Elastyczna platforma B2B
Poznaj możliwości konfiguracji
Nasza elastyczna platforma B2B gwarantuje możliwość dostosowania do własnych potrzeb w wielu obszarach!
Pulpity klienta
System Automico B2B pozwala na definiowanie różnych pulpitów dla różnych grup klientów. Sam możesz wybrać w jaki sposób dane elementy mają być ułożone na pulpitach oraz zdecydować, które z dostępnych informacji chcesz pokazać danej grupie klientów. System udostępnia klientom między innymi poniższe elementy:
- Faktury (z podziałem na zapłacone i niezapłacone)
- Zamówienia (z podziałem na etapy na których się znajdują)
- Zapytania ofertowe (również z podziałem na etapy)
- Ogłoszenia i promocje
- Główne informacje o firmie klienta (np. NIP, adres itp.)
Cechy produktów i filtry wyszukiwania
W platformie Automico B2B masz możliwość samodzielnego dodawania atrybutów produktów, które pomogą klientom w wyszukaniu odpowiedniego produktu. Cechy produktów mogą przyjąć postać:
- Pól tekstowych
- Pól jednokrotnego wyboru
- Pól wielokrotnego wyboru
- Pól liczbowych
Stany magazynowe
W naszym systemie B2B można określić dostępność i formę wyświetlania stanów magazynowych. System umożliwia na przykład:
- Definiowanie dowolnych opisów dla różnych przedziałów dostępności towaru
- Wyświetlanie stanów magazynowych liczbowo – zgodnie z danymi z systemu handlowo-magazynowego
- Wyświetlanie dostępności towaru w formie graficznej
Uprawnienia
Administrator systemu Automico B2B ma możliwość zarządzania uprawnieniami względem różnych grup użytkowników systemu. Można zdefiniować różne zestawy uprawnień dla różnych grup klientów przy pomocy czytelnego i prostego w obsłudze panelu.
Rozbudowany panel administracyjny
Automico B2B udostępnia zaawansowany panel administracyjny, w którym można zdefiniować mnóstwo parametrów zarządzającym przebiegiem procesów w systemie. Wszystkie te parametry są opisane czytelnymi podpowiedziami, dzięki czemu nie ma potrzeby wertowania opasłej dokumentacji.
Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz