Platforma B2B dla branży weterynaryjnej

Czyli sposób na zwiększenie wyników działu sprzedaży

Automico B2B to kompleksowa platforma hurtowa dla branży weterynaryjnej, która umożliwia szeroko pojętą integrację dystrybutorów z odbiorcami. W tej niezwykle konkurencyjnej gałęzi gospodarki niezbędne stają się narzędzia, które w znaczący sposób pozwalają na przyspieszenie procesu obsługi klienta. Automico B2B służy właśnie do tego - oszczędzania czasu na żmudnych operacjach, które są codziennością działu handlowego. Zautomatyzowane zostaje przepisywanie zamówień, przekazywanie klientom wielu istotnych informacji czy też obsługa zapytań ofertowych.

Nasza platforma B2B dla branży weterynaryjnej automatyzuje wiele podobnych procesów. Dzięki temu Twoi handlowcy będą mogli skupić się na przykład na pozyskiwaniu nowych klientów. Automico B2B docenią także Twoi partnerzy handlowi, bowiem system ułatwi również ich codzienną pracę.

Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - Automico B2B.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - Klient - Zoo Centrum
Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - Klient - ABC Koncept

Opinie klientów

„Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami.”
Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - Opinia klienta - Higiena Serwis Sp. J.
Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz, Higiena Serwis Sp. J.
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Wprowadzenie Automico B2B i Serwis Plannera zdecydowanie ułatwiło zbieranie zamówień internetowych od kontrahentów, pracę przedstawicieli handlowych w terenie, obsługę zamówień na poziomie działu sprzedaży jak również obsługę samego procesu reklamacyjnego.”
Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - Opinia klienta - Metal-Hurt.
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Poszukiwaliśmy prostego systemu, który usprawni naszą pracę i spełni oczekiwania klientów. Trafiliśmy na Automico B2B i jesteśmy bardzo zadowoleni. Możemy szybciej obsługiwać zamówienia oraz zapewniamy lepszą obsługę klientów – nawet zagranicznych.”
Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - Opinia klienta - POLDOM
Robert Jazgarski, POLDOM
„Współpraca z firmą Questy zaczęła się od małych niepewnych kroków w celu usprawnienia przepływu zamówień między Vector SH – kontrahent. Profesjonalne podejście Questy do złożonych potrzeb Vector SH oraz ich rozwiązanie okazało się krokiem milowym w komunikacji z kontrahentami.”
Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - Opinia klienta - Vector SH
Wojciech Kołodziejczyk, Vector Systemy Higieniczne
„Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.”
Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - Opinia klienta - Himal Sport S.C.
Piotr Sikorski, Himal Sport S.C.
„Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami.”
Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - Opinia klienta - Higiena Serwis Sp. J.
Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz, Higiena Serwis Sp. J.
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Wprowadzenie Automico B2B i Serwis Plannera zdecydowanie ułatwiło zbieranie zamówień internetowych od kontrahentów, pracę przedstawicieli handlowych w terenie, obsługę zamówień na poziomie działu sprzedaży jak również obsługę samego procesu reklamacyjnego.”
Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - Opinia klienta - Metal-Hurt.
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Wybrane benefity wdrożenia Automico B2B

  • Przyspieszenie obsługi wielu procesów w dziale sprzedaży
  • Automatyczne przesyłanie informacji o rozliczeniach
  • Zautomatyzowanie wielu aspektów obsługi kontrahentów
  • Udostępnienie partnerom handlowym praktycznego oprogramowania do samoobsługi
  • Całodobowy dostęp klienta do jego aktualnej oferty z indywidualnymi cenami
  • Eliminacja błędów powstających przy ręcznym przepisywaniu zamówień
  • Automatyczna integracja platformy B2B z systemem handlowym
Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - karta produktu w Automico B2B.

Co wyróżnia Automico B2B?

Nie ograniczamy liczby kontrahentów, produktów ani transakcji
Synchronizujemy się z wieloma systemami handlowo-magazynowymi
Wdrażamy szybko i zapewniamy kompleksowe szkolenia oraz opiekę
Naszą platformę można rozbudować do rozwiązania dedykowanego

Niektóre z zalet Automico B2B

Dla działu handlowego

  • Wydatna pomoc w obsłudze zamówień oraz zapytań ofertowych
  • Praktyczna aplikacja dla pracy mobilnej
  • Obsługa kontrahentów B2C oraz B2B na jednej platformie
  • Możliwość obsługiwania kredytów kupieckich
  • Praca zarówno na cenach indywidualnych jak i grupowych
  • Automatyczne przesyłanie danych do systemu handlowo-magazynowego
  • Nieustająca dostępność oferty, niezależnie od godzin otwarcia przedsiębiorstwa
  • Opcja tworzenia zamówień w imieniu kontrahentów
  • Pakiet raportów ułatwiających analizy handlowe

Dla kontrahentów

  • Całodobowy dostęp do spersonalizowanej oferty
  • Całodobowa możliwość składania zamówień oraz zapytań ofertowych
  • Prosty dostęp do najważniejszych dokumentów, takich jak faktury, zamówienia, oferty itd
  • Funkcjonalny, wbudowany komunikator przyspieszający kontakt z właścicielem platformy
  • Nowy kanał komunikacyjny w postaci ogłoszeń
  • Możliwość łatwego utworzenia oferty dla klienta docelowego
  • Szybki i prosty dostęp do listy nieopłaconych faktur
  • Czytelne oznaczenie promowanych oraz nowych produktów
Platforma B2B dla branży weterynaryjnej - raporty w Automico B2B.

Kompatybilność z systemem Synergius CRM

Już w swojej podstawowej wersji Automico B2B to niezwykle funkcjonalna platforma hurtowa dla branży weterynaryjnej, można ją jednak rozbudować jeszcze bardziej, dodając kolejne funkcje i moduły. Można ją też sparować z systemem Synergius CRM i otrzymać w ten sposób dla działu handlowego kompleksowe narzędzie o ogromnym potencjale. Dzięki współpracy tych dwóch systemów otrzymasz pełną bazę danych dotyczących współpracy z partnerami handlowymi, a także wsparcie w:

  • Organizacji pracy w dziale handlowym
  • Pozyskiwaniu nowych dystrybutorów, klientów i dostawców
  • Pogłębianiu współpracy z obecnymi partnerami
  • Promocji wybranych towarów
  • Zwiększaniu efektywności komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Synergius CRM

Sprzedajesz hurtowo artykuły weterynaryjne?

Zobacz, jak platforma B2B sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje