Platforma B2B
Pierwsze kroki po wdrożeniu
Oferta produktowa
Następnym istotnym krokiem powinno być wdrożenie i przeszkolenie pracowników. Sprawdź, czy potrafią się zalogować do swojego panelu i czy wiedzą, jak obsłużyć dane procesy (np. zweryfikować zamówienie).
Upewnij się, że wiedzą, jak przesłać klientowi dostęp do platformy i zapoznali się z widokiem panelu klienta. Powinni umieć zachęcić go do zalogowania się i pomóc w rozpoczęciu korzystania z platformy.
Panel klienta
To rozwiązanie, dzięki któremu klient widzi ofertę produktową w dedykowanych dla niego cenach, może złożyć zamówienie i poznać historię swoich rozliczeń.
Drugim krokiem powinno być skonfigurowanie panelu klienta. Zobacz co widzi Twój klient po zalogowaniu i dostosuj jego pulpit.
Upewnij się, że najważniejsze dla klienta elementy są łatwo dostępne, a wyświetlane ogłoszenia są atrakcyjne i czytelne.
Wdrożenie pracowników
Następnym istotnym krokiem powinno być wdrożenie i przeszkolenie pracowników. Sprawdź, czy potrafią się zalogować do swojego panelu i czy wiedzą, jak obsłużyć dane procesy (np. zweryfikować zamówienie).
Upewnij się, że wiedzą, jak przesłać klientowi dostęp do platformy i zapoznali się z widokiem panelu klienta. Powinni umieć zachęcić go do zalogowania się i pomóc w rozpoczęciu korzystania z platformy.
Zaproszenie klientów
Bardzo ważnym krokiem jest poinformowanie klientów o możliwości skorzystania z platformy, dlatego przedstaw im korzyści, jakie niesie za sobą to rozwiązanie:
- Wygoda przy składaniu zamówień online
- Dostęp do cen po indywidualnych rabatach
- Informacje o dostępności produktów
- Możliwość tworzenia ofert dla klienta końcowego
Przekaż klientom dostęp do platformy i zachęć ich do składania zamówień (np. za pomocą specjalnego rabatu lub promocji).
Ciągłe doskonalenie
Warto monitorować zachowanie klientów. Analizuj zawartość ich koszyków i sprawdzaj, którzy klienci logują się, ale nie składają zamówień lub nie logują się wcale.
Określiłeś już, co chcesz osiągnąć dzięki platformie? Teraz wyznacz własne cele i testuj różne rozwiązania – formaty ogłoszeń, promocje czy prezentację produktów powiązanych. Obserwuj, jak reagują klienci stale udoskonalaj swoją ofertę.
Zacznij pracę z Automico B2B krok po kroku.
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań.