Platforma B2B dla branży materiałów budowlanych

Pozwól kontrahentom składać zamówienia o każdej porze

Automico B2B to funkcjonalne oprogramowanie, które sprawdza się jako platforma do sprzedaży materiałów budowlanych. Automatyzuje proces sprzedaży i obsługi klienta oraz znacząco usprawnia komunikację. Klienci samodzielnie mogą składać zamówienia oraz zapytania ofertowe. Ponadto zyskują dostęp do najważniejszych dokumentów, takich jak np. zamówienia, czy faktury.

Platforma B2B dla branży materiałów budowlanych to nie tylko skuteczny kanał sprzedaży hurtowej online, ale także narzędzie porządkujące pracę handlowców. Mają oni dostęp do uporządkowanej bazy kontrahentów, dokumentów, aktualnej oferty produktowej. W szybki sposób są w stanie zweryfikować ceny i stany magazynowe, a także np. zatwierdzać zapytania ofertowe przesłane przez klientów. Jako kierownik zyskujesz natomiast automatyczne raporty dotyczące sprzedaży np. ranking najlepszych sprzedawców, kontrahentów czy grup produktowych lub samych produktów.



W tej branży zaufali nam:


Opinie klientów


Współpraca z firmą Questy zaczęła się od małych niepewnych kroków w celu usprawnienia przepływu zamówień między Vector SH – kontrahent. Profesjonalne podejście Questy do złożonych potrzeb Vector SH oraz ich rozwiązanie okazało się krokiem milowym w komunikacji z kontrahentami.

Platforma Automico B2B dla branży materiałów budowlanych - opinie - Vector SH

Wojciech Kołodziejczyk

Vector Systemy Higieniczne

Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.

Platforma B2B dla firm z branży materiałów budowlanych - opinie - Himal Sport S.C.

Piotr Sikorski

Himal Sport S.C.

Jesteśmy ogólnopolskim dostawcą urządzeń i środków czystości dla firm, hoteli i zakładów przemysłowych. Korzystamy z programu Automico B2B oraz Synergius CRM. Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami. Wprowadzenie CRM dla działu handlowego i obsługi klientów usprawniło pracę handlowcom, zarządzanie szansami sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu, analiz sprzedażowych oraz zachowuje całą historię współpracy. Program Automico B2B i Synergius CRM posiada wiele zalet. Jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Możemy też liczyć na pomoc działu technicznego.

Automico B2B branża materiałów budowlanych - opinie - Higiena Serwis Sp. J.

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz

Higiena Serwis Sp. J.

Wdrożenie systemu Automico B2B wyraźnie zwiększyło konkurencyjność naszej firmy, bowiem jesteśmy teraz w stanie obsłużyć więcej klientów we właściwie nienormowanym czasie. Nasi klienci również chwalą sobie to rozwiązanie - jest szybkie i wygodne, a zamówienia mogą składać o dowolnej porze.

B2B dla przedsięiorstw branży materiałów budowlanych - opinie - INQ Print

Bartosz Czajkowski

INQ Print


Wybrane korzyści wynikające z wdrożenia Automico B2B


  • Zmniejszenie pracochłonności wielu zadań działu sprzedaży
  • Uproszczony i przyspieszony proces obsługi zapytań ofertowych
  • Automatyczne przekazywanie informacji o rozliczeniach
  • Prosta i szybka obsługa partnerów handlowych
  • Udostępnienie klientom funkcjonalnego narzędzia do samoobsługi
  • Udostępnienie kontrahentowi jego bieżącej, dopasowanej oferty
  • Eliminacja błędów będących wynikiem ręcznego przepisywania dokumentów
  • Automatyczna synchronizacja dokumentów pomiędzy platformą B2B a ERP



Co wyróżnia Automico B2B?


Żadnych limitów w ilości klientów, produktów i transakcji

Sprawdzone synchronizacje z systemami handlowymi

Sprawne wdrożenie, efektywne szkolenia oraz opieka

Możliwość rozwoju platformy do rozwiązania dedykowanego



Wybrane zalety platformy Automico B2B


Dla firmy

  • Zdecydowanie szybsza obsługa zapytań ofertowych oraz zamówień
  • Funkcjonalna aplikacja dla dostępu mobilnego
  • Praca w jednym środowisku zarówno z segmentem B2C jak i B2B
  • Narzędzie do obsługi kredytów kupieckich
  • Obsługiwanie cen indywidualnych oraz grupowych
  • Automatyczna wymiana informacji z systemem handlowo-magazynowym
  • Stała dostępność oferty online, niezależnie od godzin otwarcia firmy
  • Tworzenie zamówień w imieniu klienta
  • Pakiet raportów ułatwiających analizy sprzedażowe

Dla partnera handlowego

  • Dostęp do oferty z indywidualnymi cenami
  • Całodobowa możliwość składania zapytań oraz zamówień
  • Samoobsługowy dostęp do faktur, zamówień, ofert i innych dokumentów
  • Funkcjonalny komunikator
  • Możliwość szybkiego i łatwego utworzenia oferty dla klienta końcowego
  • Łatwy dostęp do listy nieuregulowanych faktur
  • Wyraźne wyróżnienie produktów nowych oraz tych objętych promocją
  • Dostęp do listy ogłoszeń i komunikatów



Współpraca z systemem Synergius CRM


Automico B2B połączone z systemem Synergius CRM staje się narzędziem o potężnym potencjale. Łącząc te dwa rozwiązania nie tylko zyskujesz kompletną bazę danych na temat współpracy ze swoimi partnerami handlowymi, ale również wsparcie w:

  • zdobywaniu nowych dystrybutorów i dostawców
  • rozwijaniu współpracy z obecnymi klientami
  • organizowaniu pracownikom zadań
  • usprawnieniu jakości komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej


Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz