Platforma B2B dla branży weterynaryjnej

Czyli sposób na zwiększenie wyników działu sprzedaży

Automico B2B to kompleksowa platforma hurtowa dla branży weterynaryjnej, która umożliwia szeroko pojętą integrację dystrybutorów z odbiorcami. W tej niezwykle konkurencyjnej gałęzi gospodarki niezbędne stają się narzędzia, które w znaczący sposób pozwalają na przyspieszenie procesu obsługi klienta. Automico B2B służy właśnie do tego - oszczędzania czasu na żmudnych operacjach, które są codziennością działu handlowego. Zautomatyzowane zostaje przepisywanie zamówień, przekazywanie klientom wielu istotnych informacji czy też obsługa zapytań ofertowych.

Nasza platforma B2B dla branży weterynaryjnej automatyzuje wiele podobnych procesów. Dzięki temu Twoi handlowcy będą mogli skupić się na przykład na pozyskiwaniu nowych klientów. Automico B2B docenią także Twoi partnerzy handlowi, bowiem system ułatwi również ich codzienną pracę.




Wybrane benefity wdrożenia Automico B2B


  • Przyspieszenie obsługi wielu procesów w dziale sprzedaży
  • Automatyczne przesyłanie informacji o rozliczeniach
  • Zautomatyzowanie wielu aspektów obsługi kontrahentów
  • Udostępnienie partnerom handlowym praktycznego oprogramowania do samoobsługi
  • Całodobowy dostęp klienta do jego aktualnej oferty z indywidualnymi cenami
  • Eliminacja błędów powstających przy ręcznym przepisywaniu zamówień
  • Automatyczna integracja platformy B2B z systemem handlowym



Co wyróżnia Automico B2B?


Nie ograniczamy liczby kontrahentów, produktów ani transakcji

Synchronizujemy się z wieloma systemami handlowo-magazynowymi

Wdrażamy szybko i zapewniamy kompleksowe szkolenia oraz opiekę

Naszą platformę można rozbudować do rozwiązania dedykowanego



Niektóre z zalet Automico B2B


Dla działu handlowego

  • Wydatna pomoc w obsłudze zamówień oraz zapytań ofertowych
  • Praktyczna aplikacja dla pracy mobilnej
  • Obsługa kontrahentów B2C oraz B2B na jednej platformie
  • Możliwość obsługiwania kredytów kupieckich
  • Praca zarówno na cenach indywidualnych jak i grupowych
  • Automatyczne przesyłanie danych do systemu handlowo-magazynowego
  • Nieustająca dostępność oferty, niezależnie od godzin otwarcia przedsiębiorstwa
  • Opcja tworzenia zamówień w imieniu kontrahentów
  • Pakiet raportów ułatwiających analizy handlowe

Dla kontrahentów

  • Całodobowy dostęp do spersonalizowanej oferty
  • Całodobowa możliwość składania zamówień oraz zapytań ofertowych
  • Prosty dostęp do najważniejszych dokumentów, takich jak faktury, zamówienia, oferty itd
  • Funkcjonalny, wbudowany komunikator przyspieszający kontakt z właścicielem platformy
  • Nowy kanał komunikacyjny w postaci ogłoszeń
  • Możliwość łatwego utworzenia oferty dla klienta docelowego
  • Szybki i prosty dostęp do listy nieopłaconych faktur
  • Czytelne oznaczenie promowanych oraz nowych produktów



Kompatybilność z systemem Synergius CRM


Już w swojej podstawowej wersji Automico B2B to niezwykle funkcjonalna platforma hurtowa dla branży weterynaryjnej, można ją jednak rozbudować jeszcze bardziej, dodając kolejne funkcje i moduły. Można ją też sparować z systemem Synergius CRM i otrzymać w ten sposób dla działu handlowego kompleksowe narzędzie o ogramnym potencjale. Dzięki współpracy tych dwóch systemów otrzymasz pełną bazę danych dotyczących współpracy z partnerami handlowymi, a także wsparcie w:

  • Organizacji pracy w dziale handlowym
  • Pozyskiwaniu nowych dystrybutorów, klientów i dostawców
  • Pogłębianiu współpracy z obecnymi partnerami
  • Promocji wybranych towarów
  • Zwiększaniu efektywności komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej







Opinie klientów


Automico B2B otworzył naszą firmę na sprzedaż internetową.To wygodne rozwiązanie dla klientów, którzy lubią samoobsługę. Dzięki systemowi możemy sprzedawać 24/7, a koszty obsługi zmalały.

Grzegorz Komaniecki

KG Elektronik

Automico B2B dużo zmienił. Dzięki niemu możemy obsłużyć więcej klientów w tym samym czasie. Przyspiesza naszą pracę, pozwala lepiej zorganizować sprzedaż hurtową. Koszty obsługi pojedynczego klienta spadły po rozpoczęciu współpracy z firmą Questy.

Dariusz Witański

REMONDIS MEDISON Sp. z o.o.

Wdrożenie systemu Automico B2B pozwoliło nam na redukcję kosztów obsługi klienta. Informacje na temat naszej aktualnej oferty produktowej są zawsze dostępne online, a nasi klienci mogą samodzielnie dokonywać zakupów.

Piotr Sikorski

Himal Sport S.C.

Z Automico korzystamy w naszej firmie od 6 miesięcy. Jesteśmy bardzo zadowoleni z systemu, jak i serwisu. Wykonaliśmy kilka dodatkowych aktualizacji, co jeszcze bardziej ułatwiło nam pracę. Polecam!

Adgo

Higiena Serwis - ogólnopolski dostawca urządzeń i środków czystości dla firm, hoteli i zakładów przemysłowych korzysta z programu AUTOMICO B2B oraz Synergius CRM. Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami. Wprowadzenie CRM dla działu handlowego i obsługi klientów usprawniło pracę handlowcom, zarządzanie szansami sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu, analiz sprzedażowych oraz zachowuje całą historię współpracy. Program Automico i Synergius CRM posiada wiele zalet. Jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Możemy też liczyć na pomoc działu technicznego.

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz

Higiena Serwis Sp. J.

Wdrożenie systemu Automico B2B wyraźnie zwiększyło konkurencyjność naszej firmy, bowiem jesteśmy teraz w stanie obsłużyć więcej klientów we właściwie nienormowanym czasie. Nasi klienci również chwalą sobie to rozwiązanie - jest szybkie i wygodne, a zamówienia mogą składać o dowolnej porze.

Bartosz Czajkowski

INQ Print

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz