Zarządzanie bezpieczeństwem w platformie B2B
Jak dbamy o bezpieczeństwo danych Twoich klientów?
Gwarantujemy światowe standardy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem informacji
Jako Questy, producent Automico B2B, uzyskaliśmy kluczowy pod względem zarządzania bezpieczeństwem informacji certyfikat - ISO/IEC 27001.
Oznacza to, że spełniamy najwyższe, międzynarodowe standardy w stosowanych przez nas procedurach zabezpieczenia przepływu informacji.
Dlaczego to ważne?
Uzyskane przez nas potwierdzenie stosowania najlepszych praktyk to zapewnienie, że informacje przez nas przetwarzane są bezpieczne.
Wypracowane przez nas procedury są stale rozwijane. Co ważne, certyfikat ISO/EIC 27001 nie jest przyznawany jednorazowo. Co trzy lata nasza firma będzie przechodziła audyt, którego zadaniem jest weryfikacja przyjętych przez nas procedur oraz zabezpieczeń.
Współpraca z najlepszymi dostawcami serwerów
W zakresie hostingu współpracujemy z DataCenter, liderem bezpieczeństwa w Europie. Korzystamy z serwerów, które przechowują dane na terenie UE, co jest istotne ze wględu na przepisy RODO.
W jaki sposób zabezpieczamy Twój system?
Zaawansowany mechanizm zarządzania uprawnieniami
Nasza platforma B2B została wyposażona w zaawansowany moduł zarządzania uprawnieniami. Co to oznacza?
Automico B2B jako jeden z nielicznych systemów daje swoim klientom możliwość tak szerokiego zarządzania dostępem do informacji.
System umożliwia administatorowi (bez potrzeby ingerencji producenta) na udostępnianie lub blokowanie dostępu nie tylko do całych sekcji informacji (np. ofert), ale także do poszczególnych pozycji w danym obszarze systemu (np. cen, danych kontaktowych).
Tak szerokie zarządzanie dostępem jest możliwe do konfiguracji dla konkrenych profili użytkowników (których może być wiele) np.:
- zarządzanie uprawnieniami dla profilu administratora,
- zarządzanie uprawnieniami dla profilu kierownika,
- zarządzanie uprawnieniami dla profilu handlowca,
- zarządzanie uprawnieniami dla profilu klienta.
Certyfikat SSL
Wdrażamy wskazany przez klienta protokół SSL, który jest dziś niezbędnym standardem szyfrowania i uwierzytelniania danych. Dba o bezpieczeństwo połączeń na linii przeglądarka a serwer na którym znajduje się system. W ten sposób jest w sstanie zapewnić poufność przesyłanym informacjom, takim jak dane logowania czy szyfrowanie płatności Twoich klientów).
Uwierzytelnianie użytkowników
Platforma B2B podczas logowania uwierzytelnia użytkownika na podstawie silnego hasła. Jego zmianę system wymusza cyklicznie, zaś administrator ustala jak często taka sytuacja ma występować.
W przypadku podania błędnego hasła kilkukrotnie (również administrator ustala limit) dostęp do systemu jest zablokowany, a tylko administrator może go ponownie zatwierdzić.
Dodatkowo nasi klienci systemu B2B mogą samodzielnie zdecydować o tym czy pokazać swoją ofertę produktową osobom wyłącznie zalogowanym, potwierdzonym przez administratora czy wszystkim.
Kopie zapasowe
Codziennie wykonujemy backup bazy danych oraz plików systemu na zewnętrznym serwerze. Dlaczego to ważne? W przypadku problemów z dostępem do serwera, kopia zapasowa przechowywana jest w innym, bezpiecznym miejscu.
Monitoring
Aby szybko zauważyć ewentualne problemy związane z działaniem systemu lub tworzeniem kopii zapasowych wdrożyliśmy monitoring informowania o nieprawidłowościach wraz z alertami do osób odpowiedzialnych, które rozwiążą sytuację w najkrótszym możliwym czasie.
Najnowsza technologia
Jesteśmy na bieżąco z najnowszą technologią. Staramy się jak najsprawniej przeprowadzać wszelkie aktualizacje oprogamowania oraz serwerów, które wspierają nasz system, aby wyeliminować ryzyko wycieku danych.
Szukasz bezpiecznej platformy B2B?
Przetestuj Automico B2B - produkt firmy posiadającej Certyfikat ISO.