Cennik platformy B2B
Wybierz najlepszy pakiet dla swojej firmy
Start
199 PLN
/miesiąc- Brak limitu zamówień, produktów, kontrahentów
- Integracja z systemem ERP i spójna polityka cenowa
- Elastyczny, mobilny panel handlowca i kontrahenta
- Kilka form prezentacji oferty produktowej
- Rabaty, kredyty kupieckie, opakowania zbiorcze, komplety, darmowa dostawa
- Raportowanie i analiza sprzedaży
- Historia współpracy z kontrahentami
Integracja z Synergius CRM już od 34 zł miesięcznie za użytkownika
Integracja z Serwis Planner już od 35 zł miesięcznie za użytkownika
Standard
349 PLN
/miesiącFunkcje Start oraz:
- Zapytania ofertowe i negocjacje
- Prezentowanie ofert specjalnych (promocje, nowości, bestsellery)
- Składanie zamówień handlowców w imieniu kontrahentów
- Ogłoszenia i promocje
- Powiadomienia mailowe
Pro
599 PLN
/miesiącFunkcje Standard oraz:
- Wyświetlanie oferty dla klienta niezalogowanego
- Płatności online
- Ofertowanie klienta końcowego
- Obsługa kontraktów
- Newsletter
- Obsługa wielu walut
- Wielojęzyczność
Dedicated
Napisz lub zadzwoń
Skontaktuj się- Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
- Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
- Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
- Skalowalne i elastyczne platformy B2B
- Szerokie możliwości integracji
*Wszystkie podane ceny są cenami netto za 10 użytkowników (pracowników). Liczba Twoich klientów logujących się do platformy jest nieograniczona.
Wybrane integracje B2B z systemami ERP
* Na liście nie ma Twojego programu ERP? Skontaktuj się z nami – porozmawiamy o możliwości integracji.
Sprawdź integracje B2B z ERPOferujemy także rozszerzenie Automico B2B o dodatkowe możliwości: moduł CRM - obsługa szans sprzedaży, konta e-mail, raportowanie, ofertowanie i wiele innych, obsługa zwrotów i reklamacji, automatyczne powiadomienia dla kontrahentów o nieopłaconych fakturach, generowanie pliku XML dla kontrahentów, rozszerzenia indywidualne - dodatkowe raporty i funkcje.
API – zintegruj swoją platformę z wybranym systemem
Nasza platforma B2B posiada także możliwość integracji z API – interfejsem programowania aplikacji. Z opcji tej skorzystać może każdy nasz klient, który posiada dowolny pakiet Automico B2B.
Rozwiązanie to jest niezwykle przydatne dla przedsiębiorstw potrzebujących unikalnych integracji i chcących dopasować nasz system do własnych potrzeb. To funkcja, która umożliwia nie tylko integrację z dowolnym oprogramowaniem informatycznym niedostępnym w standardowej ofercie. To mechanizm, który przyczynia się do automatyzacji wielu procesów zachodzących w firmach, a tym samym wpływa na wzrost efektywności sprzedaży.
Dowiedz się więcej o możliwościach integracji systemu Automico B2B z API.
Pakiety wdrożeniowe B2B
Wdrożenie platformy B2B to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców.9 korzyści dla Ciebie i Twojej firmy
Możliwe rozszerzenia
40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system
Rozszerzenie możliwości systemu Automico B2B jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Synergius CRM. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.
Serwis Planner to oprogramowanie, które służy do zarządzania realizacją zleceń i planowania pracy. W połączeniu z platformą Automico B2B sprawdza się doskonale w roli modułu do kompleksowej obsługi procesów reklamacyjnych.
Kluczowe możliwości:
- Obsługa wielu typów zleceń (serwis, przegląd, reklamacja i inne)
- Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzialne
- Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
- Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów
- Samodzielne zgłaszanie zleceń przez klientów
- Timeline oraz kanban do planowania i monitorowania zleceń
- Aplikacja mobilna dla serwisantów w terenie
- Sprawne planowanie zleceń na podstawie wyświetlanych adresów na mapie
Synergius CRM to skuteczny system CRM, przeznaczony dla firm, którym zależy na usprawnieniu pracy działu handlowego. W połączeniu z Automico B2B tworzy kompleksowe narzędzie wspierające procesy sprzedażowe oraz budowanie relacji z kontrahentami.
Kluczowe możliwości:
- Obsługa procesu zarządzania szansą sprzedaży
- Baza wiedzy o współpracy z kontrahentami
- Proste planowanie i koordynowanie pracy
- Spójny standard ofertownaia
- Automatyczne raporty sprzedażowe
- Zarządzanie projektami
- Cele sprzedażowe
- Konta mailowe
Dedykowana platforma B2B dla średnich i dużych organizacji
Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz wiedzieć więcej?
Preferujesz jednorazowy zakup platformy B2B?
Działamy elastycznie. Jeśli chcesz - możesz jednorazowo zakupić platformę B2B na stałe.
Sprawdź cennik zakupu