Platforma B2B dla branży elektronarzędzi

Sposób na podwyższenie wyników sprzedaży

Automico B2B to wyjątkowo funkcjonalna platforma B2B dla branży elektronarzędzi. Jej głównym przeznaczeniem jest zwiększenie obrotów towarami w segmencie business to business. Osiągnięcie tego celu umożliwia poprzez daleko idącą automatyzację transakcji handlowych oraz całodobowe udostępnianie oferty w atrakcyjnych szatach. Automico B2B ułatwia poza tym komunikację pomiędzy handlowcami a kontrahentami oraz udostępnia panel klienta, który w znaczącym stopniu umożliwia mu samoobsługę.

Oferowana przez nas platforma B2B dla branży elektronarzędzi jest elastycznym i dopasowanym do niej narzędziem, które może posłużyć do zwiększenia efektywności działu sprzedaży. Sprzedaż online w dobie wszechobecnego Internetu to już konieczność, ponieważ coraz więcej firm prowadzi handel w tym właśnie kanale. Jak powinna wyglądać dobra platforma B2B dla branży elektronarzędzi? Musi umożliwiać sprawną komunikację, doradztwo, przekazywanie rzetelnych informacji o polityce rabatowej, publikację testów narzędzi oraz obsługę kredytu kupieckiego. Tylko takie narzędzie z powodzeniem może zastąpić tradycyjne transakcje offline. Właśnie taką platformą jest Automico B2B.






Najważniejsze korzyści płynące z wdrożenia platformy B2B


  • Przyspieszona i uproszczona obsługa partnerów handlowych
  • Umożliwienie klientom samoobsługi
  • Redukcja błędów wypływających z ręcznego przepisywania zamówień
  • Zautomatyzowany przepływ danych pomiędzy B2B a systemem handlowym
  • Automatyczne informowanie o rozliczeniach
  • Oszczędność czasu i kosztów w dziale handlowym
  • Ułatwienie klientowi dostępu do jego aktualnej, indywidualnej oferty
  • Ułatwienie obsługi procesu zapytań ofertowych



Co wyróżnia Automico B2B?


Brak ograniczeń w liczbie zamówień, produktów oraz klientów

Synchronizacja z popularnymi systemami handlowo-magazynowymi

Szybkie wdrożenie, kompleksowe szkolenie oraz sprawna opieka posprzedażowa

Możliwość rozbudowy platformy i przejścia do rozwiązania dedykowanego



Wybrane możliwości platformy Automico B2B


Korzyści dla pracownika

  • Przyspieszona obsługa zamówień oraz zapytań ofertowych
  • Ergonomiczny panel mobilny
  • Obsługa segmentów B2C i B2B w jednym systemie
  • Obsługiwanie indywidualnej oraz grupowej polityki cenowej
  • Obsługiwanie kredytów kupieckich
  • Łatwa wymiana danych z systemem handlowo-magazynowym
  • Całodobowa prezentacja oferty online
  • Składanie zamówień w imieniu partnera handlowego
  • Raporty i zestawienia ułatwiające analizy sprzedażowe

Korzyści dla kontrahenta

  • Dostęp do oferty z indywidualną polityką cenową oraz rabatową
  • Łatwy dostęp do dokumentów handlowych
  • Efektywna komunikacja za pomocą wbudowanego komunikatora
  • Możliwość łatwego utworzenia oferty dla klienta końcowego
  • Składanie zamówień lub zapytań ofertowych o dowolnej porze
  • Dostęp do listy nieopłaconych dokumentów
  • Ułatwiony dostęp do produktów nowych lub objętych promocją
  • Dostęp do ogłoszeń - nowego kanału komunikacji z właścicielem platformy



Współpraca z systemem Synergius CRM


Automico B2B jest platformą bogatą w przydatne funkcje, jednak jej wachlarz możliwości znacznie zwiększa się, kiedy zostanie połączona z systemem Synergius CRM. Dzięki współpracy tych systemów uzyskasz pełną bazę danych na temat relacji ze wszystkimi Twoimi partnerami handlowymi oraz wymierne wsparcie w:

  • Planowaniu handlowcom zadań
  • Poprawie komunikacji wewnątrzfirmowej
  • Pozyskiwaniu nowych partnerów handlowych
  • Poszerzaniu współpracy z nimi
  • Promocji wybranych towarów







Opinie klientów


Automico B2B otworzył naszą firmę na sprzedaż internetową.To wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy lubią samoobsługę. Dzięki systemowi możemy sprzedawać 24/7, a koszty obsługi zmalały.

Grzegorz Komaniecki

KG Elektronik

Automico B2B dużo zmienił. Dzięki niemu możemy obsłużyć więcej klientów w tym samym czasie. Przyspiesza naszą pracę, pozwala lepiej zorganizować sprzedaż hurtową. Koszty obsługi pojedynczego klienta spadły po rozpoczęciu współpracy z firmą Questy.

Dariusz Witański

REMONDIS MEDISON Sp. z o.o.

Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.

Piotr Sikorski

Himal Sport S.C.

Z Automico korzystamy w naszej firmie od 6 miesięcy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu, jak i serwisu. Wykonaliśmy kilka dodatkowych aktualizacji, co jeszcze bardziej ułatwiło nam pracę. Polecam!

Adgo

Higiena Serwis - ogólnopolski dostawca urządzeń i środków czystości dla firm, hoteli i zakładów przemysłowych korzysta z programu AUTOMICO B2B oraz Synergius CRM. Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami. Wprowadzenie CRM dla działu handlowego i obsługi klientów usprawniło pracę handlowcom, zarządzanie szansami sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu, analiz sprzedażowych oraz zachowuje całą historię współpracy. Program Automico i Synergius CRM posiada wiele zalet. Jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Możemy też liczyć na pomoc działu technicznego.

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz

Higiena Serwis Sp. J.

Wdrożenie systemu Automico B2B wyraźnie zwiększyło konkurencyjność naszej firmy, bowiem jesteśmy teraz w stanie obsłużyć więcej klientów we właściwie nienormowanym czasie. Nasi klienci również chwalą sobie to rozwiązanie - jest szybkie i wygodne, a zamówienia mogą składać o dowolnej porze.

Bartosz Czajkowski

INQ Print

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz