Panel klienta w B2B

Maksymalny komfort Twoich kontrahentów

Elastyczny panel klienta

Wbudowany w platformę Automico B2B panel klienta to wyjątkowo elastyczne narzędzie, którego celem jest zapewnienie wszystkim Twoim kontrahentom maksymalny komfort i wygodę korzystania z systemu. W praktyce, jest to dla nich w głównej mierze zestawienie wszystkich najważniejszych informacji w jednym miejscu i w przejrzystej formie.

Panel klienta jest pierwszym widokiem wyświetlanym Twojemu kontrahentowi tuż po jego zalogowaniu do platformy B2B, a więc i jego pierwszym punktem styczności z Twoim sklepem. Tylko od Ciebie zależy, co się na nim znajdzie i co zobaczą wybrani klienci – oznacza to, że masz całkowity wpływ na projektowanie ścieżek zakupowych kontrahentów.

Panel klienta w Automico B2B.

Zarządzaj wyglądem i zawartością

Całkowita elastyczność platformy sprzedażowej Automico B2B w zakresie panelu klienta oznacza, że to Ty decydujesz, jakie informacje wyświetlane są określonym kontrahentom. Wystarczy jedynie, że stworzysz profil klienta i nadasz mu odpowiednie uprawnienia, zgodne z Twoimi założeniami. Do każdego stworzonego w ten sposób profilu możesz przypisać dowolną liczbę kontrahentów którzy w ten sposób otrzymają dostęp do danych uprawnień. Na przykład, do profilu klienta „A” możesz przypisać reprezentantów firmy, z którą dopiero niedawno udało Ci się nawiązać relację, a do profilu „B” – Twoich wieloletnich kontrahentów. Dzięki temu, widok główny obu tych grup może się różnić, przykładowo zawierając dodatkowe promocje dla lojalnych klientów.

Konfiguracja wyglądu i zawartości w panelu klienta jest w pełni swobodna i nieograniczona – może obejmować, na przykład, różne banery, produkty polecane, zestawienia dokumentów czy osobiste powiadomienia w widoku po zalogowaniu. Dzięki temu możesz dbać o wszystkich swoich klientów i udostępniać im informacje adekwatne do ich indywidualnych potrzeb dotyczących promocji czy produktów, którymi zazwyczaj się interesują. Indywidualne, spersonalizowane podejście przez dostosowanie panelu klienta to doskonały sposób na umożliwienie kontrahentom śledzenia wszystkich najważniejszych dla nich informacji.

Banery ogłoszeniowe

Centralną pozycję w panelu klienta stanowi responsywny baner reklamowy. To jedno z innowacyjnych narzędzi platformy Automico B2B, które umożliwia Ci kierowanie uwagi klientów na wybrane przez Ciebie produkty i obszary. Dzięki wysokiej elastyczności panelu klienta, poszczególnym grupom Twoich kontrahentów możesz prezentować różne banery z ogłoszeniami, w zależności od tego, co ma dla Ciebie znaczenie.

Dowiedz się więcej o banerach.

Banery ogłoszeniowe w panelu klienta.

Samodzielnie skonfiguruj panel klienta!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Karuzela z polecanymi produktami

Kolejnym po banerach istotnym elementem panelu klienta jest karuzela z produktami polecanymi, a więc tymi, które z istotnych dla Ciebie powodów chcesz w danej chwili szczególnie promować. To lista, którą Twoi kontrahenci mogą dowolnie przewijać i przeglądać eksponowane tam towary – kliknięcie w dany produkt przeniesie ich z kolei na jego stronę w ofercie Twojego sklepu.

Wykorzystanie elastyczności naszego rozwiązania pozwoli Ci dostosować polecane produkty bezpośrednio do klientów, którym będziesz je wyświetlać. Każdy kontrahent może liczyć dzięki temu na spersonalizowaną ofertę, zgodną z jego oczekiwaniami oraz negocjacjami i zawartymi pomiędzy Wami ustaleniami cenowymi.

Polecane produkty w panelu klienta.

Baza danych kontrahenta

Panel klienta w Automico B2B stanowi również zestawienie wszystkich istotnych dla Twoich klientów dokumentów i zapytań. Ponownie: to Ty definiujesz, jakie informacje mają w Waszej relacji największe znaczenie, i które z nich wyświetlą się Twojemu kontrahentowi w głównym widoku systemu. Mogą się tam znaleźć wszystkie dokumenty handlowe, które do tej pory wystawiła dla niego Twoja firma: od zapłaconych i niezapłaconych faktur, przez aktualne zamówienia czy limity kupieckie, aż po zapytania w zakresie negocjacji cen wraz z ich aktualnym statusem. Twój kontrahent z łatwością może również dokładnie przyjrzeć się każdemu z nich i poznać szczegółowe informacje.

Dokumenty w panelu klienta.

Zaplanuj nawigację w Twojej platformie B2B

Finalnie, panel klienta w platformie Automico B2B jest również pierwszym spotkaniem klientów z Twoim sklepem B2B – jest to więc miejsce, w którym rozpoczynają oni nawigację po Twoim systemie. Niezbędnym do tego narzędziem jest pasek menu, który zawiera wszystkie najważniejsze zakładki i funkcje systemu takie jak wyszukiwarka produktów.

Wszystkie znajdujące się w pasku menu zakładki i odnośniki są w pełni elastyczne – możesz dowolnie dostosowywać ich treść oraz miejsce, w którym znajdzie się klient po kliknięciu w dany przycisk. Jednocześnie, różnym profilom kontrahentów możesz prezentować zupełnie odmienne zakładki, w zależności, na przykład, od Waszej relacji biznesowej. Prócz standardowych odnośników do oferty produktowej (i produktów nowych czy objętych promocją), dokumentów oraz ogłoszeń, w pasku menu dodać możesz także np. przejście do strony WWW Twojej firmy lub link do regulaminu zakupów w platformie B2B.

Wyszukiwarka produktów w panelu klienta.

Pozostałe możliwości dostępne w panelu klienta B2B:

Samodzielnie skonfiguruj panel klienta!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje