Demo Programu B2B
Wypróbuj za darmo możliwości naszego rozwiązania
Dlaczego warto wypróbować demo Automico B2B?
W kilka sekund otrzymasz dostęp do własnej, darmowej wersji programu B2B, która może zostać docelowym systemem Twojej firmy. Wersja demo B2B nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami i nie wymaga od Ciebie podawania danych karty kredytowej ani instalacji jakichkolwiek zewnętrznych programów czy aplikacji.
Co zyskasz dzięki programowi B2B?
- Zaczniesz sprzedawać online – 24h/7 dni w tygodniu
- Zwiększysz sprzedaż bez dodatkowego nakładu pracy
- Obniżysz koszt obsługi zamówień hurtowych
- Usprawnisz i przyspieszysz obsługę klienta B2B
- Uwolnisz czas handlowców, którzy będą mogli skupić się na pozyskiwaniu nowych klientów
- Uporządkujesz całą historię współpracy z kontrahentami
- Dostarczysz klientom nowoczesne rozwiązanie, które pozytywnie wpłynie na ich decyzje zakupowe
Program B2B – wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Wypróbuj demo programu B2B i zwiększ efektywność Twojego biznesu.
Sprawdź w praktyce możliwości systemu przez 30 dni darmowych testów!
Jakie trudności Twojej organizacji rozwiąże program B2B?
- Konieczność ręcznego zbierania zamówień od klientów,
- Brak kanału do sprzedaży w Internecie,
- Manualne wprowadzanie zamówień do systemu ERP, przyczyniające się do generowania błędów,
- Chaos i dezorganizacja w zamówieniach,
- Niespójności w polityce cenowej i rabatowej,
- Problemy z obsługą kontaktów długoterminowych,
- Brak spójności w obsłudze zapytań ofertowych i negocjacji cen,
- Pracochłonne ofertowanie klienta końcowego,
- Ograniczanie możliwości zamawiania przez kontrahentów jedynie do czasu pracy firmy,
- Czasochłonny proces raportowania i przeprowadzania analiz.
Sprawdź, dlaczego firmy wybierają Automico B2B
Program B2B – dlaczego warto?
- Rynek e-commerce w B2B dynamicznie rośnie – według szacunków, w 2025 roku już 80% transakcji między firmami będzie zachodzić przez Internet. (DHL Express)
- Firmy B2B z personalizacją e-commerce mogą sprzedawać o 30% lepiej od konkurentów, którzy nie zapewniają spersonalizowanego doświadczenia. (Gartner)
- 74% klientów B2B sprawdza przed zakupem połowę (lub więcej!) informacji o produkcie i firmie w Internecie. (Forrester Research)
- Co najmniej 80% nabywców B2B nie tylko szuka, ale też oczekuje takiego samego doświadczenia zakupowego jak klient B2C. (Lumoa)
- Aż 71% klientów B2B stwierdziło, że zmieniłoby dostawcę na takiego, który oferuje podobne ceny, ale lepsze doświadczenie e-commerce. (Accenture)
Co wyróżnia naszą platformę sprzedażową?
Brak limitu zamówień, produktów i kontrahentów
Szybkość wdrożenia programu gotowego do sprzedaży Twoich produktów
Możliwość rozwoju o gotowe rozwiązania oraz indywidualne zmiany
Wypróbuj demo programu B2B i zwiększ efektywność Twojego biznesu.
Sprawdź w praktyce możliwości systemu przez 30 dni darmowych testów!