Platforma B2B dla branży elektronarzędzi
Sposób na podwyższenie wyników sprzedaży
Automico B2B to wyjątkowo funkcjonalna platforma B2B dla branży elektronarzędzi. Jej głównym przeznaczeniem jest zwiększenie obrotów towarami w segmencie business to business. Osiągnięcie tego celu umożliwia poprzez daleko idącą automatyzację transakcji handlowych oraz całodobowe udostępnianie oferty w atrakcyjnych szatach. Automico B2B ułatwia poza tym komunikację pomiędzy handlowcami a kontrahentami oraz udostępnia panel klienta, który w znaczącym stopniu umożliwia mu samoobsługę.
Oferowana przez nas platforma B2B dla branży elektronarzędzi jest elastycznym i dopasowanym do niej narzędziem, które może posłużyć do zwiększenia efektywności działu sprzedaży. Sprzedaż online w dobie wszechobecnego Internetu to już konieczność, ponieważ coraz więcej firm prowadzi handel w tym właśnie kanale. Jak powinna wyglądać dobra platforma B2B dla branży elektronarzędzi? Musi umożliwiać sprawną komunikację, doradztwo, przekazywanie rzetelnych informacji o polityce rabatowej, publikację testów narzędzi oraz obsługę kredytu kupieckiego. Tylko takie narzędzie z powodzeniem może zastąpić tradycyjne transakcje offline. Właśnie taką platformą jest Automico B2B.
W tej branży zaufali nam między innymi:
Opinie klientów
Najważniejsze korzyści płynące z wdrożenia platformy B2B
- Przyspieszona i uproszczona obsługa partnerów handlowych
- Umożliwienie klientom samoobsługi
- Redukcja błędów wypływających z ręcznego przepisywania zamówień
- Zautomatyzowany przepływ danych pomiędzy B2B a systemem handlowym
- Automatyczne informowanie o rozliczeniach
- Oszczędność czasu i kosztów w dziale handlowym
- Ułatwienie klientowi dostępu do jego aktualnej, indywidualnej oferty
- Ułatwienie obsługi procesu zapytań ofertowych
Co wyróżnia Automico B2B?
Wybrane możliwości Automico B2B
Korzyści dla pracownika
- Przyspieszona obsługa zamówień oraz zapytań ofertowych
- Ergonomiczny panel mobilny
- Obsługa segmentów B2C i B2B w jednym systemie
- Obsługiwanie indywidualnej oraz grupowej polityki cenowej
- Obsługiwanie kredytów kupieckich
- Łatwa wymiana danych z systemem handlowo-magazynowym
- Całodobowa prezentacja oferty online
- Składanie zamówień w imieniu partnera handlowego
- Raporty i zestawienia ułatwiające analizy sprzedażowe
Korzyści dla kontrahenta
- Dostęp do oferty z indywidualną polityką cenową oraz rabatową
- Łatwy dostęp do dokumentów handlowych
- Efektywna komunikacja za pomocą wbudowanego komunikatora
- Możliwość łatwego utworzenia oferty dla klienta końcowego
- Składanie zamówień lub zapytań ofertowych o dowolnej porze
- Dostęp do listy nieopłaconych dokumentów
- Ułatwiony dostęp do produktów nowych lub objętych promocją
- Dostęp do ogłoszeń - nowego kanału komunikacji z właścicielem platformy
Współpraca z systemem Synergius CRM
Automico B2B jest platformą bogatą w przydatne funkcje, jednak jej wachlarz możliwości znacznie zwiększa się, kiedy zostanie połączona z systemem Synergius CRM. Dzięki współpracy tych systemów uzyskasz pełną bazę danych na temat relacji ze wszystkimi Twoimi partnerami handlowymi oraz wymierne wsparcie w:
Sprzedajesz hurtowo elektronarzędzia?
Zobacz, jak platforma B2B sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.