Platforma B2B dla branży weterynaryjnej
Czyli sposób na zwiększenie wyników działu sprzedaży
Automico B2B to kompleksowa platforma hurtowa dla branży weterynaryjnej, która umożliwia szeroko pojętą integrację dystrybutorów z odbiorcami. W tej niezwykle konkurencyjnej gałęzi gospodarki niezbędne stają się narzędzia, które w znaczący sposób pozwalają na przyspieszenie procesu obsługi klienta. Automico B2B służy właśnie do tego - oszczędzania czasu na żmudnych operacjach, które są codziennością działu handlowego. Zautomatyzowane zostaje przepisywanie zamówień, przekazywanie klientom wielu istotnych informacji czy też obsługa zapytań ofertowych.
Nasza platforma B2B dla branży weterynaryjnej automatyzuje wiele podobnych procesów. Dzięki temu Twoi handlowcy będą mogli skupić się na przykład na pozyskiwaniu nowych klientów. Automico B2B docenią także Twoi partnerzy handlowi, bowiem system ułatwi również ich codzienną pracę.
W tej branży zaufali nam między innymi:
Opinie klientów
Wybrane benefity wdrożenia Automico B2B
- Przyspieszenie obsługi wielu procesów w dziale sprzedaży
- Automatyczne przesyłanie informacji o rozliczeniach
- Zautomatyzowanie wielu aspektów obsługi kontrahentów
- Udostępnienie partnerom handlowym praktycznego oprogramowania do samoobsługi
- Całodobowy dostęp klienta do jego aktualnej oferty z indywidualnymi cenami
- Eliminacja błędów powstających przy ręcznym przepisywaniu zamówień
- Automatyczna integracja platformy B2B z systemem handlowym
Co wyróżnia Automico B2B?
Niektóre z zalet Automico B2B
Dla działu handlowego
- Wydatna pomoc w obsłudze zamówień oraz zapytań ofertowych
- Praktyczna aplikacja dla pracy mobilnej
- Obsługa kontrahentów B2C oraz B2B na jednej platformie
- Możliwość obsługiwania kredytów kupieckich
- Praca zarówno na cenach indywidualnych jak i grupowych
- Automatyczne przesyłanie danych do systemu handlowo-magazynowego
- Nieustająca dostępność oferty, niezależnie od godzin otwarcia przedsiębiorstwa
- Opcja tworzenia zamówień w imieniu kontrahentów
- Pakiet raportów ułatwiających analizy handlowe
Dla kontrahentów
- Całodobowy dostęp do spersonalizowanej oferty
- Całodobowa możliwość składania zamówień oraz zapytań ofertowych
- Prosty dostęp do najważniejszych dokumentów, takich jak faktury, zamówienia, oferty itd
- Funkcjonalny, wbudowany komunikator przyspieszający kontakt z właścicielem platformy
- Nowy kanał komunikacyjny w postaci ogłoszeń
- Możliwość łatwego utworzenia oferty dla klienta docelowego
- Szybki i prosty dostęp do listy nieopłaconych faktur
- Czytelne oznaczenie promowanych oraz nowych produktów
Kompatybilność z systemem Synergius CRM
Już w swojej podstawowej wersji Automico B2B to niezwykle funkcjonalna platforma hurtowa dla branży weterynaryjnej, można ją jednak rozbudować jeszcze bardziej, dodając kolejne funkcje i moduły. Można ją też sparować z systemem Synergius CRM i otrzymać w ten sposób dla działu handlowego kompleksowe narzędzie o ogromnym potencjale. Dzięki współpracy tych dwóch systemów otrzymasz pełną bazę danych dotyczących współpracy z partnerami handlowymi, a także wsparcie w:
Sprzedajesz hurtowo artykuły weterynaryjne?
Zobacz, jak platforma B2B sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.