Panel klienta

zapewnij komfort swoim kontrahentom

Panel klienta w platformie B2B powinien być wygodny w użyciu i przejrzysty. I właśnie taki jest w systemie Automico B2B! Twoi klienci mają stały dostęp do spersonalizowanej oferty produktowej, zawierającej indywidualne cenniki i rabaty. Mają również do dyspozycji pulpit klienta, na którym odnajdą najważniejsze dla nich informacje. Możesz także udostępnić klientom (potencjalnym i aktualnym) Twój katalog produktów bez konieczności logowania do systemu. Z Automico B2B Twoi klienci zyskają również dostęp do szybkich płatności online. Poznaj panel klienta w naszej platformie B2B!


Co jeszcze zyskają Twoi klienci?

  • Dostęp do oferty 24h/7 dni w tygodniu
  • Spersonalizowaną ofertę - z dostosowaną do siebie polityką cenową i rabatową
  • Możliwość szybkiego i samodzielnego składania zamówień i zapytań ofertowych
  • Szybki dostęp do informacji o stanie rozliczeń
  • Dostęp do szybkich płatności
  • Stały dostęp do dokumentów zamówień oraz rozliczeń oraz możliwość pobierania ich do pliku PDF
  • Możliwość szybkiego przygotowania oferty dla klienta końcowego
  • Dostęp do informacji o produktach promocyjnych, nowych i bestsellerach
  • Dostęp do artykułów, ogłoszeń
  • Możliwość szybkiego kontaktu z handlowcem za pośrednictwem wbudowanego komunikatora





Sam zdecyduj, co Twój klient ma zobaczyć w swoim panelu.


Poznaj bliżej wybrane możliwości platformy B2B




Spersonalizowana oferta produktowa


  • Stały dostęp klientów do Twojej oferty produktowej
  • Produkty przedstawione w atrakcyjny sposób (galeria, katalog, lista)
  • Inywidualne cenniki i rabaty dla kontrahentów
  • Wygodna wyszukiwarka produktów
  • Produkty podobne i powiązane w karcie produktu
  • Produkty promocyjne, nowe, bestsellery
  • Wyświetlanie różnych kategorii produktów dla danych grup kontrahentów
  • Możliwość maskowania stanów magazynowych
  • Darmowa dostawa od określonej wartości zamówienia
  • Obsługa kredytów kupieckich
  • Opakowania zbiorcze i komplety
  • Dodanie wielu produktów do koszyka jednym klkiknięciem
  • Wiele koszyków z funkcją zapamiętywania






Pulpit klienta


  • Najważniejsze informacje dostępne dla klientów w jednym miejscu
  • Dostęp kontrahentów do rozliczeń, zamówień i statusu realizacji
  • Szybkie składanie i ponawianie zamówień
  • Stały dostęp do aktualnego stanu limitu kupieckiego
  • Dostęp do promowanych produktów, ogłoszeń i innych widgetów
  • Szerokie możliwości zarządzania zawartością pulpitu klientów
  • Tworzenie ofert dla klienta końcowego
  • Wbudowany komunikator do szybkiego kontaktu z handlowcem



Oferta bez zalogowania


  • Katalog Twoich produktów dostępny bez zalogowania
  • Możliwość udostępnienia oferty produktowej potencjalnym klientom
  • Większa szansa na rozszerzenie grona klientów
  • Lista produktów promocjnych, nowości, bestsellerów



Płatności online


  • Szybkie płatności online, które zwiększą satysfakcję Twoich klientów
  • Automatyzacja procesu przyjmowania płatności w Twojej firmie
  • Uporządkowanie procesu sprzedażowego

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz