Integracja B2B z Symfonia Handel

Jako sposób na sprawną pracę

Automico B2B to dobry sposób na automatyzację sprzedaży hurtowej. Nasza mobilna platforma B2B zapewnia bardzo przydatne w codziennej pracy funkcje. Są to między innymi: spersonalizowana oferta produktowa, panel klienta, zarządzanie uprawnieniami oraz integracja z programem handlowym. Przekonaj się, w jaki sposób Automico B2B może przyczynić się do wzrostu sprzedaży w Twojej firmie!

Integracja B2B z Symfonia Handel – mechanizm działania

Mechanizm działania integracji naszego systemu B2B z programem Symfonia ERP jest w pełni zautomatyzowany. Oznacza to, że do Automico B2B samoczynnie przenoszone są informacje o wszystkich Twoich produktach i kontrahentach, a także o cenach i rabatach. Z programu Sage Forte przenoszone są informacje o wystawionych przez Ciebie fakturach oraz stanach magazynowych Twoich produktów. Składane przez Twoich kontrahentów zamówienia także trafiają do Symfonii automatycznie. Już nigdy więcej nie będziesz musiał ich przepisywać!

Integracja B2B z Symfonia Handel

Integracja B2B z Symfonia Handel – zakres funkcjonowania

  • zamówienia złożone przez Twoich kontrahentów,
  • kartoteki klientów,
  • limity kupieckie, poziomy cenowe, rabaty, ceny specjalne,
  • towary, ich ceny oraz stany magazynowe,
  • Twoje produkty wraz z cenami i stanami magazynowymi,
  • faktury i dokumenty handlowe,
  • dokumenty magazynowe.

Korzystasz z programu Symfonia Handel?

Zapytaj o szczegóły integracji platformy B2B z Twoim ERP‐em!

Skontaktuj się z nami

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje