
Platforma B2B dla branży sprzętu sportowego
Sprawdzony sposób na zwiększenie sprzedaży
Automico B2B to najwyższej klasy platforma B2B dla branży sprzętu sportowego. Automatyzuje ona wiele procesów handlowych, ułatwia komunikację z klientem oraz udostępnia mu ofertę przez całą dobę. Kontrahenci mają także ułatwiony dostęp do ważnych dokumentów, danych na temat towarów czy też możliwości składania zapytań ofertowych i zamówień. Dzięki temu nasza platforma B2B ma potencjał do obniżenia kosztów działalności działu handlowegooraz poprawienia osiąganych przez niego wyników.
Platforma B2B dla branży sprzętu sportowego musi przede wszystkim usprawniać komunikację z kontrahentami. Powinna umożliwiać klubom sportowym, siłowniom oraz sklepom detalicznym ciągły dostęp do oferty oraz informacji na temat promocji i rabatów. Właśnie takie jest Automico B2B - dzięki niemu Twój dział handlowy zaoszczędzi wiele czasu. Czas ten będzie można poświęcić na zdobywanie nowych klientów oraz rozbudowywanie współpracy z obecnymi.

W tej branży zaufali nam, między innymi:



Opinie klientów
Wybrane korzyści płynące z wdrożenia platformy B2B
- Znacznie szybsza i łatwiejsza obsługa partnerów handlowych
- Oddanie klientom wygodnego narzędzia do samoobsługi
- Eliminacja błędów wypływających z ręcznego wprowadzania zamówień
- Automatyczny przepływ dokumentów pomiędzy platformą B2B a ERP
- Zmniejszenie czasochłonności części zadań działu handlowego
- Udostępnienie klientowi jego aktualnej, indywidualnej oferty
- Uproszczenie procesu obsługi zapytań ofertowych
- Automatyczne informowanie o rozliczeniach

Co wyróżnia Automico B2B?
Bez limitów w liczbie towarów, transakcji i klientów
Synchronizacja z systemami handlowo-magazynowymi
Sprawne wdrożenie oraz kompleksowe szkolenia
Możliwość sukcesywnego rozbudowywania platformy
Wybrane możliwości platformy Automico B2B
Korzyści dla handlowca
- Ułatwiona obsługa zamówień oraz zapytań ofertowych
- Przydatny panel mobilny
- Obsługa segmentów B2C i B2B na jednej platformie
- Obsługiwanie kredytów kupieckich
- Obsługiwanie cen indywidualnych oraz grupowych
- Bezobsługowa wymiana danych z systemem handlowo-magazynowym
- Stała, niezależna od godzin pracy prezentacja oferty online
- Składanie zamówień w imieniu klienta
- Zautomatyzowane raporty umożliwiające analizy sprzedażowe
Korzyści dla kontrahenta
- Stały dostęp do oferty z indywidualnymi cenami i rabatami
- Prosty dostęp do dokumentów handlowych
- Szybka i łatwa komunikacja za pomocą systemowego komunikatora
- Opcja szybkiego utworzenia oferty dla klienta końcowego
- Możliwość składania zamówień i zapytań przez 24 godziny na dobę
- Dostęp do listy nieopłaconych faktur
- Czytelne oznaczenie nowości oraz produktów objętych promocją
- Dostęp do ogłoszeń - nowego, wygodnego kanału komunikacji z właścicielem platformy

Współpraca z systemem Synergius CRM
Automico B2B jest wyposażone w wiele przydatnych funkcji i przyniesie przedsiębiorstwu niejedną korzyść. Może dokonać jednak jeszcze więcej, jeżeli jest sparowane z systemem Synergius CRM. Kooperacja tych dwóch narzędzi zaowocuje bogatą kartoteką na temat współpracy z każdym z Twoich partnerów handlowych oraz wspomoże dział sprzedaży w:
- Organizowaniu handlowcom pracy
- Usprawnieniu wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji
- Pozyskiwaniu nowych kontrahentów, dystrybutorów i klientów
- Rozszerzaniu współpracy z nimi
- Promocji wybranych produktów

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz