Integracja z programem handlowym oraz API

Zawsze aktualne dane w platformie B2B

Integracja B2B z programem handlowym

Integracja B2B z programem handlowym to jedna z kluczowych funkcji nowoczesnej platformy B2B. Bez tej funkcjonalności pracownicy zespołu handlowego byliby zmuszeni do żmudnej, monotonnej pracy i poświęcania czasu na utrzymywanie ciągłej komunikacji z klientami biznesowymi – informowania ich o wszelkich zmianach w katalogu dóbr oraz obecnych stanach magazynowych produktów, wprowadzania nowych towarów z oferty handlowej do programu sprzedażowego B2B i tak dalej.

Automico B2B wychodzi w tym zakresie naprzeciw oczekiwaniom klientów (firm handlowych) i oferuje szereg sprawdzonych integracji z najpopularniejszymi programami handlowo-magazynowymi, przyczyniając się tym samym do oszczędzania czasu handlowców na każdym etapie procesu obsługi klienta.

Sklep internetowy B2B i system magazynowy - jak działają zintegrowane systemy?

Dzięki integracji systemów, platforma B2B automatycznie pobiera określone dane z wykorzystywanego w Twojej firmie systemu ERP. Zamówienia złożone przez klientów w platformie Automico B2B zostają wysłane do bazy danych programu handlowego bez konieczności podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań.

Cały proces jest w pełni zautomatyzowany i odbywa się w czasie rzeczywistym. Zarówno Ty, jak i Twoi handlowcy (dział obsługi klienta) nie musicie się martwić o aktualność informacji (np. cen produktów) czy o przepisywanie poszczególnych zamówień – Automico B2B przypilnuje wszystkiego za Was! Integracja systemu ERP z B2B umożliwia Ci również dostęp do wszystkich ustalonych w nim rabatów i indywidualnych cenników czy nawet wystawionych faktur. Integracja systemów pozwala na szybszą i prostszą sprzedaż towarów klientom.

Sprawdzone integracje platformy z systemami ERP

Automico B2B posiada gotowe integracje z najpopularniejszymi programami magazynowymi.
Kliknij w odpowiedni kafelek, by przeczytać więcej o interesującej Cię synchronizacji.

Wdrożenie systemu z modułem API – twórz własne integracje

W przypadku kiedy wśród gotowych integracji Automico B2B nie znajduje się program ERP Twojego przedsiębiorstwa, możesz także skorzystać z wbudowanego w system modułu API – interfejsu programowania aplikacji. To wyjątkowo rozbudowane narzędzie, które umożliwia samodzielne tworzenie integracji B2B z jakimkolwiek innym oprogramowaniem, wspiera procesy automatyzacyjne w firmie oraz upraszcza i zwiększa efektywność sprzedaży i procesu obsługi zamówień klientów.

integracja b2b z api

Tworząc własną integrację B2B z programem handlowo-magazynowym to Ty decydujesz, jakie dane są dla Ciebie i Twojego biznesu najważniejsze. Gwarantuje to zarówno pełną samodzielność tak skonstruowanego systemu, jak i brak jakiegokolwiek uzależnienia od dostawcy. Z łatwością możesz określić zakres, w jakim będzie zachodziła wymiana danych, przy czym w każdej chwili możesz go zmienić według aktualnych potrzeb Twojej firmy. Wykorzystywane w Automico B2B środowisko API pozwala na dowolne sortowanie, filtrowanie i przeszukiwanie danych. Kliknij tutaj, by przeczytać więcej o interfejsie programowania aplikacji i jego zastosowaniu w naszej platformie B2B.

Import danych z MS Excel do systemu sprzedażowego

Poza integracją z szeregiem baz danych programów ERP, platforma zamówień internetowych Automico B2B umożliwia również pełną współpracę z programem Microsoft Excel. Jeżeli dane o produktach i kontrahentach Twojej firmy przechowywane są w plikach z rozszerzeniem .xlsx, w łatwy sposób możesz przenieść je do platformy B2B. Wystarczy jedynie, że zaimportujesz do systemu odpowiednio przygotowany plik, zgodnie z danymi, które chcesz wgrać. Zaoszczędzony dzięki tej funkcjonalności cenny czas poświęcić możesz na proces obsługi sprzedaży i dalszy rozwój Twojego przedsiębiorstwa z wykorzystaniem systemu sprzedaży internetowej Automico B2B.

Materiały how-to:

Jak zarządzać integracją B2B z systemem handlowym?

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz