POLDOM

Case study

Jeden z liderów na polskim rynku akcesoriów fotograficznych

Z sukcesem prosperuje na rynku już od ponad 20 lat

Obsługuje klientów polskich oraz zagranicznych

Klient platformy B2B - historia wdrożenia systemu - case study o Poldom

POLDOM to przedsiębiorstwo z branży poligraficznej będące jednym z krajowych liderów w obszarze importu i dystrybucji albumów oraz ramek fotograficznych. Firma rozpoczęła swoją działalność już ponad 20 lat temu, a inspiracją do jej założenia była pasja właścicieli. Zamiłowanie do fotografii przyczyniło się do zdobywania wiedzy na temat akcesoriów fotograficznych, które następnie stały się przedmiotem działalności. Tym samym, hobby przerodziło się w biznes.

Obecnie przedsiębiorstwo POLDOM obsługuje klientów biznesowych zarówno z Polski, jak i zza granicy. W gamie produktów firmy znajdują się różnego rodzaju albumy oraz ramki fotograficzne.

Case study o kliencie - oferta produktowa w systemie wdrożonym u klienta Poldom.

Opinia klienta

„Poszukiwaliśmy prostego systemu, który usprawni naszą pracę i spełni oczekiwania klientów. Trafiliśmy na Automico B2B i jesteśmy bardzo zadowoleni. Możemy szybciej obsługiwać zamówienia oraz zapewniamy lepszą obsługę klientów – nawet zagranicznych.”
Case study o kliencie - opinia o platformie B2B - Poldom.

Robert Jazgarski

Wiceprezes Zarządu

Wyzwania i cele we wdrożeniu

Przed wdrożeniem platformy B2B firma POLDOM realizowała swoje działania w sposób tradycyjny. Telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem stwarzał konieczność ciągłego informowania odbiorców o ofercie produktowej i cenowej oraz o kwestiach rozliczeniowych. Brak automatycznej aktualizacji informacji przyczyniał się do większej ilości pracy, a także wyższego kosztu działań.

Pracownicy firmy musieli poświęcać czas nie tylko na kontakt z odbiorcami, ale także na działania, które mogłyby w prosty sposób zostać zautomatyzowane i zastąpione przez system. Jednym z takich obszarów było rabatowanie, które dotychczas wykonywane było przez wskazanych pracowników ręcznie.

Tradycyjny sposób prowadzenia działalności przez przedsiębiorstwo POLDOM nie gwarantował dalszego rozwoju. Nadrzędnym celem stało się wykonanie kroku w przód i dalsze doskonalenie firmy.

Właściciele pragnęli rozpocząć współpracę z prostą i funkcjonalną platformą B2B, która usprawni funkcjonowanie przedsiębiorstwa oraz będzie miejscem przyjaznym dla klientów, którzy sami zgłaszali potrzebę korzystania z panelu B2B.

Rezultaty wdrożenia

Wdrożenie platformy Automico B2B przyczyniło się do udoskonalenia działalności przedsiębiorstwa POLDOM. Zyskały na tym wszystkie podmioty korzystające z panelu sprzedażowego – osoby zarządzające, pracownicy oraz klienci.

Odbiorcy już wcześniej sami zgłaszali chęć użytkowania systemu zakupowego B2B i z przyjemnością przenieśli swoje działania do Internetu. Wykorzystanie platformy B2B sprawiło, że dostęp do oferty przedsiębiorstwa POLDOM jest nieograniczony czasowo i lokalizacyjnie, a klienci mogą dokonywać transakcji w dowolnym dla siebie momencie. Dodatkowo, panel B2B przyczynia się do poszerzania wiedzy o ofercie produktowej i cenowej poprzez ciągłą aktualizację informacji sprzedażowych.

Case study o kliencie - karta produktu w systemie wdrożonym u klienta Poldom.

Automico B2B jest nieocenionym wsparciem dla wszystkich pracowników firmy POLDOM. Dzięki integracji, która dokonuje automatycznego transferu danych między platformą B2B a programami wykorzystywanymi przez przedsiębiorstwo już wcześniej, możliwa jest znaczna oszczędność czasu oraz uproszczenie wielu codziennych działań i aktywności.

Kierownictwo przedsiębiorstwa może dalej myśleć o rozwoju swojej działalności zagranicznej. W ekspansji wsparciem są wielowalutowość oraz wielojęzyczność, które zwiększają prestiż firmy oraz ułatwiają obsługę klientów z innych krajów.

Przedsiębiorstwo POLDOM aktywnie angażuje się w doskonalenie swojej platformy sprzedażowej. Oprócz podstawowych elementów, firma udostępnia ogłoszenia dla swoich odbiorców, przejrzyście informuje o warunkach współpracy, a także tworzy dodatkowe katalogi produktowe. Z dbałością przedstawiany jest również cały asortyment przedsiębiorstwa, który uzupełniony jest atrakcyjnymi zdjęciami produktowymi.

Po wdrożeniu platformy Automico B2B firma POLDOM:

  • obsługuje klientów w dowolnym miejscu i czasie,
  • przedstawia swoją aktualną ofertę produktową i cenową,
  • sprawnie dokonuje przepływu informacji firmowych,
  • dba o klientów zagranicznych,
  • oszczędza czas swoich pracowników.

Chcesz przekonać się, co platforma B2B może zrobić dla Twojego biznesu?

Wypróbuj bezpłatnie demo lub skontaktuj się z nami!

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje