Kartoteki kontrahentów hurtowych

Wszystkie kluczowe dane zebrane w jednym miejscu

System Automico B2B pomoże Ci gromadzić wszystkie niezbędne informacje na temat Twoich kontrahentów. Co więcej, wszystkie te dane będą uporządkowane i dostępne dla Ciebie i Twoich pracowników w każdym miejscu i chwili. Uspójnienie procesu przechowywania informacji o klientach sprawi, że żadna kluczowa kwestia nie zostanie pominięta lub zagubiona. Przyczyni się do to większej efektywności pracy, a przede wszystkim obsługi kontrahentów. Twoi pracownicy wykonają wiele działań bezpośrednio w kartotece, a informacje, które z niej uzyskają pozwolą budować trwałą relację z klientem.

Przejrzysta kartoteka kontrahentów w systemie B2B.

Kartoteki kontrahentów a funkcjonalności

  • Lista kontrahentów: przeszukiwanie bazy wszystkich klientów jest niezwykle proste dzięki wyszukiwarce i liście z rozbudowanymi filtrami.
  • Lista osób kontaktowych: każdy kontrahent może mieć przypisane osoby kontaktowe, które widoczne są na jednej, przejrzystej liście.
  • Adresy i osoby: wszystkie informacje o danych teleadresowych klienta i osobach kontaktowych znajdują się na jednym widoku.
  • Parametry: posiadasz dostęp do kluczowych danych opisujących podstawy współpracy z danym kontrahentem.
  • Atrybuty: za pomocą różnorodnych atrybutów własnych masz możliwość dokładnego scharakteryzowania każdego klienta.
  • Dokumenty: każdy dokument powiązany z kontrahentem widoczny jest na na zbiorczym widoku.
  • Historia zmian: wszystkie działania wykonywane w karcie są szczegółowo rejestrowane i przedstawiane w przejrzystej zakładce.
  • Zarządzanie: posiadasz możliwość weryfikacji nowych kontrahentów, scalania firm, realizacji działań masowych, a także blokowania sprzedaży.
  • Integracja z GUS: korzystając z integracji z GUS jesteś w stanie dokonać automatycznego uzupełnienia części danych w kartotece.
  • Import kontrahentów: zamiast ręcznego dodawania klientów możesz skorzystać z importu z pliku oraz integracji z systemem ERP.

Korzyści spójnych kartotek kontrahentów

Administrator dzięki opcji przejrzystych kartotek klientów:

  1. Posiada możliwość szybkiej weryfikacji nowych kontrahentów w systemie.
  2. Nowe kartoteki może tworzyć na wiele różnych sposób.
  3. Może dokonywać szerokiej segmentacji klientów wykorzystując rozbudowane filtry i atrybuty.

Handlowiec dzięki opcji przejrzystych kartotek klientów:

  1. Posiada wiedzę o podstawowych danych klienta, a także jego wymaganiach.
  2. W jednym miejscu może kontrolować dokumenty powiązane z kontrahentem.
  3. W prosty sposób przeszukuje bazę klientów poszukując szans na rozwój współpracy.

Poznaj inne funkcjonalności platformy B2B

Warto wiedzieć przed rozpoczęciem pracy

Kartoteki kontrahentów nie wymagają czasochłonnej konfiguracji, przede wszystkim dlatego, że istnieje możliwość skorzystania z importu oraz integracji. Warto jednak dbać o bieżące uzupełnianie wszystkich kluczowych informacji i efektywne wykorzystywanie atrybutów kontrahentów. Przed rozpoczęciem działań praktycznych możesz zapoznać się z materiałami szkoleniowymi, z których dowiesz się:

  • z jakich elementów złożona jest kartoteka kontrahenta,
  • jak korzystać ze scalania kart klientów,
  • jakie działania wykonać w zakresie importu klientów.

Buduj przejrzyste kartoteki kontrahentów w platformie B2B!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje