Cennik platformy B2B


Wybierz najlepszy pakiet dla swojej firmy


Rozliczenie roczne-30%
Rozliczenie miesięczne

Start

149 PLN/ mies.

Wpróbuj teraz
  • Brak limitu zamówień, produktów, kontrahentów
  • Integracja z systemem ERP i spójna polityka cenowa
  • Elastyczny, mobilny panel handlowca i kontrahenta
  • Kilka form prezentacji oferty produktowej
  • Rabaty, kredyty kupieckie, opakowania zbiorcze, komplety, darmowa dostawa
  • Raportowanie i analiza sprzedaży
  • Historia współpracy z kontrahentami

Standard

Popularny

299 PLN/ mies.

Wpróbuj teraz

Funkcje Start oraz:

  • Zapytania ofertowe i negocjacje
  • Prezentowanie ofert specjalnych (promocje, nowości, bestsellery)
  • Składanie zamówień handlowców w imieniu kontrahentów
  • Ogłoszenia i promocje
  • Powiadomienia mailowe

Pro

499 PLN/ mies.

Wypróbuj teraz

Funkcje Standard oraz:

  • Wyświetlanie oferty dla klienta niezalogowanego
  • Płatności online
  • Ofertowanie klienta końcowego
  • Obsługa kontraktów
  • Newsletter
  • Obsługa wielu walut
  • Wielojęzyczność

Wszystkie podane ceny są cenami netto

Integracje B2B z systemami ERP

Automico B2B integruje się z systemami: Comarch ERP Optima, Subiekt GT, Subiekt Nexo, Sage Symfonia, Comarch CDN XL, Sage Forte, Asseco Wapro Wf-Mag, Navireo, Enova.

Oferujemy także rozszerzenie Automico B2B o dodatkowe możliwości: moduł CRM - obsługa szans sprzedaży, konta e-mail, raportowanie, ofertowanie i wiele innych, obsługa zwrotów i reklamacji, automatyczne powiadomienia dla kontrahentów o nieopłaconych fakturach, generowanie pliku XML dla kontrahentów, rozszerzenia indywidualne - dodatkowe raporty i funkcje.

Co zyskasz, decydując się na zakup systemu Automico B2B?


Utrzymanie na naszych serwerach

Błyskawiczną instalację

Możliwość przejścia na wyższe rozwiązanie

Bezpłatne standardowe wsparcie

Bezpłatne aktualizacje systemu

Dostęp do pomocy technicznej oraz merytorycznej

Preferujesz zakup systemu?


Sprawdź cennik zakupu

Dedykowana platforma B2B dla średnich i dużych organizacji


Siostrzane rozwiązanie Aura Business to oprogramowanie przeznaczone dla organizacji, które oczekują dedykowanych rozwiązań biznesowych. Elastyczne i komplementarne dla ERP narzędzia obejmują m. in. wsparcie sprzedaży, marketingu i realizacji usług. Podczas wdrożenia uwzględniane są indywidualne wymagania, które wynikają z przyjętej przez firmę strategii rozwoju. Chcesz wiedzieć więcej?


Skontaktuj się z nami

Rozwiń możliwości


Nasza oferta nie ogranicza się do systemów B2B. Jeśli potrzebujesz innych rozwiązań, jesteśmy gotowi Ci pomóc. Wśród dostarczanych przez naszą firmę systemów znajdują się systemy CRM, oprogramowanie do obsługi serwisu i dedykowane rozwiązania IT dla dużych organizacji. Połączenie kilku rozwiązań ma wiele zalet. Po pierwsze, system który otrzymasz, będzie kompletny — połączy wszystkie potrzebne Ci funkcje w jedno, funkcjonalne narzędzie. Po drugie — otrzymasz konkurencyjną cenowo ofertę, która odpowie na wszystkie Twoje potrzeby. Po trzecie — nie napotkasz problemów z integracją oprogramowania i rozwijaniem systemu.



Serwis Planner to oprogramowanie, które służy do zarządzania realizacją zleceń i planowania pracy.

Kluczowe korzyści:

  • skuteczne zarządzanie zleceniami,
  • uporządkowana baza urządzeń serwisowanych,
  • monitorowanie pracy serwisantów,
  • planowanie optymalnych tras serwisantom,
  • kontrola nad materiałami.

Synergius CRM to skuteczny system CRM, przeznaczony dla firm, którym zależy na usprawnieniu pracy działu handlowego.

Kluczowe korzyści:

  • zarządzanie procesem sprzedaży,
  • baza wiedzy o kontrahentach,
  • planowanie i koordynacja pracy DH,
  • oszczędność czasu handlowców,
  • automatyczne raportowanie wyników sprzedaży.

Najczęściej zadawane pytania

Co to znaczy, że system Automico B2B jest dostępny w SaaS-ie?

Oznacza to, że udostępniamy system w ramach usługi wynajmu. Automico B2B możesz wynająć, opłacając abonament miesięczny lub roczny. Korzysta się z niego z użyciem przeglądarki internetowej. System jest mobilny (działa w każdym miejscu z dostępem do Internetu) oraz responsywny (dostosowany do komputera, laptopa czy telefonu).

Czy podane ceny są cenami netto?

Tak, wszystkie zawarte w cenniku kwoty są kwotami netto. Należy do nich doliczyć 23% podatek VAT.

Czy system może zostać zainstalowany na moim serwerze?

Tak, umożliwiamy instalację systemu na serwerze klienta. Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły.

Czy istnieje możliwość zakupu systemu?

Tak, umożliwiamy taką opcję. Cennik zakupu znajduje się - tutaj.

Czy mogę wypróbować Automico B2B zanim zdecyduję się na wynajem lub zakup?

Tak. Możesz samodzielnie utworzyć indywidualną wersję demo (tutaj).
Wersja demo jest aktywna 30 dni i prezentuje możliwości pakietu "Standard". Dostęp do wersji demo jest całkowicie bezpłatny.

A co, jeśli moje potrzeby są niestandardowe?

Klientom z wymaganiami wykraczającymi poza naszą standardową ofertę polecamy wersję indywidualną. Skontaktuj się z nami, porozmawiamy i znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. Możemy dopasować system do Twoich potrzeb.