System B2B – kiedy Twoja firma go potrzebuje?

Każda firma, która chce usprawnić przeprowadzanie transakcji handlowych z kontrahentami, zapewnić im samoobsługę na wysokim poziomie, a dodatkowo poprawić komunikację i przyspieszyć pracę swoich handlowców, powinna zainwestować w system B2B. Dlaczego? Bo systemy B2B to przyszłość rynku e-commerce.

Kiedy warto zainwestować w system B2B?

Wkładasz wiele starań w to, aby usprawnić sprzedaż w swojej firmie, ale nie widzisz zadowalających rezultatów? Wiele przedsiębiorców ma ten problem. W sytuacji, w której liczba zamówień przerasta możliwości twojej firmy, a ty chcesz podążać za najnowszymi trendami oraz potrzebami klientów, warto zainwestować w platformę B2B. Dlaczego? Ponieważ skutecznie usprawni sprzedaż, przyciągnie nowych klientów oraz pomoże zaoszczędzić Twój czas i pieniądze.

System B2B - kiedy Twoja firma go potrzebuje

Twoja firma potrzebuje systemu B2B? Wypróbuj go za darmo.

Testuj za darmo przez pełen miesiąc. Bez żadnych zobowiązań.

Rosnąca liczba zamówień

Dynamiczny wzrost liczby zamówień powinien cieszyć każdego przedsiębiorcę. Co zrobić jednak w sytuacji, gdy możliwości przerobowe firmy są zbyt małe, aby je wszystkie zrealizować, a ty nie chcesz wydawać pieniędzy na zatrudnienie nowych pracowników? Doskonałym rozwiązaniem jest wdrożenie systemu B2B, która zautomatyzuje sprzedaż, zwiększy efektywność działu handlowego, obniży koszty prowadzenia transakcji oraz zmniejszy liczbę osób zaangażowanych w sprzedaż. Problemem nie będą już także bariery geograficzne.

Niektóre korzyści, jakie zapewni Twojej firmie system B2B

Podążanie za trendami

Jak wskazuje raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015”, aż 44 proc. firm B2B sprzedaje swoje produkty i usługi wielokanałowo, oferując je zarówno online, jak i offline. Jedynie 4 proc. przedsiębiorstw prowadzi sprzedaż tylko w sklepach stacjonarnych. Co więcej, wartość polskiego rynku e-commerce B2B w 2013 roku wynosiła 140 mld zł, a w roku 2015 już około 215 mld zł. Szacuje się także, że wartość ta może wzrosnąć nawet o połowę w przeciągu 4–5 lat. Idąc dalej, większość klientów biznesowych robi zakupy za pośrednictwem sklepów internetowych, a przed dokonaniem zakupu poszukuje informacji o produktach wykorzystując do tego strony internetowe (78 proc.), sklepy internetowe (74 proc.) oraz katalogi produktów online (63 proc.).

Jeśli Twoja firma chce podążać za trendami, potrzebami klientów i działaniami konkurencji, jednym słowem – jeśli chce się rozwijać, wdrożenie systemu B2B stanowi konieczność. Obecnie mamy do czynienia z dynamicznym rozwojem sprzedaży B2B. Należy mieć to na uwadze. Klienci oczekują możliwości zakupów online, w wygodnej samoobsługowej platformie. Zapewnij im to.

Sprzedaż wielokanałowa

W raporcie Izby Gospodarki Elektronicznej podkreślono, że dzisiejszy klient B2B poszukuje produktów w sieci i tam też dokonuje zakupów. Jeżeli opierasz sprzedaż wyłącznie na sklepach stacjonarnych, nie jesteś w stanie dotrzeć do wszystkich potencjalnych klientów. Wyjdziesz im naprzeciw, przenosząc procesy sprzedażowe do sieci. System B2B umożliwi bowiem twoim klientom składanie zamówień 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Dzięki systemowi B2B zrobienie zakupów będzie możliwe o każdej porze dnia i nocy. System B2B może wspierać także obsługę zamówień hurtowych poprzez integrację z systemami finansowo-księgowymi.

Jeżeli pragniesz rozwijać swój biznes i chciałbyś mieć możliwość:

  • przyznawania klientom zindywidualizowanych rabatów czy oferowania im dedykowanych promocji,
  • usprawnienia wymiany informacji między sprzedawcą a kontrahentem,
  • zapewnienia klientom zawsze aktualnych informacji o ofercie produktowej…

… to najwyższy czas na system B2B!

Jak wybrać system B2B?

Wybierając system B2B, wybieraj rozsądnie. Zwróć uwagę na takie kwestie jak: fachowość i szybkość wdrożenia, liczba dostępnych wariantów systemu oraz gwarantowane wsparcie platformy. Przy wyborze wykonawcy ważna jest także komunikacja i wzajemne zrozumienie. Nie bez znaczenia są także rzetelne referencje oraz doświadczenie przy realizacji podobnych projektów.

Jeśli zdecydujesz się na wdrożenie systemu B2B, pamiętaj o tym, że znacząco usprawnia transakcje handlowe pomiędzy przedsiębiorstwami. To, co do tej pory pracownicy Twojej firmy robili za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, można osiągnąć z pomocą jednej platformy. Dlaczego więc nie spróbować?

Szukasz większego systemu B2B? Masz niestandardowe wymagania? Chcesz zintegrować system B2B z dużym systemem ERP?

Sprawdź system Aura Business – elastyczne rozwiązanie dedykowane dla klientów, którzy oczekują więcej.

Twoja firma potrzebuje systemu B2B? Wypróbuj go za darmo.

Testuj za darmo przez pełen miesiąc. Bez żadnych zobowiązań.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje