Personalizacja pulpitu pracownika

Dostosowanie do codziennych obowiązków


Personalizacja pulpitu pracownika

Dobra platforma B2B to taka, która może zostać w maksymalnym stopniu dopasowana do potrzeb jej użytkowników. Głównym celem platformy B2B jest automatyzacja sprzedaży hurtowej. Jednym z pozytywnych skutków jej wdrożenia jest natomiast usprawnienie działań Twoich pracowników. Aby mogli oni skutecznie wykorzystywać system, powinni mieć możliwość jak najlepszego dostosowania jego możliwości do swoich codziennych obowiązków. Dlatego też w naszym systemie B2B możliwa jest personalizacja pulpitu pracownika.



Oszczędność czasu


Zróżnicowanie wyświetlanych informacji, które jest możliwe dzięki personalizacji pulpitu, to przede wszystkim wygoda w korzystaniu z systemu i dostępnych w nim danych. To również dobry sposób na oszczędność czasu – Twoi pracownicy już nigdy więcej nie będę musieli poszukiwać faktur czy zamówień!





Jak to działa?


System Automico B2B daje możliwość personalizowania pulpitów Twoich pracowników pod kątem wykonywanych przez nich obowiązków. Możesz sam zdefiniować standardowy pulpit dla konkretnych pracowników — przedstawicieli handlowych lub pracowników administracyjnych. Twoi pracownicy mogą też skonfigurować swoje pulpity samodzielnie. Wystarczy wybrać odpowiednie widgety dostępne w systemie oraz ustawić je zgodnie ze swoimi preferencjami. W ten sposób można różnicować wygląd pulpitów poszczególnych pracowników. Z pomocą systemu Twoi pracownicy mogą decydować, które z dokumentów handlowych oraz jakie aktualności wyświetlą się na ich pulpicie.





Pozostałe możliwości dostępne w zakresie personalizacji systemu

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz