Platforma B2B dla branży elektroniki użytkowej

Zwiększ wyniki swojej sprzedaży

Automico B2B to oprogramowanie, które doskonale sprawdzi się jako platforma hurtowa dla branży elektroniki użytkowej. Wspiera ona handlowców w obsłudze wielu czasochłonnych czynności, takich jak kontakt z klientami w sprawie zamówień czy zapytań ofertowych. Szybciej przebiega również tworzenie ofert czy przesyłanie dokumentów pomiędzy kontrahentami a systemem handlowo - magazynowym. Ogromną korzyścią płynącą z tych ułatwień jest to, że pracownicy oszczędzają czas. Mogą go poświęcić na zdobywanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi.

Platforma B2B dla branży elektroniki użytkowej jest gotowym, ale jednocześnie bardzo elastycznym systemem. Używający go handlowcy zyskają wsparcie w codziennej pracy w postaci spójnej bazy klientów. Uzyskają również dostęp do wielu raportów ułatwiających analizy sprzedaży. Za pomocą panelu klienta kontrahenci mogą zaś składać zamówienia. Poza tym przejrzą swoją spersonalizowaną ofertę, dokonają płatności oraz skontaktują się z handlowcem.




Wybrane korzyści osiągnięte po wdrożeniu platformy B2B


  • Szybsza i łatwiejsza obsługa kontrahentów
  • Umożliwienie kontrahentowi składania zamówień i zapytań ofertowych
  • Możliwość samoobsługi klientów
  • Uniknięcie pomyłek wynikających z ręcznego przepisywania danych
  • Automatyczna komunikacja z systemem handlowo-magazynowym
  • Automatyzacja procesu informowania o statusach rozliczeń
  • Oszczędność czasu pracy działu handlowego
  • Ułatwienie klientowi dostępu do aktualnej oferty
  • integracja z klientem pocztowym



Co wyróżnia Automico B2B?


Żadnych limitów: zamówień, produktów oraz kontrahentów

Synchronizacja z systemami handlowo-magazynowymi

Szybkie wdrożenie oraz sprawna opieka posprzedażowa

Możliwość sukcesywnego rozbudowywania systemu



Wybrane możliwości Automico B2B


Ułatwienia dla pracownika

  • Szybka obsługa zapytań, zamówień oraz kontraktów
  • Funkcjonalny panel mobilny
  • Sprzedaż B2C i B2B na jednej platformie
  • Obsługa zarówno indywidualnej jak i grupowej polityki cenowej
  • Obsługa kredytów kupieckich
  • Wymiana danych z systemem ERP
  • Całodobowa prezentacja oferty produktowej
  • Składanie zamówień w imieniu klienta
  • Raporty umożliwiające analizy sprzedażowe

Ułatwienia dla klienta

  • Przegląd oferty z indywidualną polityką cenową i rabatową
  • Pobieranie dokumentów handlowych
  • Komunikacja za pośrednictwem wbudowanego komunikatora
  • Opcja szybkiego przygotowanie oferty dla klienta końcowego
  • Możliwość składania zamówień lub zapytań ofertowych o dowolnej porze
  • Dostęp do listy nieuregulowanych faktur
  • Dostęp do produktów aktualnie oznaczonych jako promocyjne lub nowe
  • Dostęp do listy ogłoszeń właściciela platformy



Współpraca z systemem Synergius CRM


Doskonale sprawdzającym się uzupełnieniem Automico B2B jest system Synergius CRM. Dzięki niemu nasza platforma B2B dla branży elektroniki użytkowej zyskuje całą gamę nowych możliwości i staje się wszystkim tym, o czym może zamarzyć dział handlowy. Synergius CRM rozbuduje bazę danych o współpracy z kontrahentami i dodatkowo wspomoże Twoją firmę w:

  • Planowaniu pracownikom zadań
  • Komunikacji wewnątrz firmy i z klientami
  • Promocji wybranych produktów
  • Pozyskiwaniu nowych partnerów handlowych
  • Rozbudowywaniu relacji z nimi







Opinie klientów


Automico B2B otworzył naszą firmę na sprzedaż internetową.To wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy lubią samoobsługę. Dzięki systemowi możemy sprzedawać 24/7, a koszty obsługi zmalały.

Grzegorz Komaniecki

KG Elektronik

Automico B2B dużo zmienił. Dzięki niemu możemy obsłużyć więcej klientów w tym samym czasie. Przyspiesza naszą pracę, pozwala lepiej zorganizować sprzedaż hurtową. Koszty obsługi pojedynczego klienta spadły po rozpoczęciu współpracy z firmą Questy.

Dariusz Witański

REMONDIS MEDISON Sp. z o.o.

Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.

Piotr Sikorski

Himal Sport S.C.

Z Automico korzystamy w naszej firmie od 6 miesięcy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu, jak i serwisu. Wykonaliśmy kilka dodatkowych aktualizacji, co jeszcze bardziej ułatwiło nam pracę. Polecam!

Adgo

Higiena Serwis - ogólnopolski dostawca urządzeń i środków czystości dla firm, hoteli i zakładów przemysłowych korzysta z programu AUTOMICO B2B oraz Synergius CRM. Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami. Wprowadzenie CRM dla działu handlowego i obsługi klientów usprawniło pracę handlowcom, zarządzanie szansami sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu, analiz sprzedażowych oraz zachowuje całą historię współpracy. Program Automico i Synergius CRM posiada wiele zalet. Jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Możemy też liczyć na pomoc działu technicznego.

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz

Higiena Serwis Sp. J.

Wdrożenie systemu Automico B2B wyraźnie zwiększyło konkurencyjność naszej firmy, bowiem jesteśmy teraz w stanie obsłużyć więcej klientów we właściwie nienormowanym czasie. Nasi klienci również chwalą sobie to rozwiązanie - jest szybkie i wygodne, a zamówienia mogą składać o dowolnej porze.

Bartosz Czajkowski

INQ Print

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz