Platforma B2B dla branży spożywczej

Czyli jak zwiększyć efektywność działu handlowego

Automico B2B to elastyczna platforma hurtowa dla branży spożywczej, która ułatwia kompleksową integrację dystrybutorów z odbiorcami. Umożliwia to nie tylko błyskawiczną reakcję na potrzeby rynku, ale także automatyzację oraz standaryzację większości procedur powiązanych z procesami sprzedaży. Praca w sektorze business to business staje się szybsza dzięki wsparciu działań takich jak obsługa zamówień i zapytań ofertowych. Ułatwiamy też zarządzanie promocjami i wyprzedażami. Automico B2B zyskuje uznanie również w oczach klientów właściciela platformy. Oni także oszczędzają czas korzystając z tego systemu, doceniają łatwy dostęp do informacji oraz możliwość składania zamówień przez całą dobę.

Nasza platforma B2B dla branży spożywczej to narzędzie, które pomoże Twojemu działowi handlowemu zaoszczędzić wiele czasu. Zamiast skupiać się na żmudnych czynnościach mogą przeznaczyć ten czas na pozyskiwanie nowych klientów. Automico B2B jest również wygodnym systemem dla odbiorców - a to może zaowocować zacieśnieniem współpracy z nimi.

Platforma B2B dla branży spożywczej - Automico B2B.

Opinie klientów

„Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami.”
Platforma B2B dla branży spożywczej - Opinia klienta - Higiena Serwis Sp. J.
Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz, Higiena Serwis Sp. J.
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Wprowadzenie Automico B2B i Serwis Plannera zdecydowanie ułatwiło zbieranie zamówień internetowych od kontrahentów, pracę przedstawicieli handlowych w terenie, obsługę zamówień na poziomie działu sprzedaży jak również obsługę samego procesu reklamacyjnego.”
Platforma B2B dla branży spożywczej - Opinia klienta - Metal-Hurt.
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Poszukiwaliśmy prostego systemu, który usprawni naszą pracę i spełni oczekiwania klientów. Trafiliśmy na Automico B2B i jesteśmy bardzo zadowoleni. Możemy szybciej obsługiwać zamówienia oraz zapewniamy lepszą obsługę klientów – nawet zagranicznych.”
Platforma B2B dla branży spożywczej - Opinia klienta - POLDOM
Robert Jazgarski, POLDOM
„Współpraca z firmą Questy zaczęła się od małych niepewnych kroków w celu usprawnienia przepływu zamówień między Vector SH – kontrahent. Profesjonalne podejście Questy do złożonych potrzeb Vector SH oraz ich rozwiązanie okazało się krokiem milowym w komunikacji z kontrahentami.”
Platforma B2B dla branży spożywczej - Opinia klienta - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.”
Platforma B2B dla branży spożywczej - Opinia klienta - Himal Sport S.C.
Piotr Sikorski, Himal Sport S.C.
„Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami.”
Platforma B2B dla branży spożywczej - Opinia klienta - Higiena Serwis Sp. J.
Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz, Higiena Serwis Sp. J.
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Wprowadzenie Automico B2B i Serwis Plannera zdecydowanie ułatwiło zbieranie zamówień internetowych od kontrahentów, pracę przedstawicieli handlowych w terenie, obsługę zamówień na poziomie działu sprzedaży jak również obsługę samego procesu reklamacyjnego.”
Platforma B2B dla branży spożywczej - Opinia klienta - Metal-Hurt.
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Wybrane korzyści z wdrożenia Automico B2B

  • Oszczędność czasu dzięki automatyzacji wielu procesów w dziale sprzedaży
  • Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę zapytań ofertowych
  • Automatyczne przekazywanie informacji o rozliczeniach
  • Zautomatyzowanie wielu procesów obsługi partnerów handlowych
  • Udostępnienie kontrahentom poręcznej platformy do samoobsługi
  • Dostęp klienta do jego aktualnej oferty z indywidualnymi cenami przez 24 godziny na dobę
  • Eliminacja pomyłek mogących powstać podczas ręcznego przepisywania zamówień
  • Zautomatyzowana synchronizacja platformy B2B z systemem handlowym
Platforma B2B dla branży spożywczej - karta produktu w Automico B2B.

Cechy wyróżniające Automico B2B?

Nieograniczona liczba kontrahentów oraz transakcji
Synchronizacja z wieloma systemami handlowymi
Szybkie wdrożenie, kompleksowe szkolenia oraz opieka
Możliwość rozbudowy platformy do rozwiązania dedykowanego

Mocne strony Automico B2B

Dla działu sprzedaży

  • Znaczne ułatwienie oraz przyspieszenie obsługi zamówień oraz zapytań ofertowych
  • Operowanie zarówno na cenach grupowych jak i indywidualnych
  • Możliwość rejestracji zamówień w imieniu kontrahentów
  • Moduł obsługi kredytów kupieckich
  • Użyteczna aplikacja dla pracy mobilnej
  • Zautomatyzowana komunikacja platformy hurtowej z systemem handlowym
  • Ciągła dostępność oferty, niezależnie od godzin pracy firmy
  • Zestaw przydatnych raportów ułatwiających analizy handlowe
  • Praca z segmentem B2C oraz B2B w jednym systemie

Dla partnerów

  • Nieustający dostęp do indywidualnej oferty
  • Nieograniczona czasowo możliwość przesyłania zamówień i zapytań ofertowych
  • Bezproblemowy dostęp do istotnych dokumentów, takich jak oferty, zamówienia, faktury itd
  • Praktyczny, wbudowany w platformę komunikator
  • Nowy, funckjonalny kanał komunikacyjny w postaci ogłoszeń
  • Przydatna funkcja tworzenia ofert dla klienta docelowego
  • Łatwy dostęp do listy nieopłaconych faktur
  • Wyróżnienie świeżo wprowadzonych produktów oraz tych objętych promocją
Platforma B2B dla branży spożywczej - raporty w Automico B2B.

Połączenie z systemem Synergius CRM

Automico B2B to rozbudowana platforma B2B dla branży spożywczej i posiada wiele przydatnych funkcji poprawiających efektywność działu handlowego. Tym, którzy chcą wykonać kolejny krok i uzyskać narzędzie jeszcze bardziej kompleksowe, polecamy połączenie jej z systemem Synergius CRM. Dzięki współpracy tych dwóch rozwiązań można uzyskać niezwykle rozbudowaną bazę danych na temat kontrahentów oraz współpracy z nimi, a ponadto wsparcie w:

  • Delegowaniu zadań działowi handlowemu
  • Procesie zdobywania kolejnych dystrybutorów, klientów i dostawców
  • Pogłębianiu relacji z obecnymi kontrahentami
  • Przygotowywaniu ofert
  • Upłynnieniu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Synergius CRM

Sprzedajesz hurtowo artykuły spożywcze?

Zobacz, jak platforma B2B sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje