Panel klienta
Zapewnij komfort swoim kontrahentom
Panel klienta w platformie B2B powinien być wygodny w użyciu i przejrzysty. I właśnie taki jest w systemie Automico B2B! Twoi klienci mają stały dostęp do spersonalizowanej oferty produktowej, zawierającej indywidualne cenniki i rabaty. Mają również do dyspozycji pulpit klienta, na którym odnajdą najważniejsze dla nich informacje. Możesz także udostępnić klientom (potencjalnym i aktualnym) Twój katalog produktów bez konieczności logowania do systemu. Z Automico B2B Twoi klienci zyskają również dostęp do szybkich płatności online. Poznaj panel klienta w naszej platformie B2B!
Co jeszcze zyskają Twoi klienci?
- Dostęp do oferty 24h/7 dni w tygodniu
- Spersonalizowaną ofertę - z dostosowaną do siebie polityką cenową i rabatową
- Możliwość szybkiego i samodzielnego składania zamówień i zapytań ofertowych
- Szybki dostęp do informacji o stanie rozliczeń
- Dostęp do szybkich płatności
- Stały dostęp do dokumentów zamówień oraz rozliczeń oraz możliwość pobierania ich do pliku PDF
- Możliwość szybkiego przygotowania oferty dla klienta końcowego
- Dostęp do informacji o produktach promocyjnych, nowych i bestsellerach
- Dostęp do artykułów, ogłoszeń
- Możliwość szybkiego kontaktu z handlowcem za pośrednictwem wbudowanego komunikatora
Sam zdecyduj, co Twój klient ma zobaczyć w swoim panelu.
Chcesz poznać możliwości Automico B2B?
Wypróbuj bezpłatnie system. 30 dni za darmo. Bez zobowiązań.
Poznaj bliżej wybrane możliwości platformy B2B
Spersonalizowana oferta produktowa
- Stały dostęp klientów do Twojej oferty produktowej
- Produkty przedstawione w atrakcyjny sposób (galeria, katalog, lista)
- Inywidualne cenniki i rabaty dla kontrahentów
- Wygodna wyszukiwarka produktów
- Produkty podobne i powiązane w karcie produktu
- Produkty promocyjne, nowe, bestsellery
- Wyświetlanie różnych kategorii produktów dla danych grup kontrahentów
- Możliwość maskowania stanów magazynowych
- Darmowa dostawa od określonej wartości zamówienia
- Obsługa kredytów kupieckich
- Opakowania zbiorcze i komplety
- Dodanie wielu produktów do koszyka jednym kliknięciem
- Wiele koszyków z funkcją zapamiętywania
Pulpit klienta
- Najważniejsze informacje dostępne dla klientów w jednym miejscu
- Dostęp kontrahentów do rozliczeń, zamówień i statusu realizacji
- Szybkie składanie i ponawianie zamówień
- Stały dostęp do aktualnego stanu limitu kupieckiego
- Dostęp do promowanych produktów, ogłoszeń i innych widgetów
- Szerokie możliwości zarządzania zawartością pulpitu klientów
- Tworzenie ofert dla klienta końcowego
- Wbudowany komunikator do szybkiego kontaktu z handlowcem
Oferta bez zalogowania
- Katalog Twoich produktów dostępny bez zalogowania
- Możliwość udostępnienia oferty produktowej potencjalnym klientom
- Większa szansa na rozszerzenie grona klientów
- Lista produktów promocjnych, nowości, bestsellerów
Płatności online
- Szybkie płatności online, które zwiększą satysfakcję Twoich klientów
- Automatyzacja procesu przyjmowania płatności w Twojej firmie
- Uporządkowanie procesu sprzedażowego
Chcesz poznać możliwości Automico B2B?
Wypróbuj bezpłatnie system. 30 dni za darmo. Bez zobowiązań.