Platforma B2B i system CRM w jednym

Dzięki połączeniu Automico B2B i Synergius CRM

Nasza oferta na rozwiązania informatycznie do zarządzania firmą to nie tylko systemy B2B. Jeżeli zajdzie taka potrzeba, możesz rozbudować swoją platformę o kolejne moduły oraz funkcjonalności. Szczególnie interesujące efekty uzyskasz łącząc Automico B2B z Synergius CRM. Zintegrowanie tych dwóch systemów owocuje narzędziem o swielkim potencjale, które znacznie ułatwi pracę działu handlowego.

Rozbudowując Automico B2B o funkcjonalności systemu Synergius CRM uzyskasz tak naprawdę jedno kompleksowe rozwiązanie. Nasze oprogramowanie współpracuje ze sobą tak ściśle, że szybko zapomnisz, że to dwa systemy. Dzięki daleko idącej ich synchronizacji nie ma potrzeby przełączania się pomiędzy nimi. Co więcej, rozbudowane ustawienia uprawnień sprawią, że z łatwością udostępnisz wybrane obszary połączonego systemu konkretnym profilom pracowników. Wszystko to sprawia, że Automico B2B wraz z Synergius CRM stanowią wszechstronne, ale przejrzyste i łatwe w użyciu narzędzie.

Wybrane możliwości Synergius CRM

  • Planowanie zadań oraz rejestrowanie zdarzeń.
  • Rozbudowana baza danych o kontrahentach.
  • Wizualizacja procesów sprzedażowych.
  • Mobilna aplikacja.
  • Zarządzanie ofertowaniem.
  • Uporządkowana komunikacja - zarówno wewnątrzfirmowa jak i z kontrahentami.
  • Raporty do analizowania procesów sprzedażowych.
Szanse sprzedaży - wizualizacja procesów sprzedażowych w CRM.

Korzyści z wdrożenia Synergius CRM

  • Usprawnione procesy sprzedaży. Widok szans sprzedaży ułatwia zarządzanie procesami sprzedaży oraz umożliwia ich optymalizację.
  • Poprawa relacji z kontrahentami. Dzięki historii kontaktów oraz planowaniu zadań zwiększysz efektywność procesu pozyskiwania partnerów handlowych.
  • Efektywniejsze planowanie pracy. Wizualizacja kampanii sprzedażowych oraz elastyczne możliwości w delegowaniu zadań pomogą w lepszym wykorzystywaniu czasu pracowników.
  • Wspólna, spójna i suporządkowana wiedza firmy. Dzięki bazie kontrahentów, produktów oraz dokumentów, każdy uprawniony pracownik ma bardzo łatwy dostęp do użytecznych danych firmy.
Raport dla zarządu - analizowanie działalności handlowców w CRM.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje