Zarządzanie uprawnieniami

dostosuj system do potrzeb użytkowników


Zarządzanie uprawnieniami


Zarządzanie uprawnieniami to kolejna funkcja charakterystyczna dla skutecznego systemu B2B. W systemie Automico B2B masz możliwość zarządzania uprawnieniami pracowników i kontrahentów w bardzo łatwy sposób. Możesz być pewien, że dodawanie nowych profili użytkowników systemu i ich edycja nie sprawią Ci najmniejszego problemu. Nie sprawi Ci go również udzielanie lub odbieranie konkretnych uprawnień. Podział na kategorie uprawnień pozwala zachować uporządkowaną ich strukturę, a tym samym zwiększa przejrzystość i ułatwia pracę.




Łatwe przydzielanie uprawnień

Zarządzanie uprawnieniami w Automico B2B odbywa się w bardzo prosty sposób. Wystarczy wybrać odpowiednie uprawnienie z dostępnej w systemie listy i jednym kliknięciem zezwolić na odczyt lub edycję dokumentów, rozmaitych elementów oferty produktówej i wielu innych obszarów systemu.



Korzyści z zarządzania uprawnieniami w systemie B2B



A po co właściwie funkcja zarządzania uprawnieniami w systemie B2B? Jest ona bardzo przydatna w codziennej pracy administratora platformy B2B. Pozwala ona między innymi dopasować właściwości systemu do potrzeb jego użytkowników, udzielić dostępu do danych tylko odpowiednim osobom, zabezpieczyć dane przed usunięciem przez niepowołaną osobę i ograniczyć dostęp klientów do wskazanych przez Ciebie obszarów.







Pozostałe możliwości dostępne w zakresie personalizacji systemu

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz