Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych

Czyli jak zwiększyć wyniki działu sprzedaży

Automico B2B to bogata w przydatne funkcje platforma B2B dla branży artykułów biurowych oraz szkolnych. Jej zadaniem jest czuwanie nad procesami handlowymi na linii producent-dystrybutor-sprzedawca detaliczny. Głównym celem wdrożenia tego oprogramowania jest pomoc w obniżeniu kosztów działalności działu handlowego oraz zwiększenie poziomu sprzedaży w sektorze business to business.

Jak Automico B2B umożliwia osiągnięcie tego celu? Jest to realne, między innymi, dzięki uproszczeniu wielu z procesów handlowych, którymi na co dzień zajmuje się dział sprzedaży. Automico B2B stawia również na samoobsługę kontrahentów oraz upłynnienie przekazywania danych i dokumentów. To właśnie komunikacja z partnerami handlowymi zajmuje w branży artykułów biurowych najwięcej czasu - zaoszczędź go dzięki Automico B2B i przeznacz na inne działania.

Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - Automico B2B.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - Klient - Poldom
Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - Klient - Odra Pak

Opinie klientów

„Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami.”
Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - Opinia klienta - Higiena Serwis Sp. J.
Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz, Higiena Serwis Sp. J.
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Wprowadzenie Automico B2B i Serwis Plannera zdecydowanie ułatwiło zbieranie zamówień internetowych od kontrahentów, pracę przedstawicieli handlowych w terenie, obsługę zamówień na poziomie działu sprzedaży jak również obsługę samego procesu reklamacyjnego.”
Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - Opinia klienta - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Poszukiwaliśmy prostego systemu, który usprawni naszą pracę i spełni oczekiwania klientów. Trafiliśmy na Automico B2B i jesteśmy bardzo zadowoleni. Możemy szybciej obsługiwać zamówienia oraz zapewniamy lepszą obsługę klientów – nawet zagranicznych.”
Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - Opinia klienta - Poldom
Robert Jazgarski, POLDOM
„Współpraca z firmą Questy zaczęła się od małych niepewnych kroków w celu usprawnienia przepływu zamówień między Vector SH – kontrahent. Profesjonalne podejście Questy do złożonych potrzeb Vector SH oraz ich rozwiązanie okazało się krokiem milowym w komunikacji z kontrahentami.”
Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - Opinia klienta - VSH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.”
Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - Opinia klienta - Himal Sport S.C.
Piotr Sikorski, Himal Sport S.C.
„Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami.”
Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - Opinia klienta - Higiena Serwis Sp. J.
Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz, Higiena Serwis Sp. J.
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Wprowadzenie Automico B2B i Serwis Plannera zdecydowanie ułatwiło zbieranie zamówień internetowych od kontrahentów, pracę przedstawicieli handlowych w terenie, obsługę zamówień na poziomie działu sprzedaży jak również obsługę samego procesu reklamacyjnego.”
Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - Opinia klienta - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Niektóre z benefitów z wdrożenia Automico B2B

  • Skrócenie czasu obsługi wielu procesów w dziale handlowym
  • Skrócenie procesu obsługi zapytań ofertowych
  • Zautomatyzowane przekazywanie informacji o rozliczeniach
  • Automatyzacja obsługi kontrahentów
  • Udostępnienie kontrahentom ergonomicznej platformy do samoobsługi
  • Stały dostęp klienta do aktualnej oferty z jego indywidualnymi cenami
  • Eliminacja pomyłek wynikających z ręcznego przepisywania zamówień
  • Automatyczne przesyłanie kluczowych informacji pomiędzy platformą B2B a systemem ERP
Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - karta produktu w Automico B2B.

Cechy wyróżniające Automico B2B?

Brak ograniczeń w liczbie kontrahentów i towarów
Synchronizacja z wieloma systemami handlowymi
Sprawne wdrożenie oraz dogłębne szkolenia
Możliwość rozwoju platformy do rozwiązania dedykowanego

Wybrane zalety platformy Automico B2B

Dla firmy

  • Skrócony czas obsługi zamówień i zapytań ofertowych
  • Dostęp do platformy B2B wszędzie tam, gdzie jest Internet
  • Praca na jednej platformie zarówno z partnerami B2C jak i B2B
  • Prosta obsługa kredytów kupieckich
  • Obsługa cen indywidualnych oraz grupowych
  • Zautomatyzowana synchronizacja z systemem sprzedażowym
  • Stała dostępność oferty, niezależnie od godzin otwarcia firmy
  • Funkcja tworzenia zamówień w imieniu partnera handlowego
  • Pakiet raportów wspomagających analizy sprzedażowe

Dla partnera

  • Ciągły dostęp do spersonalizowanej oferty
  • Opcja przesyłania zapytań ofertowych oraz zamówień przez całą dobę
  • Ułatwiony dostęp do faktur, zamówień, ofert i innych dokumentów
  • Poręczny komunikator ułatwiający kontakt z właścicielem Automico
  • Dostęp do listy ogłoszeń właściciela platformy
  • Funkcja tworzenia oferty dla klienta docelowego
  • Szybki i sprosty dostęp do listy nieuregulowanych faktur
  • Czytelne oznaczenie produktów nowych oraz objętych promocją
Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych - raporty w Automico B2B.

Współpraca z systemem Synergius CRM

Automico B2B to kompleksowa platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych, którą można sukcesywnie rozbudowywać. Nasza platforma B2B połączona z systemem Synergius CRM staje się narzędziem o ogromnym potencjale. Łącząc te dwa rozwiązania nie tylko zyskujesz kompletną bazę danych na temat współpracy ze swoimi partnerami handlowymi, ale również wsparcie w:

  • Organizowaniu handlowcom kalendarza zadań
  • Zdobywaniu nowych dystrybutorów, klientów i dostawców
  • Rozwijaniu współpracy z obecnymi partnerami
  • Promowaniu wybranych produktów
  • Poprawianiu efektywności komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Synergius CRM

Sprzedajesz hurtowo artykuły biurowe i szkolne?

Zobacz, jak platforma B2B sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje