Platforma B2B i obsługa reklamacji

Dzięki połączeniu Automico B2B i Serwis Planner

Zwroty towarów oraz reklamacje są nieuniknionym elementem prowadzenia handlu - i tyczy się to również hurtowej sprzedaży w Internecie. To właśnie dlatego warto rozbudować swoje oprogramowanie e-commerce o rozwiązanie, które wspomoże zarządzanie tym procesem. Oferowany przez nas system Serwis Planner idealnie uzupełnia się z Automico B2B i służy w nim jako moduł do zarządzania reklamacjami. To praktyczny program do obsługi reklamacji, dzięki któremu upłynnisz ten proces oraz oszczędzisz czas zarówno sobie, jak i Twojemu klientowi.

Decydując się na rozbudowę Automico B2B o system Serwis Planner, uzyskasz w swojej platformie B2B wszystkie funkcjonalności z tego drugiego rozwiązania. Systemy te połączymy w doskonale zsynchronizowaną całość tak, abyś mógł pracować bez potrzeby przełączania się pomiędzy nimi.

Wybrane możliwości systemu Serwis Planner

  • Sprawne zarządzanie licznymi otwartymi zleceniami reklamacyjnymi.
  • Możliwość odwzorowania wielu różnych rodzajów reklamacji.
  • Indywidualne statusy do reklamacji, informujące na przykład, na jakim są etapie, czy termin ich realizacji jest zagrożony itp.
  • Panel klienta, który umożliwia zgłaszanie reklamacji za pomocą Internetu.
  • Automatyczna wysyłka powiadomień w kluczowych momentach procesu.
  • Samoobsługowe monitorowanie reklamacji przez klienta.
  • Automatyczne raporty do analizowania reklamacji.
Widok kanban przedstawiający otwarte zlecenia reklamacji.

Korzyści z wdrożenia modułu Serwis Planner

  • Zautomatyzowanie procesu reklamacji. Obsługa procesu reklamacji jest w dużym stopniu zautomatyzowana, co wpływa na znaczną oszczędność czasu oraz pieniędzy.
  • Samoobsługa klienta. Udostępnienie klientowi przejrzystego panelu do zgłaszania reklamacji oraz sprawdzania jej statusu oznacza dalszą oszczędność zasobów firmy.
  • Możliwość analizy. Dzięki raportom uzyskujesz możliwość analizowania reklamacji. Które z produktów są reklamowane najczęściej, którzy klienci zgłaszają się najczęściej i tak dalej. W analizowaniu danych pomaga również segmentacja procesów reklamacyjnych oraz możliwość opisania ich atrybutami.
Karta zlecenia reklamacji w systemie Serwis Planner.
  • Większa satysfakcja klienta. Dzięki ułatwionemu zarządzaniu reklamacjami upłynnisz je, co może mieć wpływ na satysfakcję klienta w tym trudnym dla obu stron procesie.
  • Niestandardowe zamówienia. W swoim panelu klient może zlecać nieco bardziej złożone zamówienia - na przykład konstrukcje modułowe składające się z kilku wybranych produktów.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje