Platforma B2B dla branży sprzętu sportowego

Sprawdzony sposób na zwiększenie sprzedaży

Automico B2B to najwyższej klasy platforma B2B dla branży sprzętu sportowego. Automatyzuje ona wiele procesów handlowych, ułatwia komunikację z klientem oraz udostępnia mu ofertę przez całą dobę. Kontrahenci mają także ułatwiony dostęp do ważnych dokumentów, danych na temat towarów czy też możliwości składania zapytań ofertowych i zamówień. Dzięki temu nasza platforma B2B ma potencjał do obniżenia kosztów działalności działu handlowegooraz poprawienia osiąganych przez niego wyników.

Platforma B2B dla branży sprzętu sportowego musi przede wszystkim usprawniać komunikację z kontrahentami. Powinna umożliwiać klubom sportowym, siłowniom oraz sklepom detalicznym ciągły dostęp do oferty oraz informacji na temat promocji i rabatów. Właśnie takie jest Automico B2B - dzięki niemu Twój dział handlowy zaoszczędzi wiele czasu. Czas ten będzie można poświęcić na zdobywanie nowych klientów oraz rozbudowywanie współpracy z obecnymi.




Wybrane korzyści płynące z wdrożenia platformy B2B


  • Znacznie szybsza i łatwiejsza obsługa partnerów handlowych
  • Oddanie klientom wygodnego narzędzia do samoobsługi
  • Eliminacja błędów wypływających z ręcznego wprowadzania zamówień
  • Automatyczny przepływ dokumentów pomiędzy platformą B2B a ERP
  • Zmniejszenie czasochłonności części zadań działu handlowego
  • Udostępnienie klientowi jego aktualnej, indywidualnej oferty
  • Uproszczenie procesu obsługi zapytań ofertowych
  • Automatyczne informowanie o rozliczeniach



Co wyróżnia Automico B2B?


Bez limitów w liczbie towarów, transakcji i klientów

Synchronizacja z systemami handlowo-magazynowymi

Sprawne wdrożenie oraz kompleksowe szkolenia

Możliwość sukcesywnego rozbudowywania platformy



Wybrane możliwości platformy Automico B2B


Korzyści dla handlowca

  • Ułatwiona obsługa zamówień oraz zapytań ofertowych
  • Przydatny panel mobilny
  • Obsługa segmentów B2C i B2B na jednej platformie
  • Obsługiwanie kredytów kupieckich
  • Obsługiwanie cen indywidualnych oraz grupowych
  • Bezobsługowa wymiana danych z systemem handlowo-magazynowym
  • Stała, niezależna od godzin pracy prezentacja oferty online
  • Składanie zamówień w imieniu klienta
  • Zautomatyzowane raporty umożliwiające analizy sprzedażowe

Korzyści dla kontrahenta

  • Stały dostęp do oferty z indywidualnymi cenami i rabatami
  • Prosty dostęp do dokumentów handlowych
  • Szybka i łatwa komunikacja za pomocą systemowego komunikatora
  • Opcja szybkiego utworzenia oferty dla klienta końcowego
  • Możliwość składania zamówień i zapytań przez 24 godziny na dobę
  • Dostęp do listy nieopłaconych faktur
  • Czytelne oznaczenie nowości oraz produktów objętych promocją
  • Dostęp do ogłoszeń - nowego, wygodnego kanału komunikacji z właścicielem platformy



Współpraca z systemem Synergius CRM


Automico B2B jest wyposażone w wiele przydatnych funkcji i przyniesie przedsiębiorstwu niejedną korzyść. Może dokonać jednak jeszcze więcej, jeżeli jest sparowane z systemem Synergius CRM. Kooperacja tych dwóch narzędzi zaowocuje bogatą kartoteką na temat współpracy z każdym z Twoich partnerów handlowych oraz wspomoże dział sprzedaży w:

  • Organizowaniu handlowcom pracy
  • Usprawnieniu wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji
  • Pozyskiwaniu nowych kontrahentów, dystrybutorów i klientów
  • Rozszerzaniu współpracy z nimi
  • Promocji wybranych produktów







Opinie klientów


Automico B2B otworzył naszą firmę na sprzedaż internetową.To wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy lubią samoobsługę. Dzięki systemowi możemy sprzedawać 24/7, a koszty obsługi zmalały.

Grzegorz Komaniecki

KG Elektronik

Automico B2B dużo zmienił. Dzięki niemu możemy obsłużyć więcej klientów w tym samym czasie. Przyspiesza naszą pracę, pozwala lepiej zorganizować sprzedaż hurtową. Koszty obsługi pojedynczego klienta spadły po rozpoczęciu współpracy z firmą Questy.

Dariusz Witański

REMONDIS MEDISON Sp. z o.o.

Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.

Piotr Sikorski

Himal Sport S.C.

Z Automico korzystamy w naszej firmie od 6 miesięcy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu, jak i serwisu. Wykonaliśmy kilka dodatkowych aktualizacji, co jeszcze bardziej ułatwiło nam pracę. Polecam!

Adgo

Higiena Serwis - ogólnopolski dostawca urządzeń i środków czystości dla firm, hoteli i zakładów przemysłowych korzysta z programu AUTOMICO B2B oraz Synergius CRM. Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami. Wprowadzenie CRM dla działu handlowego i obsługi klientów usprawniło pracę handlowcom, zarządzanie szansami sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu, analiz sprzedażowych oraz zachowuje całą historię współpracy. Program Automico i Synergius CRM posiada wiele zalet. Jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Możemy też liczyć na pomoc działu technicznego.

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz

Higiena Serwis Sp. J.

Wdrożenie systemu Automico B2B wyraźnie zwiększyło konkurencyjność naszej firmy, bowiem jesteśmy teraz w stanie obsłużyć więcej klientów we właściwie nienormowanym czasie. Nasi klienci również chwalą sobie to rozwiązanie - jest szybkie i wygodne, a zamówienia mogą składać o dowolnej porze.

Bartosz Czajkowski

INQ Print

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO