O nas

Informacje o Questy

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą Questy – doświadczonym producentem i dostawcą oprogramowania dla biznesu, w tym systemu Automico B2B. Od 2002 roku działamy na polskim rynku B2B, wspierając klientów biznesowych rozwiązaniami informatycznymi, które pomagają realizować założone strategie i osiągać ambitne cele. Naszymi klientami są zarówno duże, rozpoznawalne firmy, jak i mniejsze, ale dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa.

Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań informatycznych, które wspierają rozwój biznesu. Chcemy przekazywać naszym klientom dopasowane i elastyczne narzędzia, które sprawią, że będą robić to, co robią, z jeszcze lepszymi efektami. W dłuższym okresie dążymy do zostania najlepszym dostawcą rozwiązań informatycznych wykorzystywanych w organizacjach na całym świecie.

Od 2002 roku wspieramy klientów biznesowych
Ponad 1 000 zrealizowanych projektów
Przeszło 50 pasjonatów technologii w zespole
Więcej niż 100 000 użytkowników systemów

Nasze rozwiązania wspierają zarządzanie sprzedażą, zleceniami, a także pracą firmy. Wśród nich znajdują się aplikacje do zarządzania zleceniami, systemy CRM, oraz platformy do sprzedaży hurtowej.

Współpracują z nami liderzy z różnych branż. Wśród naszych klientów są między innymi GLS, Kompania Piwowarska, Modecom, Krosno, czy Interhandler. Z drugiej strony, z tworzonych przez nas gotowych rozwiązań korzystają nawet kilkuosobowe firmy.

Nasze systemy każdego dnia są używane przez tysiące użytkowników. A także doceniane. Korzyści podkreślane są w wielu branżowych rankingach.

CRM – zarządzanie sprzedażą
Service Management – zarządzanie zleceniami serwisowymi
Platforma B2B – sprzedaż hurtowa online

Bezpieczeństwo danych jest dla nas sprawą priorytetową. To, jak dużo uwagi poświęcamy tej kwestii, potwierdzają zdobyte przez Questy certyfikaty (ISO 27001), korzystanie wyłącznie z usług najlepszych dostawców hostingu, oraz zintegrowane w naszym oprogramowaniu mechanizmy zarządzania dostępem.

Nasze rozwiązania

Aura Business
Synergius CRM
Automico B2B
Serwis Planner

Partner na lata

Wierzymy w to, że firmy, działając w połączeniu, mogą osiągnąć jeszcze więcej. Z szacunkiem podchodzimy do wiedzy i doświadczenia naszych partnerów. To dlatego chcemy dostarczać im możliwie najlepszą ofertę. Proponujemy jasne i czytelne zasady współpracy, a także duże możliwości działania. Forma partnerstwa zawsze dopasowana jest do możliwości. Więcej szczegółów na temat naszej oferty dla partnerów znajdziesz tutaj.

Dlaczego my

Nasze systemy integrują się z systemami handlowo–magazynowymi jak żadne inne dostępne na rynku. Stawiamy przede wszystkim na skalowalność i elastyczność rozwiązań. Jesteśmy pewni, że to oprogramowanie powinno odpowiadać na potrzeby firmy, nie na odwrót. Wraz ze wzrostem oczekiwań dodajemy odpowiednie możliwości i funkcje. To całkowicie wyklucza konieczność wymiany systemu na wyższym etapie rozwoju firmy. Nasze rozwiązania są w pełni zgodne. To oznacza, że Twoja firma może używać jednocześnie np. z CRMu i programu do serwisu.

Ugruntowana pozycja na rynku
Dopracowane integracje z ERP
Oprogramowanie oszczędzające czas i pieniądze
Ciągłe doskonalenie rozwiązań

Obserwuj nasze kanały społecznościowe i bądź na bieżąco

Facebook Questy
LinkedIn Questy
YouTube Questy

Chcesz porozmawiać o naszych rozwiązaniach?

Zadzwoń lub zostaw nam swoją wiadomość. Wspólnie wybierzemy system dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje