Platforma B2B i obsługa reklamacji

Integracja Automico B2B z Serwis Planner

W gamie naszych produktów znajduje się więcej niż jedno rozwiązanie. Decydując się na platformę sprzedaży hurtowej Automico B2B masz możliwość sprawnej integracji jej z innymi naszymi oprogramowaniami. Zyskujesz dzięki temu więcej funkcjonalności i jesteś w stanie zarządzać szerszym zakresem procesów biznesowych. W kontekście sprzedaży B2B najbardziej znaczącym połączeniem jest Automico B2B uzupełnione o program Serwis Planner skonfigurowany w sposób umożliwiający zarządzanie reklamacjami.

Integracja obu rozwiązań pozwala na połączenie ich najważniejszych funkcjonalności w jeden, spójny i przejrzysty system. Twój pierwszy program zostanie rozszerzony o funkcje dobieranego oprogramowania i w ten sposób nie będzie konieczne ręczne przełączanie się między odrębnymi narzędziami. Nie musisz obawiać się też nadmiaru informacji. O dostęp każdego pracownika do wybranych danych zadbasz w panelu uprawnień. To krok do uzyskania bezpieczeństwa, ale również prostoty rozwiązania.

Serwis Planner – czyli co?

Serwis Planner to proste narzędzie kierowane do przedsiębiorstw zajmujących się realizacją różnego rodzaju zleceń. W dużej mierze znajduje zastosowanie w efektywnej obsłudze instalacji, serwisów i przeglądów, ale ze względu na swą elastyczność pozwala na zarządzanie wieloma innymi procesami, w tym reklamacjami. Pozwala dbać o płynny przepływ działań i organizować pracę zespołu. Co więcej, przyczynia się do gromadzenia wiedzy w jednym miejscu, a tym samym do efektywnego informowania pracowników oraz klientów.
Przeczytaj więcej
Przeczytaj więcej

Możliwości Serwis Planner w zakresie reklamacji

  • Sprawne zarządzanie licznymi otwartymi zleceniami reklamacyjnymi.
  • Możliwość odwzorowania wielu różnych rodzajów reklamacji.
  • Dbałość o terminowość i bieżący przepływ zleceń reklamacyjnych.
  • Indywidualne statusy do reklamacji, informujące na przykład, na jakim są etapie, czy termin ich realizacji jest zagrożony itp.
  • Panel klienta umożliwiający zgłaszanie reklamacji za pomocą Internetu.
  • Automatyczna wysyłka powiadomień w kluczowych momentach procesu.
  • Samoobsługowe monitorowanie reklamacji przez klienta.
  • Automatyczne raporty do analizowania reklamacji.

Korzyści Serwis Planner w zakresie reklamacji

  • Zautomatyzowanie procesu reklamacji. Obsługa procesu reklamacji jest w dużym stopniu zautomatyzowana, co wpływa na znaczną oszczędność czasu oraz pieniędzy.
  • Samoobsługa klienta. Udostępnienie klientowi przejrzystego panelu do zgłaszania reklamacji oraz sprawdzania jej statusu oznacza dalszą oszczędność zasobów firmy i usprawnia komunikację z kontrahentem.
  • Możliwość analizy. Dzięki raportom uzyskujesz możliwość analizowania reklamacji. Zdobywasz szczegółową wiedzę o poszczególnych produktach i w sprawny sposób jesteś w stanie zniwelować te najbardziej wadliwe.
  • Większa satysfakcja klienta. Płynne zarządzanie procesem reklamacji wpływa na jakość obsługi klienta, przekładając się na większe zadowolenie i chęć dalszej współpracy.
  • Niestandardowe zamówienia. W swoim panelu klient może zlecać nieco bardziej złożone zamówienia – na przykład konstrukcje modułowe składające się z kilku wybranych produktów.

Co zyskasz integrując rozwiązania?

Zarządzanie wieloma procesami w jednym systemie
Eliminacja konieczności jednoczesnej pracy w wielu programach.
Stała wiedza o efektach pracy wszystkich pracowników.
Stworzenie jednej, spójnej bazy wiedzy.
Brak konieczności ręcznego przenoszenia informacji.
Propagowanie współpracy międzyzespołowej i międzydziałowej.
Niższe koszty wdrożenia i brak konieczności ponownej edukacji pracowników.
Wyższa jakość obsługi kontrahentów.

Ile to kosztuje?

Decydując się na kilka rozwiązań z naszej bazy produktów możesz cieszyć się wieloma korzyściami. Każda z nich jest niezwykle ważna, ale z pewnością najbardziej interesuje Cię kwestia finansów. Oczywiście, każdy z programów – w zależności od wybranej wersji – posiada swój własny cennik. Już od 199 zł miesięcznie za 10 użytkowników możesz korzystać z Automico B2B, natomiast Serwis Planner dostępny jest od 35 zł miesięcznie za użytkownika. Ceny te nie są ostateczne, ponieważ łącząc systemy czeka na Ciebie interesująca zniżka.

Posiadając jeden z naszych systemów, drugi możesz uzyskać 40% taniej. Jeśli natomiast masz już dwa oprogramowania to na trzecie rozwiązanie otrzymasz zniżkę w wysokości aż 60%.

Oprócz integracji platformy sprzedażowej Automico B2B z programem Serwis Planner istnieje możliwość połączenia obu rozwiązań z systemem CRM naszej firmy - Synergius CRM. Dowiedz się o szczegółach takiej integracji.

Wdrożenie dwóch systemów w praktyce

Wśród naszych klientów znajdują się firmy obsługujące kilka odrębnych procesów. W kontekście integracji Automico B2B z programem Serwis Planner ich wyborem jest najczęściej połączenie z platformy sprzedażowej z programem do zleceń w celu obsługi procesu reklamacji. Do grona tego rodzaju kontrahentów należy Metal-Hurt – importer i dystrybutor armatury sanitarnej. Zapoznaj się z case study opisującym wdrożenie systemów u tego klienta i dowiedz się jakie problemy wspólnie rozwiązaliśmy.
Przeczytaj więcej

Interesuje Cię obsługa reklamacji w platformie B2B?

Zadzwoń lub zostaw nam swoją wiadomość. Opowiemy Ci więcej o tej możliwości.

Skontaktuj się z nami

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje