Platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych

Czyli jak zwiększyć wyniki działu sprzedaży

Automico B2B to bogata w przydatne funkcje platforma B2B dla branży artykułów biurowych oraz szkolnych. Jej zadaniem jest czuwanie nad procesami handlowymi na linii producent-dystrybutor-sprzedawca detaliczny. Głównym celem wdrożenia tego oprogramowania jest pomoc w obniżeniu kosztów działalności działu handlowego oraz zwiększenie poziomu sprzedaży w sektorze business to business.

Jak Automico B2B umożliwia osiągnięcie tego celu? Jest to realne, między innymi, dzięki uproszczeniu wielu z procesów handlowych, którymi na co dzień zajmuje się dział sprzedaży. Automico B2B stawia również na samoobsługę kontrahentów oraz upłynnienie przekazywania danych i dokumentów. To właśnie komunikacja z partnerami handlowymi zajmuje w branży artykułów biurowych najwięcej czasu - zaoszczędź go dzięki Automico B2B i przeznacz na inne działania.




Niektóre z benefitów z wdrożenia Automico B2B


  • Skrócenie czasu obsługi wielu procesów w dziale handlowym
  • Skrócenie procesu obsługi zapytań ofertowych
  • Zautomatyzowane przekazywanie informacji o rozliczeniach
  • Automatyzacja obsługi kontrahentów
  • Udostępnienie kontrahentom ergonomicznej platformy do samoobsługi
  • Stały dostęp klienta do aktualnej oferty z jego indywidualnymi cenami
  • Eliminacja pomyłek wynikających z ręcznego przepisywania zamówień
  • Automatyczne przesyłanie kluczowych informacji pomiędzy platformą B2B a systemem ERP



Cechy wyróżniające Automico B2B?


Brak ograniczeń w liczbie kontrahentów i towarów

Synchronizacja z wieloma systemami handlowymi

Sprawne wdrożenie oraz dogłębne szkolenia

Możliwość rozwoju platformy do rozwiązania dedykowanego



Wybrane zalety platformy Automico B2B


Dla firmy

  • Skrócony czas obsługi zamówień i zapytań ofertowych
  • Dostęp do platformy B2B wszędzie tam, gdzie jest Internet
  • Praca na jednej platformie zarówno z partnerami B2C jak i B2B
  • Prosta obsługa kredytów kupieckich
  • Obsługa cen indywidualnych oraz grupowych
  • Zautomatyzowana synchronizacja z systemem sprzedażowym
  • Stała dostępność oferty, niezależnie od godzin otwarcia firmy
  • Funkcja tworzenia zamówień w imieniu partnera handlowego
  • Pakiet raportów wspomagających analizy sprzedażowe

Dla partnera

  • Ciągły dostęp do spersonalizowanej oferty
  • Opcja przesyłania zapytań ofertowych oraz zamówień przez całą dobę
  • Ułatwiony dostęp do faktur, zamówień, ofert i innych dokumentów
  • Poręczny komunikator ułatwiający kontakt z właścicielem Automico
  • Dostęp do listy ogłoszeń właściciela platformy
  • Funkcja tworzenia oferty dla klienta docelowego
  • Szybki i prosty dostęp do listy nieuregulowanych faktur
  • Czytelne oznaczenie produktów nowych oraz objętych promocją



Współpraca z systemem Synergius CRM


Automico B2B to kompleksowa platforma B2B dla branży artykułów biurowych i szkolnych, którą można sukcesywnie rozbudowywać. Nasza platforma B2B połączona z systemem Synergius CRM staje się narzędziem o ogromnym potencjale. Łącząc te dwa rozwiązania nie tylko zyskujesz kompletną bazę danych na temat współpracy ze swoimi partnerami handlowymi, ale również wsparcie w:

  • Organizowaniu handlowcom kalendarza zadań
  • Zdobywaniu nowych dystrybutorów, klientów i dostawców
  • Rozwijaniu współpracy z obecnymi partnerami
  • Promowaniu wybranych produktów
  • Poprawianiu efektywności komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej







Opinie klientów


Automico B2B otworzył naszą firmę na sprzedaż internetową.To wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy lubią samoobsługę. Dzięki systemowi możemy sprzedawać 24/7, a koszty obsługi zmalały.

Grzegorz Komaniecki

KG Elektronik

Automico B2B dużo zmienił. Dzięki niemu możemy obsłużyć więcej klientów w tym samym czasie. Przyspiesza naszą pracę, pozwala lepiej zorganizować sprzedaż hurtową. Koszty obsługi pojedynczego klienta spadły po rozpoczęciu współpracy z firmą Questy.

Dariusz Witański

REMONDIS MEDISON Sp. z o.o.

Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.

Piotr Sikorski

Himal Sport S.C.

Z Automico korzystamy w naszej firmie od 6 miesięcy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu, jak i serwisu. Wykonaliśmy kilka dodatkowych aktualizacji, co jeszcze bardziej ułatwiło nam pracę. Polecam!

Adgo

Higiena Serwis - ogólnopolski dostawca urządzeń i środków czystości dla firm, hoteli i zakładów przemysłowych korzysta z programu AUTOMICO B2B oraz Synergius CRM. Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami. Wprowadzenie CRM dla działu handlowego i obsługi klientów usprawniło pracę handlowcom, zarządzanie szansami sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu, analiz sprzedażowych oraz zachowuje całą historię współpracy. Program Automico i Synergius CRM posiada wiele zalet. Jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Możemy też liczyć na pomoc działu technicznego.

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz

Higiena Serwis Sp. J.

Wdrożenie systemu Automico B2B wyraźnie zwiększyło konkurencyjność naszej firmy, bowiem jesteśmy teraz w stanie obsłużyć więcej klientów we właściwie nienormowanym czasie. Nasi klienci również chwalą sobie to rozwiązanie - jest szybkie i wygodne, a zamówienia mogą składać o dowolnej porze.

Bartosz Czajkowski

INQ Print

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz