Promocje, rabaty i banery

Przykuj uwagę klienta i zwiększ swoją sprzedaż

Prowadź swoją politykę promocyjną

Dzięki szerokiej integracji z systemami handlowo-magazynowymi, platforma Automico B2B zapewni stałą spójność polityki cenowej Twojego sklepu z wykorzystywanym programem ERP. W praktyce oznacza to możliwość wprowadzenia indywidualnych promocji i ofert rabatowych dla poszczególnych kontrahentów, w zależności od Waszych wzajemnych ustaleń. W przypadku gdy system nie zostanie zintegrowany z programem ERP, spersonalizowane cenniki i rabaty mogą zostać wprowadzone w platformie sprzedażowej bezpośrednio przez Ciebie, za pomocą jedynie kilku kliknięć.

Promocje i rabaty mogą zostać przypisane zarówno konkretnemu kontrahentowi, pewnej grupie kontrahentów lub wszystkim Twoim klientom. To Ty decydujesz, jakie ceny i zniżki widzi każda z osób odwiedzających Twój sklep.

Promocje i rabaty w B2B widoczne na ofercie produktowej.

Szybko i wygodnie ustalisz wysokość określonych promocji, określając jednocześnie ich charakter – w systemie Automico B2B mogą one przyjąć formę zarówno procentową, jak i wartościową. Dzięki rabatom w łatwy sposób zwrócisz uwagę klienta na wybrane przez Ciebie produkty lub grupy produktów. Oferty promocyjne w platformie Automico B2B to świetny sposób na pozyskiwanie nowych klientów, a także zwiększenie konwersji sprzedaży i lojalności obecnych kontrahentów.

Wyeksponuj swoją ofertę

Wśród innowacyjnych narzędzi Automico B2B znajdują się również banery reklamowe, które pozwolą Ci przyciągnąć szczególną uwagę Twoich klientów do wybranych przez Ciebie produktów. Po zalogowaniu w platformie B2B każdy kontrahent zobaczy w swoim Panelu Klienta na stronie głównej pojedynczy baner reklamowy lub automatycznie przewijany slider zawierający wiele banerów z atrakcyjnymi grafikami – wszystko zależy od Ciebie.

Dzięki banerom wypromujesz wśród swoich klientów to, na czym najbardziej będzie Ci w danej chwili zależało. Możesz wykorzystać je zarówno jako dodatkowy kanał komunikacji oraz jako sposób na wzmacnianie relacji z kontrahentami. Wśród najważniejszych zastosowań banerów można wymienić:

  • Dodawanie informacji o aktualnych promocjach i wyprzedażach.
  • Prezentowanie nowości w Twojej ofercie produktowej.
  • Zachęcanie do zapoznania się z popularnymi i najczęściej kupowanymi produktami.
  • Przekazywanie informacji o dodatkowych korzyściach – np. rabacie za składanie zamówień za pośrednictwem platformy B2B lub o darmowej wysyłce powyżej określonej kwoty zamówienia.
  • Zaproszenie do obejrzenia branżowego filmu lub przeczytania nowego wpisu na blogu.

Banery w systemie Automico B2B są w pełni responsywne. Zawsze dopasowują się one do urządzenia, z którego w danej chwili korzysta użytkownik – niezależnie czy są to urządzenia stacjonarne, czy mobilne.

Promocje i rabaty w B2B na banerach reklamowych.

Wystarczy jedno kliknięcie

Każdy z przewijanych w sliderze banerów może działać w zupełnie inny sposób, posiadać własną grafikę oraz konkretne przeznaczenie. Po kliknięciu w baner reklamowy, Twój kontrahent zostanie przekierowany bezpośrednio w wybrane przez Ciebie miejsce. Może to być wskazana kategoria produktowa, określona sekcja w systemie (np. zakładki “Nowości” lub “Promocje) czy też link do dowolnej strony internetowej – zarówno w obrębie Twojej platformy B2B (np. na dedykowaną podstronę) lub na jakąkolwiek stronę zewnętrzną.

Wszystko to zależy od Ciebie – zgodnie z tym, co w danym momencie jest dla Twojej firmy najistotniejsze. Niezależnie czy rozszerzasz ofertę produktową, wprowadzasz do sklepu nowości czy przygotowujesz promocję na wybrane produkty lub dla określonych kontrahentów – banery pozwolą Ci na skupienie uwagi Twojego klienta dokładnie tam, gdzie zaplanujesz.

Dowiedz się więcej o możliwościach systemu Automico B2B

Dbaj o marektingową stronę platformy B2B!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje