
Platforma B2B dla branży materiałów budowlanych
Pozwól kontrahentom składać zamówienia o każdej porze
Automico B2B to funkcjonalne oprogramowanie, które sprawdza się jako platforma do sprzedaży materiałów budowlanych. Automatyzuje proces sprzedaży i obsługi klienta oraz znacząco usprawnia komunikację. Klienci samodzielnie mogą składać zamówienia oraz zapytania ofertowe. Ponadto zyskują dostęp do najważniejszych dokumentów, takich jak np. zamówienia, czy faktury.
Platforma B2B dla branży materiałów budowlanych to nie tylko skuteczny kanał sprzedaży hurtowej online, ale także narzędzie porządkujące pracę handlowców. Mają oni dostęp do uporządkowanej bazy kontrahentów, dokumentów, aktualnej oferty produktowej. W szybki sposób są w stanie zweryfikować ceny i stany magazynowe, a także np. zatwierdzać zapytania ofertowe przesłane przez klientów. Jako kierownik zyskujesz natomiast automatyczne raporty dotyczące sprzedaży np. ranking najlepszych sprzedawców, kontrahentów czy grup produktowych lub samych produktów.

W tej branży zaufali nam, między innymi:



Opinie klientów
Wybrane korzyści wynikające z wdrożenia Automico B2B
- Zmniejszenie pracochłonności wielu zadań działu sprzedaży
- Uproszczony i przyspieszony proces obsługi zapytań ofertowych
- Automatyczne przekazywanie informacji o rozliczeniach
- Prosta i szybka obsługa partnerów handlowych
- Udostępnienie klientom funkcjonalnego narzędzia do samoobsługi
- Udostępnienie kontrahentowi jego bieżącej, dopasowanej oferty
- Eliminacja błędów będących wynikiem ręcznego przepisywania dokumentów
- Automatyczna synchronizacja dokumentów pomiędzy platformą B2B a ERP

Co wyróżnia Automico B2B?
Żadnych limitów w ilości klientów, produktów i transakcji
Sprawdzone synchronizacje z systemami handlowymi
Sprawne wdrożenie, efektywne szkolenia oraz opieka
Możliwość rozwoju platformy do rozwiązania dedykowanego
Wybrane zalety platformy Automico B2B
Dla firmy
- Zdecydowanie szybsza obsługa zapytań ofertowych oraz zamówień
- Funkcjonalna aplikacja dla dostępu mobilnego
- Praca w jednym środowisku zarówno z segmentem B2C jak i B2B
- Narzędzie do obsługi kredytów kupieckich
- Obsługiwanie cen indywidualnych oraz grupowych
- Automatyczna wymiana informacji z systemem handlowo-magazynowym
- Stała dostępność oferty online, niezależnie od godzin otwarcia firmy
- Tworzenie zamówień w imieniu klienta
- Pakiet raportów ułatwiających analizy sprzedażowe
Dla partnera handlowego
- Dostęp do oferty z indywidualnymi cenami
- Całodobowa możliwość składania zapytań oraz zamówień
- Samoobsługowy dostęp do faktur, zamówień, ofert i innych dokumentów
- Funkcjonalny komunikator
- Możliwość szybkiego i łatwego utworzenia oferty dla klienta końcowego
- Łatwy dostęp do listy nieuregulowanych faktur
- Wyraźne wyróżnienie produktów nowych oraz tych objętych promocją
- Dostęp do listy ogłoszeń i komunikatów

Współpraca z systemem Synergius CRM
Automico B2B połączone z systemem Synergius CRM staje się narzędziem o potężnym potencjale. Łącząc te dwa rozwiązania nie tylko zyskujesz kompletną bazę danych na temat współpracy ze swoimi partnerami handlowymi, ale również wsparcie w:
- zdobywaniu nowych dystrybutorów i dostawców
- rozwijaniu współpracy z obecnymi klientami
- organizowaniu pracownikom zadań
- usprawnieniu jakości komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz