Platforma B2B dla branży zabawek i artykułów dziecięcych

Sposób na zwiększenie sprzedaży online

Automico B2B to elastyczne narzędzie, które można dopasować do profilu danej branży. Idealnie sprawdzi się jako platforma B2B dla firm z branży zabawek i artykułów dziecięcych. Jej przeznaczeniem jest zwiększenie sprzedaży produktów w segmencie B2B. Dzięki wdrożeniu systemu Twoi handlowcy usprawnią swoje działania w takich działach jak komunikowanie oferty czy obsługa zamówień. Jako kierownik zyskasz dostęp do automatycznych analiz sprzedażowych czy raportów. Możecie także weryfikować, którzy kontrahenci logują się do platformy, ale nie składają zamówień lub podejrzeć koszyki i sprawnie domknąć sprzedaż.

Wdrożenie Automico B2B obniży koszty obsługi klientów oraz usprawni komunikacje z handlowcami Kontrahenci zyskują możliwość składania zamówień przez 24 godziny na dobę, co oznacza sprzedaż nawet poza godzinami działania firmy.



W tej branży zaufali nam:


Opinie klientów


Współpraca z firmą Questy zaczęła się od małych niepewnych kroków w celu usprawnienia przepływu zamówień między Vector SH – kontrahent. Profesjonalne podejście Questy do złożonych potrzeb Vector SH oraz ich rozwiązanie okazało się krokiem milowym w komunikacji z kontrahentami.

Platforma Automico B2B dla branży zabawek i artykułów dziecięcych - opinie - Vector SH

Wojciech Kołodziejczyk

Vector Systemy Higieniczne

Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.

Platforma B2B dla firm z branży zabawek i artykułów dziecięcych - opinie - Himal Sport S.C.

Piotr Sikorski

Himal Sport S.C.

Jesteśmy ogólnopolskim dostawcą urządzeń i środków czystości dla firm, hoteli i zakładów przemysłowych. Korzystamy z programu Automico B2B oraz Synergius CRM. Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami. Wprowadzenie CRM dla działu handlowego i obsługi klientów usprawniło pracę handlowcom, zarządzanie szansami sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu, analiz sprzedażowych oraz zachowuje całą historię współpracy. Program Automico B2B i Synergius CRM posiada wiele zalet. Jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Możemy też liczyć na pomoc działu technicznego.

Automico B2B branża zabawek i artykułów dziecięcych - opinie - Higiena Serwis Sp. J.

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz

Higiena Serwis Sp. J.

Wdrożenie systemu Automico B2B wyraźnie zwiększyło konkurencyjność naszej firmy, bowiem jesteśmy teraz w stanie obsłużyć więcej klientów we właściwie nienormowanym czasie. Nasi klienci również chwalą sobie to rozwiązanie - jest szybkie i wygodne, a zamówienia mogą składać o dowolnej porze.

B2B dla przedsięiorstw branży zabawek i artykułów dziecięcych - opinie - INQ Print

Bartosz Czajkowski

INQ Print


Wybrane korzyści platformy B2B dla branży zabawek i artykułów dziecięcych


  • Dostęp kontrahentów do spersonalizowanej oferty produktowej
  • Umożliwienie klientom samoobsługi w obszarze składania zamówień
  • Przyspieszona i zautomatyzowana obsługa partnerów handlowych
  • Redukcja błędów wypływających z ręcznego przepisywania zamówień
  • Zautomatyzowany przepływ danych pomiędzy sklepem B2B a systemem ERP
  • Oszczędność czasu Twoich pracowników
  • Obniżenie kosztu obsługi klienta



Co wyróżnia Automico B2B?


Nieograniczona liczba zamówień, produktów oraz klientów

Synchronizacja z systemami ERP

Sprawne wdrożenie, kompleksowe szkolenia oraz opieka

Możliwość rozbudowy platformy



Wybrane zalety platformy Automico B2B


Dla pracownika

  • Dostęp do aktualnych stanów magazynowych i cen
  • Składanie zamówień w imieniu kontrahentów
  • Możliwość zatwierdzania lub odrzucania zapytań ofertowych
  • Możliwość weryfikacji koszyka klienta
  • Dostęp do informacji czy dani kontrahenci logują się do platformy

Dla klienta

  • Możliwość składania zamówień o każdej porze
  • Dostęp do spersonalizowanej oferty
  • Komunikacja za pomocą specjalnego komunikatora
  • Dostęp do dokumentów handlowych
  • Dostęp do aktualnych promocji
  • Opcja szybkiego utworzenia oferty dla klienta końcowego



Współpraca z systemem Synergius CRM


Automico B2B jest rozbudowanym narzędziem, posiadającym wiele użytecznych funkcji. Szeroka gama możliwości systemu znacznie zwiększa się poprzez integrację z systemem CRM. Dzięki współpracy obu rozwiązań zyskasz pełną bazę danych o współpracy z kontrahentami oraz wsparcie w:

  • wyznaczaniu zadań handlowcom
  • procesie zdobywania kolejnych klientów i dystrybutorów
  • pogłębianiu relacji z obecnymi kontrahentami
  • przygotowywaniu ofert
  • usprawnieniu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej


Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz