Platforma B2B dla branży artykułów rolniczych

Prosty sposób na zwiększenie sprzedaży hurtowej

Automico B2B to wszechstronne narzędzie wspierające sprzedaż hurtową w branży artykułów rolniczych. Umożliwia kontrahentom dostęp do oferty produktowej o każdej porze, co przekłada się na liczbę zamówień. Klienci po zalogowaniu do systemu widzą aktualny asortyment wraz z indywidualnymi cenami oraz rabatami.

Platforma B2B dla branży artykułów rolniczych jest użytecznym systemem ułatwiającym pracę. System odciąża handlowców od wielu pracochłonnych czynności, takich jak kontakt z klientami w sprawie aktualnej oferty, zbierania zamówień czy negocjowania cen. Ogromną korzyścią płynącą z tych ułatwień jest to, że pracownicy oszczędzają czas, który mogą poświęcić na zdobywanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi.



W tej branży zaufali nam, między innymi:


Opinie klientów


Poszukiwaliśmy prostego systemu, który usprawni naszą pracę i spełni oczekiwania klientów. Trafiliśmy na Automico B2B i jesteśmy bardzo zadowoleni. Możemy szybciej obsługiwać zamówienia oraz zapewniamy lepszą obsługę klientów – nawet zagranicznych.

Automico B2B opinie - POLDOM

Robert Jazgarski

POLDOM

Współpraca z firmą Questy zaczęła się od małych niepewnych kroków w celu usprawnienia przepływu zamówień między Vector SH – kontrahent. Profesjonalne podejście Questy do złożonych potrzeb Vector SH oraz ich rozwiązanie okazało się krokiem milowym w komunikacji z kontrahentami.

Platforma Automico B2B dla branży artykułów rolniczych - opinie - Vector SH

Wojciech Kołodziejczyk

Vector Systemy Higieniczne

Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.

Platforma B2B dla firm artykułów rolniczych - opinie - Himal Sport S.C.

Piotr Sikorski

Himal Sport S.C.

Jesteśmy ogólnopolskim dostawcą urządzeń i środków czystości dla firm, hoteli i zakładów przemysłowych. Korzystamy z programu Automico B2B oraz Synergius CRM. Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami. Wprowadzenie CRM dla działu handlowego i obsługi klientów usprawniło pracę handlowcom, zarządzanie szansami sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu, analiz sprzedażowych oraz zachowuje całą historię współpracy. Program Automico B2B i Synergius CRM posiada wiele zalet. Jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Możemy też liczyć na pomoc działu technicznego.

Automico B2B branża artykułów rolniczych - opinie - Higiena Serwis Sp. J.

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz

Higiena Serwis Sp. J.

Wdrożenie systemu Automico B2B wyraźnie zwiększyło konkurencyjność naszej firmy, bowiem jesteśmy teraz w stanie obsłużyć więcej klientów we właściwie nienormowanym czasie. Nasi klienci również chwalą sobie to rozwiązanie - jest szybkie i wygodne, a zamówienia mogą składać o dowolnej porze.

B2B dla przedsięiorstw branzy artykułów rolniczych - opinie - INQ Print

Bartosz Czajkowski

INQ Print


Najważniejsze korzyści płynące z wdrożenia platformy B2B


  • Dostarczanie kontrahentom zawsze aktualnej oferty oraz informacji o indywidualnych cenach
  • Eliminacja pomyłek związanych z ręcznym przepisywaniem zamówień
  • Możliwość samoobsługi klientów w obszarze składania zamówień
  • Automatyczna synchronizacja między platformą B2B a systemem ERP
  • Oszczędność czasu Twoich pracowników
  • Łatwe udostępnianie klientom wszelkich dokumentów handlowych



Cechy wyróżniające Automico


Bez limitów w liczbie towarów, transakcji i klientów

Kompatybilność z innymi systemami handlowo-magazynowymi

Kompleksowe szkolenia

Możliwość rozbudowywania platformy o dodatkowe opcje



Wybrane możliwości systemu Automico B2B


Możliwości dla pracownika:

  • Dostęp do oferty produktowej niezależnie od pory dnia
  • Aktualne stany magazynowe i ceny
  • Możliwość obsługi klientów B2B i B2C za pośrednictwem jednej platformy
  • Składanie zamówień w imieniu klienta
  • Wymiana danych z systemami ERP
  • Dostęp do informacji o logowaniach i koszykach klientów, co pozwala domknąć sprzedaż w odpowiednim momencie

Możliwości dla kontrahenta:

  • Dostęp do oferty z indywidualną polityką cenową
  • Składanie zamówień lub zapytań ofertowych o każdej porze
  • Dostęp do listy dokumentów
  • Ofertowanie klienta końcowego
  • Czytelne oznaczenie nowych lub objętych promocją produktów
  • Łatwy dostęp do listy nieuregulowanych faktur
  • Wbudowany komunikator usprawniający kontakt



Współpraca z systemem Synergius CRM


Automico B2B jest wyposażone w szereg przydatnych funkcji, które przyniosą Twojej firmie wiele korzyści. Możliwa jest także integracja z systemem Synergius CRM, który znacznie poszerzy platformę o kolejne możliwości. Dzięki integracji obu systemów otrzymasz pełną bazę danych dotyczących współpracy z partnerami handlowymi, a także wsparcie w:

  • koordynacji pracy handlowców,
  • usprawnieniu wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji,
  • pozyskiwaniu nowych kontrahentów i dystrybutorów,
  • rozszerzaniu relacji z obecnymi klientami.


Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz