Cennik jednorazowego zakupu platformy B2B

Wybierz najlepszy pakiet dla swojej firmy

Start

4 800 PLN

/ konto
  • Brak limitu zamówień, produktów, kontrahentów
  • Integracja z systemem ERP i spójna polityka cenowa
  • Elastyczny, mobilny panel handlowca i kontrahenta
  • Kilka form prezentacji oferty produktowej
  • Rabaty, kredyty kupieckie, opakowania zbiorcze, komplety, darmowa dostawa
  • Raportowanie i analiza sprzedaży
  • Historia współpracy z kontrahentami
  • Integracja z Synergius CRM już od 34 zł miesięcznie za użytkownika

  • Integracja z Serwis Planner już od 35 zł miesięcznie za użytkownika

POLECANE

Standard

8 400 PLN

/ konto

Funkcje Start oraz:

  • Zapytania ofertowe i negocjacje
  • Prezentowanie ofert specjalnych (promocje, nowości, bestsellery)
  • Składanie zamówień handlowców w imieniu kontrahentów
  • Ogłoszenia i promocje
  • Powiadomienia mailowe

Pro

14 000 PLN

/ konto

Funkcje Standard oraz:

  • Wyświetlanie oferty dla klienta niezalogowanego
  • Płatności online
  • Ofertowanie klienta końcowego
  • Obsługa kontraktów
  • Newsletter
  • Obsługa wielu walut
  • Wielojęzyczność
  • Minimum logistyczne

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Skontaktuj się
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne platformy B2B
  • Szerokie możliwości integracji
  • Narzędzia Business Automation

*Dla platformy B2B cena wszystkich pakietów jest ceną netto za 10 użytkowników (pracowników). Liczba Twoich klientów logujących się do platformy jest nieograniczona.

Wybrane integracje B2B z systemami ERP

Integracja platformy B2B z Subiekt GT
Integracja platformy B2B z Subiekt Nexo
Integracja platformy B2B z Symfonia
Integracja platformy B2B z Wapro
Integracja platformy B2B z Navireo
Integracja platformy B2B z Enova365
Integracja platformy B2B z Comarch Optima
Integracja platformy B2B z Comarch XL

* Na liście nie ma Twojego programu ERP? Skontaktuj się z nami – porozmawiamy o możliwości integracji.

Sprawdź integracje B2B z ERP

Oferujemy także rozszerzenie Automico B2B o dodatkowe możliwości: moduł CRM - obsługa szans sprzedaży, konta e-mail, raportowanie, ofertowanie i wiele innych, obsługa zwrotów i reklamacji, automatyczne powiadomienia dla kontrahentów o nieopłaconych fakturach, generowanie pliku XML dla kontrahentów, rozszerzenia indywidualne - dodatkowe raporty i funkcje.

Pakiety wdrożeniowe B2B

Wdrożenie platformy B2B to zmiana w organizacji, przy której możemy pomóc Twojej firmie. Przygotowaliśmy pakiety wdrożeniowe, które zawierają m.in. dedykowane plany szkoleniowe dla administratorów oraz handlowców.
Sprawdź ofertę na wdrożenie B2B
Sprawdź ofertę na wdrożenie B2B

Korzyści dla Ciebie i Twojej firmy

Brak ograniczeń klientów, dokumentów, szans sprzedaży, czy zleceń
Bezpłatne poradniki how–to i wiedza biznesowa
Dostępność komplementarnych systemów dla wielu obszarów firmy
Możliwość wprowadzania indywidualnych zmian
Bezpłatne doradztwo biznesowe
Wsparcie i obsługa po polsku
Dostępność dedykowanego panelu klienta
Dział wsparcia do dyspozycji od 8:00 do 16:00 (pon-pt)

Możliwe rozszerzenia

40% rabatu na drugi i aż 60% rabatu na trzeci system

Rozszerzenie możliwości systemu Automico B2B jest możliwe poprzez integrację z naszymi systemami - Serwis Planner lub Synergius CRM. W takim przypadku łączymy oba systemy w jeden, który będzie zawierał funkcje z obu rozwiązań.

program do serwisu i system crm

Serwis Planner to oprogramowanie, które służy do zarządzania realizacją zleceń i planowania pracy. W połączeniu z platformą Automico B2B sprawdza się doskonale w roli modułu do kompleksowej obsługi procesów reklamacyjnych.

Kluczowe możliwości:

  • Obsługa wielu typów zleceń (serwis, przegląd, reklamacja i inne)
  • Listy zleceń z podziałem na statusy i osoby odpowiedzialne
  • Powiadomienia SMS lub e-mail po zmianie statusu zlecenia
  • Rejestrowanie aktywności pracy serwisantów
  • Samodzielne zgłaszanie zleceń przez klientów
  • Timeline oraz kanban do planowania i monitorowania zleceń
  • Aplikacja mobilna dla serwisantów w terenie
  • Sprawne planowanie zleceń na podstawie wyświetlanych adresów na mapie
system crm i platforma b2b

Synergius CRM to skuteczny system CRM, przeznaczony dla firm, którym zależy na usprawnieniu pracy działu handlowego. W połączeniu z Automico B2B tworzy kompleksowe narzędzie wspierające procesy sprzedażowe oraz budowanie relacji z kontrahentami.

Kluczowe możliwości:

  • Obsługa procesu zarządzania szansą sprzedaży
  • Baza wiedzy o współpracy z kontrahentami
  • Proste planowanie i koordynowanie pracy
  • Spójny standard ofertownaia
  • Automatyczne raporty sprzedażowe
  • Zarządzanie projektami
  • Cele sprzedażowe
  • Konta mailowe

Dedykowana platforma B2B dla średnich i dużych organizacji

Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m.in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz wiedzieć więcej?

Skontaktuj się z nami

Preferujesz wynajem systemu?

Działamy elastycznie. Jeśli nie chcesz kupować systemu - możesz go wynająć.

Sprawdź cennik wynajmu

Najczęściej zadawane pytania

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje