Cennik platformy B2B

Wybierz najlepszy pakiet platformy e-commerce dla swojej firmy

Rozliczenie roczne-30%
Rozliczenie miesięczne

Start

199 PLN

/miesiąc
  • Brak limitu zamówień, produktów, kontrahentów
  • Integracja z systemem ERP i spójna polityka cenowa
  • Elastyczny, mobilny panel handlowca i kontrahenta
  • Kilka form prezentacji oferty produktowej
  • Rabaty, kredyty kupieckie, opakowania zbiorcze, komplety, darmowa dostawa
  • Raportowanie i analiza sprzedaży
  • Historia współpracy z kontrahentami
  • Integracja z Synergius CRM już od 34 zł miesięcznie za użytkownika

  • Integracja z Serwis Planner już od 35 zł miesięcznie za użytkownika

Standard

349 PLN

/miesiąc

Funkcje Start oraz:

  • Zapytania ofertowe i negocjacje
  • Prezentowanie ofert specjalnych (promocje, nowości, bestsellery)
  • Składanie zamówień handlowców w imieniu kontrahentów
  • Ogłoszenia i promocje
  • Powiadomienia mailowe
POLECANE

Pro

599 PLN

/miesiąc

Funkcje Standard oraz:

  • Wyświetlanie oferty dla klienta niezalogowanego
  • Płatności online
  • Ofertowanie klienta końcowego
  • Obsługa kontraktów
  • Newsletter
  • Obsługa wielu walut
  • Wielojęzyczność

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Skontaktuj się
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne platformy e-commerce B2B
  • Szerokie możliwości integracji

*Dla platformy B2B cena wszystkich pakietów jest ceną netto za 10 użytkowników (pracowników). Liczba Twoich klientów logujących się do platformy jest nieograniczona.

Wybrane integracje B2B z systemami ERP

Integracja platformy B2B z Subiekt GT
Integracja platformy B2B z Subiekt Nexo
Integracja platformy B2B z Symfonia
Integracja platformy B2B z Wapro
Integracja platformy B2B z Navireo
Integracja platformy B2B z Enova365
Integracja platformy B2B z Comarch Optima
Integracja platformy B2B z Comarch XL

* Na liście nie ma Twojego programu ERP? Skontaktuj się z nami – porozmawiamy o możliwości integracji.

Sprawdź integracje B2B z ERP

Oferujemy także rozszerzenie funkcji platformy B2B o dodatkowe możliwości: moduł CRM - obsługa szans sprzedaży, konta e-mail, raportowanie, ofertowanie i wiele innych, obsługa zwrotów i reklamacji, automatyczne powiadomienia dla kontrahentów o nieopłaconych fakturach, generowanie pliku XML dla kontrahentów, rozszerzenia indywidualne - dodatkowe raporty i funkcje.

Elastyczna struktura platformy B2B – integracja API

Możliwości platformy sprzedażowej B2B, którą oferujemy, obejmują także integrację z API – interfejsem programowania aplikacji. Z opcji tej skorzystać może każdy nasz klient, który posiada dowolny pakiet Automico B2B.

Rozwiązanie to jest niezwykle przydatne dla przedsiębiorstw potrzebujących unikalnych integracji i chcących dopasować nasz system do własnych potrzeb. To funkcja platformy B2B, która umożliwia nie tylko integrację z dowolnym oprogramowaniem informatycznym niedostępnym w standardowej ofercie. Integracja z API jest mechanizmem, który przyczynia się do automatyzacji wielu procesów zachodzących w firmach, a tym samym wpływa na wzrost efektywności sprzedaży i sprawia, że proces wdrożenia platformy B2B przebiega jeszcze sprawniej.

Dowiedz się więcej o możliwościach integracji API w systemie Automico B2B.

Pakiety wdrożeniowe i budżet wdrożenia B2B

Czas wdrożenia platformy B2B to okres zmian w organizacji, przy których możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe określone dokładnym kosztem, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców.
Sprawdź ofertę na wdrożenie B2B
Sprawdź ofertę na wdrożenie B2B

Dlaczego warto postawić na wybór platformy Automico B2B?

Brak limitu zamówień B2B, klientów, dokumentów, czy produktów
Bezpłatne poradniki how–to i wiedza biznesowa
Dostępność komplementarnych systemów dla wielu obszarów firmy
Struktura platformy umożliwiająca wprowadzanie indywidualnych zmian
Automatyczne i bezpłatne aktualizacje zapewniające rozwój platformy
Bezpłatne doradztwo biznesowe i wsparcie sprzedaży B2B
Wsparcie i obsługa po polsku
Dostępność dedykowanego panelu klienta
Dział wsparcia do Twojej dyspozycji

Możliwe rozszerzenia

40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system

Rozszerzenie możliwości systemu Automico B2B jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Synergius CRM. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał nie tylko funkcje platformy B2B, ale obu wybranych rozwiązań. Takie rozwiązanie jest wyjątkowo atrakcyjne, ponieważ po połączeniu wybranego oprogramowania z platformą B2B cena jest znacznie niższa, niż w przypadku zakupu każdego z tych narzędzi osobno.

program do serwisu i platforma b2b

Serwis Planner to oprogramowanie, które służy do zarządzania realizacją zleceń i planowania pracy. W połączeniu z platformą e-commerce B2B sprawdza się doskonale w roli modułu do kompleksowej obsługi procesów reklamacyjnych.

Kluczowe możliwości:

  • Obsługa wielu typów zleceń (serwis, przegląd, reklamacje i inne)
  • Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzialne
  • Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
  • Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów
  • Samodzielne zgłaszanie zleceń przez klientów
  • Timeline oraz Kanban do planowania i monitorowania zleceń
  • Aplikacja mobilna dla serwisantów w terenie
  • Sprawne planowanie zleceń na podstawie wyświetlanych adresów na mapie
system crm i platforma b2b

Synergius CRM to skuteczny system CRM, przeznaczony dla firm, którym zależy na usprawnieniu pracy działu handlowego. Integracja CRM z Automico B2B tworzy kompleksowe narzędzie wspierające procesy sprzedażowe oraz budowanie relacji z kontrahentami.

Kluczowe możliwości:

  • Obsługa procesu zarządzania szansą sprzedaży
  • Efektywne pozyskiwanie nowych klientów B2B
  • Baza wiedzy o współpracy z kontrahentami
  • Proste planowanie i koordynowanie pracy
  • Spójny standard ofertowania
  • Automatyczne raporty sprzedażowe
  • Zarządzanie projektami
  • Cele sprzedażowe
  • Konta mailowe

Dedykowana platforma sprzedażowa B2B dla średnich i dużych organizacji

Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują nie tylko standardowych funkcjonalności platformy B2B, ale też dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia tego typu obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami

Preferujesz jednorazowy zakup platformy B2B?

Działamy elastycznie. Jeśli chcesz - możesz jednorazowo zakupić platformę B2B na stałe.

Sprawdź cennik zakupu

Najczęściej zadawane pytania

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje