Higiena Serwis

Case study

Ekspert dostarczania środków czystości

Wdrożenie Automico B2B i Synergius CRM

Wyłączny dystrybutor EKO Marki BulkySoft

Klient platformy B2B - historia wdrożenia systemu - case study o Higiena Serwis.

Higiena Serwis to ekspert w realizacji dostaw profesjonalnych środków czystości dla biur, hoteli, klinik, zakładów przemysłowych i innych instytucji. Pomaga zoptymalizować koszty obsługi klienta oraz poprawiać komfort i bezpieczeństwo pracy. Firma jest importerem i wyłącznym polskim przedstawicielem BulkySoft, renomowanej marki środków czystości. Działa na rynku od ponad 20 lat. W jej ofercie można znaleźć wyłącznie certyfikowane i ekologiczne produkty. Firma współpracuje ze znanymi i sprawdzonymi producentami i ich markami takimi jak wspomniany wcześniej BulkySof oraz Tork, Medisept, Katrin, Kiehl, Lamix, Diversey, Vileda.

Case study o kliencie - galeria produktów w systemie wdrożonym u klienta Higiena Serwis.

Opinia klienta

„Jesteśmy ogólnopolskim dostawcą urządzeń i środków czystości dla firm, hoteli i zakładów przemysłowych. Korzystamy z programu Automico B2B oraz Synergius CRM. Dzięki programowi B2B możemy sprawniej i szybciej obsługiwać naszych klientów oraz pozyskiwać nowych klientów, dla których praca w B2B jest wymogiem. Platforma ułatwia naszym klientom dostęp do naszej oferty, zamówień, dokumentów i kontaktu z nami. Wprowadzenie CRM dla działu handlowego i obsługi klientów usprawniło pracę handlowcom, zarządzanie szansami sprzedaży, koordynowanie pracy zespołu, analiz sprzedażowych oraz zachowuje całą historię współpracy. Program Automico B2B i Synergius CRM posiada wiele zalet.”
Case study o kliencie - opinia o platformie B2B - Higiena Serwis.

Katarzyna Pietrzyk-Bilewicz

Właścicielka firmy

Problemy i cele wdrożenia

Wdrożenie systemu Automico B2B w Higiena Serwis jest odpowiedzią na stojące przed organizacjami wyzwania obecnego rynku e-commerce. Najważniejszym celem implementacji naszego rozwiązania była eliminacja powtarzalnych i czasochłonnych czynności w obszarze obsługi klienta, negatywnie wpływających na codzienną pracę przedsiębiorstwa i jego koszty operacyjne. Wśród przykładów wskazać można między innymi konieczność rutynowego przepisywania kilkudziesięciu pozycji zamówień lub odpowiadania na powtarzające się pytania klientów. Oprócz tego firma szukała systemu, w którym w łatwy sposób będzie można poznać status zamówień, dostępność oferty produktowej, informacje o cenach indywidualnych produktów oraz jak wyglądają rozliczenia.

Rezultaty wdrożenia

Firma Higiena Serwis, dzięki wdrożeniu systemu Automico B2B i Synergius CRM dostarczonym, w jednym spójnym rozwiązaniu, znacznie usprawniła kluczowe obszary funkcjonowania związane z obsługą Klientów oraz koordynowaniem pracy zespołu. Nasze rozwiązanie nie tylko zwiększyło efektywność całego procesu sprzedaży, ale i pomogło firmie zaoszczędzić cenny czas oraz obniżyć koszty operacyjne codziennych działań.

  • Platforma B2B ułatwiła klientom hurtowym możliwość składania zamówień online, a także umożliwiła dostęp do dokumentów.
  • Pracownicy nie muszą już monotonnie przepisywać pozycji zamówień i mogą skupić się na kluczowych zadaniach.
  • Szczególnie przydatną funkcją okazało się ofertowanie klienta końcowego, która umożliwiła klientom hurtowym sprawne ofertowanie własnych kontrahentów w zaledwie klika minut.
  • Dzięki możliwościom platformy, Higiena Serwis jest teraz w stanie zaoszczędzić dużo czasu, wskutek czego może szybciej i sprawniej obsługiwać swoich klientów.
Case study o kliencie - karta produktu w systemie wdrożonym u klienta Higiena Serwis.

Chcesz przekonać się, co platforma B2B może zrobić dla Twojego biznesu?

Wypróbuj bezpłatnie demo lub skontaktuj się z nami!

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje