O nas

Informacje o Questy

Kim jesteśmy

Poznańska firmą IT - Questy Wdrożenia i Wsparcie. Twórcą Automico B2B.

Do grona naszych kontrahentów należą małe, średnie i duże firmy. Przekazujemy im kompletne systemy IT. Gotowe, a także szyte na miarę. Naszym podstawowym zadaniem jest dostarczanie naszym klientom odpowiednich narzędzi, które sprawią, że będą robić to, co robią, jeszcze lepiej. Sprzedawać więcej, zarządzać zleceniami sprawniej, pozyskiwać partnerów skuteczniej. To nasza misja i w to wierzymy.

Od 2002 roku wspieramy klientów biznesowych

Ponad 500 zrealizowanych projektów

Blisko 40 pasjonatów technologii w zespole

Około 10 000 użytkowników systemów

Nasze rozwiązania wspierają zarządzanie sprzedażą, zleceniami, a także pracą firmy. Wśród nich znajdują się aplikacje do zarządzania zleceniami, systemy CRM, oraz platformy do sprzedaży hurtowej.

Współpracują z nami liderzy z różnych branż. Wśród naszych klientów są między innymi GLS, Kompania Piwowarska, Modecom, Krosno, czy Interhandler. Z tworzonych przez nas gotowych rozwiązań korzystają nawet kilkuosobowe firmy.

Nasze systemy każdego dnia są używane przez tysiące użytkowników. A także doceniane. Korzyści podkreślane są w wielu branżowych rankingach.

CRM – zarządzanie sprzedażą

Service Management - zarządzanie zleceniami serwisowymi

Platforma B2B - sprzedaż hurtowa online

Bezpieczeństwo danych jest dla nas sprawą priorytetową. To, jak dużo uwagi poświęcamy tej kwestii, potwierdzają zdobyte przez Questy certyfikaty (ISO 27001), korzystanie wyłącznie z usług najlepszych dostawców hostingu, oraz zintegrowane w naszym oprogramowaniu mechanizmy zarządzania dostępem.


Nasze rozwiązania



Partner na lata

Wierzymy w to, że firmy, działając w połączeniu, mogą osiągnąć jeszcze więcej. Z szacunkiem podchodzimy do wiedzy i doświadczenia naszych partnerów. To dlatego chcemy dostarczać im możliwie najlepszą ofertę. Proponujemy jasne i czytelne zasady współpracy, a także duże możliwości działania. Forma partnerstwa zawsze dopasowana jest do możliwości. Więcej szczegółów na temat naszej oferty dla partnerów znajdziesz tutaj


Dlaczego my

Nasze systemy integrują się z systemami handlowo–magazynowymi jak żadne inne dostępne na rynku. Stawiamy przede wszystkim na skalowalność i elastyczność rozwiązań. Jesteśmy pewni, że to oprogramowanie powinno odpowiadać na potrzeby firmy, nie na odwrót. Wraz ze wzrostem oczekiwań dodajemy odpowiednie możliwości i funkcje. To całkowicie wyklucza konieczność wymiany systemu na wyższym etapie rozwoju firmy. Nasze rozwiązania są w pełni zgodne. To oznacza, że Twoja firma może używać jednocześnie np. z CRMu i programu do serwisu. W pełnej harmonii. Już od 2002 roku.

Ugruntowana pozycja na rynku

Dopracowane integracje z ERP

Oprogramowanie oszczędzające czas i pieniądze

Ciągłe doskonalenie rozwiązań




Obserwuj nasze kanały społecznościowe i bądź na bieżąco