Platforma B2B i obsługa reklamacji
Integracja Automico B2B z Serwis Planner
W gamie naszych produktów znajduje się więcej niż jedno rozwiązanie. Decydując się na platformę sprzedaży hurtowej Automico B2B masz możliwość sprawnej integracji jej z innymi naszymi oprogramowaniami. Zyskujesz dzięki temu więcej funkcjonalności i jesteś w stanie zarządzać szerszym zakresem procesów biznesowych. W kontekście sprzedaży B2B najbardziej znaczącym połączeniem jest Automico B2B uzupełnione o program Serwis Planner skonfigurowany w sposób umożliwiający zarządzanie reklamacjami.
Integracja obu rozwiązań pozwala na połączenie ich najważniejszych funkcjonalności w jeden, spójny i przejrzysty system. Twój pierwszy program zostanie rozszerzony o funkcje dobieranego oprogramowania i w ten sposób nie będzie konieczne ręczne przełączanie się między odrębnymi narzędziami. Nie musisz obawiać się też nadmiaru informacji. O dostęp każdego pracownika do wybranych danych zadbasz w panelu uprawnień. To krok do uzyskania bezpieczeństwa, ale również prostoty rozwiązania.
Serwis Planner – czyli co?
Możliwości Serwis Planner w zakresie reklamacji
- Sprawne zarządzanie licznymi otwartymi zleceniami reklamacyjnymi.
- Możliwość odwzorowania wielu różnych rodzajów reklamacji.
- Dbałość o terminowość i bieżący przepływ zleceń reklamacyjnych.
- Indywidualne statusy do reklamacji, informujące na przykład, na jakim są etapie, czy termin ich realizacji jest zagrożony itp.
- Panel klienta umożliwiający zgłaszanie reklamacji za pomocą Internetu.
- Automatyczna wysyłka powiadomień w kluczowych momentach procesu.
- Samoobsługowe monitorowanie reklamacji przez klienta.
- Automatyczne raporty do analizowania reklamacji.
Korzyści Serwis Planner w zakresie reklamacji
- Zautomatyzowanie procesu reklamacji. Obsługa procesu reklamacji jest w dużym stopniu zautomatyzowana, co wpływa na znaczną oszczędność czasu oraz pieniędzy.
- Samoobsługa klienta. Udostępnienie klientowi przejrzystego panelu do zgłaszania reklamacji oraz sprawdzania jej statusu oznacza dalszą oszczędność zasobów firmy i usprawnia komunikację z kontrahentem.
- Możliwość analizy. Dzięki raportom uzyskujesz możliwość analizowania reklamacji. Zdobywasz szczegółową wiedzę o poszczególnych produktach i w sprawny sposób jesteś w stanie zniwelować te najbardziej wadliwe.
- Większa satysfakcja klienta. Płynne zarządzanie procesem reklamacji wpływa na jakość obsługi klienta, przekładając się na większe zadowolenie i chęć dalszej współpracy.
- Niestandardowe zamówienia. W swoim panelu klient może zlecać nieco bardziej złożone zamówienia – na przykład konstrukcje modułowe składające się z kilku wybranych produktów.
Co zyskasz integrując rozwiązania?
Ile to kosztuje?
Decydując się na kilka rozwiązań z naszej bazy produktów możesz cieszyć się wieloma korzyściami. Każda z nich jest niezwykle ważna, ale z pewnością najbardziej interesuje Cię kwestia finansów. Oczywiście, każdy z programów – w zależności od wybranej wersji – posiada swój własny cennik. Już od 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników możesz korzystać z Automico B2B, natomiast Serwis Planner dostępny jest od 35 zł miesięcznie za użytkownika. Ceny te nie są ostateczne, ponieważ łącząc systemy czeka na Ciebie interesująca zniżka.
Posiadając jeden z naszych systemów, drugi możesz uzyskać 40% taniej. Jeśli natomiast masz już dwa oprogramowania to na trzecie rozwiązanie otrzymasz zniżkę w wysokości aż 60%.
Oprócz integracji platformy sprzedażowej Automico B2B z programem Serwis Planner istnieje możliwość połączenia obu rozwiązań z systemem CRM naszej firmy - Synergius CRM. Dowiedz się o szczegółach takiej integracji.
Wdrożenie dwóch systemów w praktyce
Interesuje Cię obsługa reklamacji w platformie B2B?
Zadzwoń lub zostaw nam swoją wiadomość. Opowiemy Ci więcej o tej możliwości.
Skontaktuj się z nami