Cennik jednorazowego zakupu platformy B2B

Wybierz najlepszy pakiet dla swojej firmy

Start

4 800 PLN

/ konto
  • Brak limitu zamówień, produktów, kontrahentów
  • Integracja z systemem ERP i spójna polityka cenowa
  • Elastyczny, mobilny panel handlowca i kontrahenta
  • Kilka form prezentacji oferty produktowej
  • Rabaty, kredyty kupieckie, opakowania zbiorcze, komplety, darmowa dostawa
  • Raportowanie i analiza sprzedaży
  • Historia współpracy z kontrahentami
  • Integracja z Synergius CRM już od 34 zł miesięcznie za użytkownika

  • Integracja z Serwis Planner już od 35 zł miesięcznie za użytkownika

POLECANE

Standard

8 400 PLN

/ konto

Funkcje Start oraz:

  • Zapytania ofertowe i negocjacje
  • Prezentowanie ofert specjalnych (promocje, nowości, bestsellery)
  • Składanie zamówień handlowców w imieniu kontrahentów
  • Ogłoszenia i promocje
  • Powiadomienia mailowe

Pro

14 000 PLN

/ konto

Funkcje Standard oraz:

  • Wyświetlanie oferty dla klienta niezalogowanego
  • Płatności online
  • Ofertowanie klienta końcowego
  • Obsługa kontraktów
  • Newsletter
  • Obsługa wielu walut
  • Wielojęzyczność
  • Minimum logistyczne
  • Produkty ulubione

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Skontaktuj się
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne platformy B2B
  • Szerokie możliwości integracji
  • Narzędzia Business Automation

*Dla platformy B2B cena wszystkich pakietów jest ceną netto za 10 użytkowników (pracowników). Liczba Twoich klientów logujących się do platformy jest nieograniczona.

Wybrane integracje B2B z systemami ERP

Integracja platformy B2B z Subiekt GT
Integracja platformy B2B z Subiekt Nexo
Integracja platformy B2B z Symfonia
Integracja platformy B2B z Wapro
Integracja platformy B2B z Navireo
Integracja platformy B2B z Enova365
Integracja platformy B2B z Comarch Optima
Integracja platformy B2B z Comarch XL

* Na liście nie ma Twojego programu ERP? Skontaktuj się z nami – porozmawiamy o możliwości integracji.

Sprawdź integracje B2B z ERP

Oferujemy także rozszerzenie Automico B2B o dodatkowe możliwości: moduł CRM - obsługa szans sprzedaży, konta e-mail, raportowanie, ofertowanie i wiele innych, obsługa zwrotów i reklamacji, automatyczne powiadomienia dla kontrahentów o nieopłaconych fakturach, generowanie pliku XML dla kontrahentów, rozszerzenia indywidualne - dodatkowe raporty i funkcje.

Pakiety wdrożeniowe B2B

Wdrożenie platformy B2B to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców.Sprawdź ofertę na wdrożenie B2B

Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy

Brak ograniczeń klientów, dokumentów, szans sprzedaży, czy zleceń

Bezpłatne poradniki how–to i wiedza biznesowa

Dostępność komplementarnych systemów dla wielu obszarów firmy

Możliwość wprowadzania indywidualnych zmian

Bezpłatne doradztwo biznesowe

Wsparcie i obsługa po polsku

Dostępność dedykowanego panelu klienta

Dział wsparcia do dyspozycji od 8:00 do 16:00 (pon-pt)

Możliwe rozszerzenia

40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system

Rozszerzenie możliwości systemu Automico B2B jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Synergius CRM. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.

program do serwisu i system crm

Serwis Planner to oprogramowanie, które służy do zarządzania realizacją zleceń i planowania pracy. W połączeniu z platformą Automico B2B sprawdza się doskonale w roli modułu do kompleksowej obsługi procesów reklamacyjnych.

Kluczowe możliwości:

  • Obsługa wielu typów zleceń (serwis, przegląd, reklamacja i inne)
  • Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzialne
  • Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
  • Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów
  • Samodzielne zgłaszanie zleceń przez klientów
  • Timeline oraz kanban do planowania i monitorowania zleceń
  • Aplikacja mobilna dla serwisantów w terenie
  • Sprawne planowanie zleceń na podstawie wyświetlanych adresów na mapie
system crm i platforma b2b

Synergius CRM to skuteczny system CRM, przeznaczony dla firm, którym zależy na usprawnieniu pracy działu handlowego. W połączeniu z Automico B2B tworzy kompleksowe narzędzie wspierające procesy sprzedażowe oraz budowanie relacji z kontrahentami.

Kluczowe możliwości:

  • Obsługa procesu zarządzania szansą sprzedaży
  • Baza wiedzy o współpracy z kontrahentami
  • Proste planowanie i koordynowanie pracy
  • Spójny standard ofertownaia
  • Automatyczne raporty sprzedażowe
  • Zarządzanie projektami
  • Cele sprzedażowe
  • Konta mailowe

Dedykowana platforma B2B dla średnich i dużych organizacji

Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami

Preferujesz wynajem systemu?

Działamy elastycznie. Jeśli nie chcesz kupować systemu - możesz go wynająć.

Sprawdź cennik wynajmu

Najczęściej zadawane pytania

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje

Dane kontaktowe

Questy Software

ul. Głogowska 31/33

60-702 Poznań

kontakt@questy.pl+48 506 504 540