Integracja z programem handlowym oraz API

Zawsze aktualne dane w platformie B2B

Integracja B2B z programem handlowym

Integracja z programem handlowym to jedna z kluczowych funkcji nowoczesnej platformy B2B. Bez tej funkcjonalności pracownicy handlowi byliby zmuszeni do żmudnej, monotonnej pracy i poświęcania czasu na utrzymywanie ciągłej komunikacji z klientami – informowania ich o wszelkich zmianach w katalogu produktów oraz obecnych stanach magazynowych, wprowadzania nowych towarów do platformy B2B i tak dalej.

Automico B2B wychodzi w tym zakresie naprzeciw oczekiwaniom klientów i oferuje szereg sprawdzonych integracji z najpopularniejszymi programami handlowo-magazynowymi, przyczyniając się tym samym do oszczędzania czasu handlowców na każdym etapie procesu obsługi klienta.

W ramach integracji z programem handlowo-magazynowym, platforma B2B automatycznie pobiera określone dane z wykorzystywanego w Twojej firmie systemu ERP. Zamówienia złożone przez klientów w platformie Automico B2B zostają wysłane do programu handlowego bez konieczności podejmowania jakichkolwiek dodatkowych działań.

Cały proces jest w pełni zautomatyzowany. Zarówno Ty, jak i Twoi handlowcy nie musicie się martwić o aktualność informacji czy o przepisywanie poszczególnych zamówień – Automico B2B przypilnuje wszystkiego za Was! Integracja z programem handlowo-magazynowym zapewni Ci również dostęp do wszystkich ustalonych w nim rabatów i indywidualnych cenników czy nawet wystawionych faktur.

Sprawdzone integracje z ERP

Automico B2B posiada gotowe integracje z najpopularniejszymi programami handlowo-magazynowymi.
Kliknij w odpowiedni kafelek, by przeczytać więcej o interesującej Cię integracji.

API – twórz własne integracje

W przypadku kiedy wśród gotowych integracji Automico B2B nie znajduje się program ERP Twojego przedsiębiorstwa, możesz także skorzystać z wbudowanego w system modułu API – interfejsu programowania aplikacji. To wyjątkowo rozbudowane narzędzie, które umożliwia samodzielne tworzenie integracji z jakimkolwiek innym oprogramowaniem, wspiera procesy automatyzacyjne w firmie oraz upraszcza i zwiększa efektywność sprzedaży.

integracja b2b z api

Tworząc własną integrację z programem handlowo-magazynowym to Ty decydujesz, jakie dane są dla Ciebie i Twojego biznesu najważniejsze. Gwarantuje to zarówno pełną samodzielność tak skonstruowanego systemu, jak i brak jakiegokolwiek uzależnienia od dostawcy. Z łatwością możesz określić zakres, w jakim będzie zachodziła wymiana danych, przy czym w każdej chwili możesz go zmienić według aktualnych potrzeb Twojej firmy. Wykorzystywane w Automico B2B środowisko API pozwala na dowolne sortowanie, filtrowanie i przeszukiwanie danych. Kliknij tutaj, by przeczytać więcej o interfejsie programowania aplikacji i jego zastosowaniu w naszej platformie B2B.

Import danych z MS Excel

Poza integracją z szeregiem programów ERP, Automico B2B umożliwia również pełną współpracę z programem Microsoft Excel. Jeżeli dane o produktach i kontrahentach Twojej firmy przechowywane są w plikach z rozszerzeniem .xlsx, w łatwy sposób możesz przenieść je do platformy B2B. Wystarczy jedynie, że zaimportujesz do systemu odpowiednio przygotowany plik, zgodnie z danymi, które chcesz wgrać. Zaoszczędzony dzięki tej funkcjonalności cenny czas poświęcić możesz na działania sprzedażowe i dalszy rozwój Twojego przedsiębiorstwa z wykorzystaniem platformy Automico B2B.

Materiały how-to:

Jak zarządzać integracją z systemem handlowym?

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz