Integracja B2B z Symfonia Handel
Jako sposób na sprawną pracę
Automico B2B to dobry sposób na automatyzację sprzedaży hurtowej. Nasza mobilna platforma B2B zapewnia bardzo przydatne w codziennej pracy funkcje. Są to między innymi: spersonalizowana oferta produktowa, panel klienta, zarządzanie uprawnieniami oraz integracja z programem handlowym. Przekonaj się, w jaki sposób Automico B2B może przyczynić się do wzrostu sprzedaży w Twojej firmie!
Integracja B2B z Symfonia Handel – mechanizm działania
Mechanizm działania integracji naszego systemu B2B z programem Symfonia ERP jest w pełni zautomatyzowany. Oznacza to, że do Automico B2B samoczynnie przenoszone są informacje o wszystkich Twoich produktach i kontrahentach, a także o cenach i rabatach. Z programu Sage Forte przenoszone są informacje o wystawionych przez Ciebie fakturach oraz stanach magazynowych Twoich produktów. Składane przez Twoich kontrahentów zamówienia także trafiają do Symfonii automatycznie. Już nigdy więcej nie będziesz musiał ich przepisywać!
Integracja B2B z Symfonia Handel – zakres funkcjonowania
- zamówienia złożone przez Twoich kontrahentów,
- kartoteki klientów,
- limity kupieckie, poziomy cenowe, rabaty, ceny specjalne,
- towary, ich ceny oraz stany magazynowe,
- Twoje produkty wraz z cenami i stanami magazynowymi,
- faktury i dokumenty handlowe,
- dokumenty magazynowe.
Korzystasz z programu Symfonia Handel?
Zapytaj o szczegóły integracji platformy B2B z Twoim ERP‐em!
Skontaktuj się z nami