
Platforma B2B dla branży elektroniki użytkowej
Zwiększ wyniki swojej sprzedaży
Automico B2B to oprogramowanie, które doskonale sprawdzi się jako platforma hurtowa dla branży elektroniki użytkowej. Wspiera ona handlowców w obsłudze wielu czasochłonnych czynności, takich jak kontakt z klientami w sprawie zamówień czy zapytań ofertowych. Szybciej przebiega również tworzenie ofert czy przesyłanie dokumentów pomiędzy kontrahentami a systemem handlowo - magazynowym. Ogromną korzyścią płynącą z tych ułatwień jest to, że pracownicy oszczędzają czas. Mogą go poświęcić na zdobywanie nowych klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi.
Platforma B2B dla branży elektroniki użytkowej jest gotowym, ale jednocześnie bardzo elastycznym systemem. Używający go handlowcy zyskają wsparcie w codziennej pracy w postaci spójnej bazy klientów. Uzyskają również dostęp do wielu raportów ułatwiających analizy sprzedaży. Za pomocą panelu klienta kontrahenci mogą zaś składać zamówienia. Poza tym przejrzą swoją spersonalizowaną ofertę, dokonają płatności oraz skontaktują się z handlowcem.

W tej branży zaufali nam, między innymi:


Opinie klientów
Wybrane korzyści osiągnięte po wdrożeniu platformy B2B
- Szybsza i łatwiejsza obsługa kontrahentów
- Umożliwienie kontrahentowi składania zamówień i zapytań ofertowych
- Możliwość samoobsługi klientów
- Uniknięcie pomyłek wynikających z ręcznego przepisywania danych
- Automatyczna komunikacja z systemem handlowo-magazynowym
- Automatyzacja procesu informowania o statusach rozliczeń
- Oszczędność czasu pracy działu handlowego
- Ułatwienie klientowi dostępu do aktualnej oferty
- integracja z klientem pocztowym

Co wyróżnia Automico B2B?
Żadnych limitów: zamówień, produktów oraz kontrahentów
Synchronizacja z systemami handlowo-magazynowymi
Szybkie wdrożenie oraz sprawna opieka posprzedażowa
Możliwość sukcesywnego rozbudowywania systemu
Wybrane możliwości Automico B2B
Ułatwienia dla pracownika
- Szybka obsługa zapytań, zamówień oraz kontraktów
- Funkcjonalny panel mobilny
- Sprzedaż B2C i B2B na jednej platformie
- Obsługa zarówno indywidualnej jak i grupowej polityki cenowej
- Obsługa kredytów kupieckich
- Wymiana danych z systemem ERP
- Całodobowa prezentacja oferty produktowej
- Składanie zamówień w imieniu klienta
- Raporty umożliwiające analizy sprzedażowe
Ułatwienia dla klienta
- Przegląd oferty z indywidualną polityką cenową i rabatową
- Pobieranie dokumentów handlowych
- Komunikacja za pośrednictwem wbudowanego komunikatora
- Opcja szybkiego przygotowanie oferty dla klienta końcowego
- Możliwość składania zamówień lub zapytań ofertowych o dowolnej porze
- Dostęp do listy nieuregulowanych faktur
- Dostęp do produktów aktualnie oznaczonych jako promocyjne lub nowe
- Dostęp do listy ogłoszeń właściciela platformy

Współpraca z systemem Synergius CRM
Doskonale sprawdzającym się uzupełnieniem Automico B2B jest system Synergius CRM. Dzięki niemu nasza platforma B2B dla branży elektroniki użytkowej zyskuje całą gamę nowych możliwości i staje się wszystkim tym, o czym może zamarzyć dział handlowy. Synergius CRM rozbuduje bazę danych o współpracy z kontrahentami i dodatkowo wspomoże Twoją firmę w:
- Planowaniu pracownikom zadań
- Komunikacji wewnątrz firmy i z klientami
- Promocji wybranych produktów
- Pozyskiwaniu nowych partnerów handlowych
- Rozbudowywaniu relacji z nimi

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz