Platforma B2B dla branży spożywczej

Czyli jak zwiększyć efektywność działu handlowego

Automico B2B to elastyczna platforma hurtowa dla branży spożywczej, która ułatwia kompleksową integrację dystrybutorów z odbiorcami. Umożliwia to nie tylko błyskawiczną reakcję na potrzeby rynku, ale także automatyzację oraz standaryzację większości procedur powiązanych z procesami sprzedaży. Praca w sektorze business to business staje się szybsza dzięki wsparciu działań takich jak obsługa zamówień i zapytań ofertowych. Ułatwiamy też zarządzanie promocjami i wyprzedażami. Automico B2B zyskuje uznanie również w oczach klientów właściciela platformy. Oni także oszczędzają czas korzystając z tego systemu, doceniają łatwy dostęp do informacji oraz możliwość składania zamówień przez całą dobę.

Nasza platforma B2B dla branży spożywczej to narzędzie, które pomoże Twojemu działowi handlowemu zaoszczędzić wiele czasu. Zamiast skupiać się na żmudnych czynnościach mogą przeznaczyć ten czas na pozyskiwanie nowych klientów. Automico B2B jest również wygodnym systemem dla odbiorców - a to może zaowocować zacieśnieniem współpracy z nimi.




Wybrane korzyści z wdrożenia Automico B2B


  • Oszczędność czasu dzięki automatyzacji wielu procesów w dziale sprzedaży
  • Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę zapytań ofertowych
  • Automatyczne przekazywanie informacji o rozliczeniach
  • Zautomatyzowanie wielu procesów obsługi partnerów handlowych
  • Udostępnienie kontrahentom poręcznej platformy do samoobsługi
  • Dostęp klienta do jego aktualnej oferty z indywidualnymi cenami przez 24 godziny na dobę
  • Eliminacja pomyłek mogących powstać podczas ręcznego przepisywania zamówień
  • Zautomatyzowana synchronizacja platformy B2B z systemem handlowym



Cechy wyróżniające Automico B2B?


Nieograniczona liczba kontrahentów oraz transakcji

Synchronizacja z wieloma systemami handlowymi

Szybkie wdrożenie, kompleksowe szkolenia oraz opieka

Możliwość rozbudowy platformy do rozwiązania dedykowanego



Mocne strony Automico B2B


Dla działu sprzedaży

  • Znaczne ułatwienie oraz przyspieszenie obsługi zamówień oraz zapytań ofertowych
  • Operowanie zarówno na cenach grupowych jak i indywidualnych
  • Możliwość rejestracji zamówień w imieniu kontrahentów
  • Moduł obsługi kredytów kupieckich
  • Użyteczna aplikacja dla pracy mobilnej
  • Zautomatyzowana komunikacja platformy hurtowej z systemem handlowym
  • Ciągła dostępność oferty, niezależnie od godzin pracy firmy
  • Zestaw przydatnych raportów ułatwiających analizy handlowe
  • Praca z segmentem B2C oraz B2B w jednym systemie

Dla partnerów

  • Nieustający dostęp do indywidualnej oferty
  • Nieograniczona czasowo możliwość przesyłania zamówień i zapytań ofertowych
  • Bezproblemowy dostęp do istotnych dokumentów, takich jak oferty, zamówienia, faktury itd
  • Praktyczny, wbudowany w platformę komunikator
  • Nowy, funckjonalny kanał komunikacyjny w postaci ogłoszeń
  • Przydatna funkcja tworzenia ofert dla klienta docelowego
  • Łatwy dostęp do listy nieopłaconych faktur
  • Wyróżnienie świeżo wprowadzonych produktów oraz tych objętych promocją



Połączenie z systemem Synergius CRM


Automico B2B to rozbudowana platforma B2B dla branży spożywczej i posiada wiele przydatnych funkcji poprawiających efektywność działu handlowego. Tym, którzy chcą wykonać kolejny krok i uzyskać narzędzie jeszcze bardziej kompleksowe, polecamy połączenie jej z systemem Synergius CRM. Dzięki współpracy tych dwóch rozwiązań można uzyskać niezwykle rozbudowaną bazę danych na temat kontrahentów oraz współpracy z nimi, a ponadto wsparcie w:

  • Delegowaniu zadań działowi handlowemu
  • Procesie zdobywania kolejnych dystrybutorów, klientów i dostawców
  • Pogłębianiu relacji z obecnymi kontrahentami
  • Przygotowywaniu ofert
  • Upłynnieniu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej







Opinie klientów


Automico B2B otworzył naszą firmę na sprzedaż internetową.To wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy lubią samoobsługę. Dzięki systemowi możemy sprzedawać 24/7, a koszty obsługi zmalały.

Grzegorz Komaniecki

KG Elektronik

Automico B2B dużo zmienił. Dzięki niemu możemy obsłużyć więcej klientów w tym samym czasie. Przyspiesza naszą pracę, pozwala lepiej zorganizować sprzedaż hurtową. Koszty obsługi pojedynczego klienta spadły po rozpoczęciu współpracy z firmą Questy.

Dariusz Witański

REMONDIS MEDISON Sp. z o.o.

Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.

Piotr Sikorski

Himal Sport S.C.

Z Automico korzystamy w naszej firmie od 6 miesięcy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu, jak i serwisu. Wykonaliśmy kilka dodatkowych aktualizacji, co jeszcze bardziej ułatwiło nam pracę. Polecam!

Adgo

Higiena Serwis - ogólnopolski dostawca urządzeń i środków czystości dla firm, hoteli i zakładów przemysłowych korzysta z programu AUTOMICO B2B oraz Synergius CRM. Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami. Wprowadzenie CRM dla działu handlowego i obsługi klientów usprawniło pracę handlowcom, zarządzanie szansami sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu, analiz sprzedażowych oraz zachowuje całą historię współpracy. Program Automico i Synergius CRM posiada wiele zalet. Jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Możemy też liczyć na pomoc działu technicznego.

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz

Higiena Serwis Sp. J.

Wdrożenie systemu Automico B2B wyraźnie zwiększyło konkurencyjność naszej firmy, bowiem jesteśmy teraz w stanie obsłużyć więcej klientów we właściwie nienormowanym czasie. Nasi klienci również chwalą sobie to rozwiązanie - jest szybkie i wygodne, a zamówienia mogą składać o dowolnej porze.

Bartosz Czajkowski

INQ Print

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO