Platforma B2B i system CRM w jednym
Integracja Automico B2B z Synergius CRM
Nasza oferta na rozwiązania informatycznie do zarządzania firmą to nie tylko systemy B2B. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, możesz rozbudować swoją platformę o kolejne moduły oraz funkcjonalności. Szczególnie interesujące efekty uzyskasz łącząc Automico B2B z Synergius CRM. Zintegrowanie tych dwóch systemów owocuje narzędziem o wielkim potencjale, które znacznie ułatwi pracę działu handlowego.
Rozbudowując Automico B2B o funkcjonalności systemu Synergius CRM uzyskasz tak naprawdę jedno kompleksowe rozwiązanie. Nasze oprogramowanie współpracuje ze sobą tak ściśle, że szybko zapomnisz, że są to dwa systemy. Dzięki ich daleko idącej synchronizacji nie ma potrzeby ciągłego przełączania się pomiędzy nimi. Co więcej, rozbudowane ustawienia uprawnień sprawią, że bez problemu udostępnisz wybrane obszary połączonego systemu konkretnym profilom pracowników. Wszystko to sprawia, że Automico B2B wraz z Synergius CRM stanowią wszechstronne, ale również przejrzyste i łatwe w użyciu narzędzie.
Synergius CRM – czyli co?
Możliwości Synergius CRM
- Organizacja pracy handlowców.
- Zarządzanie procesem sprzedaży.
- Gromadzenie informacji o kontrahentach.
- Raportowanie działań sprzedażowych.
- Efektywne ofertowanie klientów.
- Wsparcie pracy terenowej.
- Tworzenie katalogu produktów i usług.
- Dwustronna integracja z programem ERP.
- Planowanie celów handlowców.
- Zarządzanie projektami.
- Uporządkowanie komunikacji zespołowej i z klientami.
Korzyści Synergius CRM
- Usprawnione procesy sprzedaży. Widok szans sprzedaży ułatwia zarządzanie procesami sprzedaży oraz umożliwia ich optymalizację.
- Poprawa relacji z kontrahentami. Dzięki historii kontaktów oraz planowaniu zadań zwiększysz efektywność procesu pozyskiwania partnerów handlowych.
- Efektywniejsze planowanie pracy. Wizualizacja kampanii sprzedażowych oraz elastyczne możliwości w delegowaniu zadań pomogą w lepszym wykorzystywaniu czasu pracowników.
- Wspólna, spójna i uporządkowana wiedza firmy. Dzięki bazie kontrahentów, produktów oraz dokumentów, każdy uprawniony pracownik ma bardzo łatwy dostęp do użytecznych danych firmy.
- Spójne ofertowanie. Jednolite szablony ofert oraz aktualna wiedza o statusie relacji z kontrahentem pozwalają dbać o jednogłos wszystkich pracowników.
Co zyskasz integrując rozwiązania?
Ile to kosztuje?
Wdrożenie kilku rozwiązań jednego producenta wiąże się z kilkoma korzyściami. Jednym z nich jest obniżenie kosztów. Każdy z programów posiada, oczywiście, swój cennik. Automico B2B możesz użytkować już od 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników, a cena Synergius CRM zaczyna się od 34 zł miesięcznie za użytkownika. Niemniej jednak, decydując się na wdrożeniu kilku naszych systemów przysługuje Ci znaczna zniżka.
Posiadając jeden z naszych systemów, drugi możesz uzyskać 40% taniej. Jeśli natomiast masz już dwa oprogramowania to na trzecie rozwiązanie otrzymasz zniżkę w wysokości aż 60%.
Oprócz integracji platformy sprzedażowej Automico B2B z systemem Synergius CRM istnieje możliwość połączenia obu rozwiązań z programem serwisowym naszej firmy - Serwis Planner. Dowiedz się o szczegółach takiej integracji.
Wdrożenie dwóch systemów w praktyce
Interesuje Cię obsługa procesu sprzedaży w platformie B2B?
Zadzwoń lub zostaw nam swoją wiadomość. Opowiemy Ci więcej o tej możliwości.
Skontaktuj się z nami