Panel handlowca
Niezastąpione wsparcie w codziennej pracy
Panel handlowca w Automico B2B to zestaw funkcji, który wspiera ich codzienną pracę. Kartoteki kontrahentów pozwalają gromadzić wiedzę o klientach oraz łatwo odszukiwać potrzebne informacje. Dzięki Automico B2B Twoi handlowcy mogą także w łatwy sposób obsługiwać zamówienia oraz rozpatrywać zapytania ofertowe składane przez klientów. Platforma B2B automatyzuje pracę Twoich handlowców i jest niezbędnym źródłem informacji na temat współpracy z kontrahentami.
Równie ważną informacją jest to, że Automico B2B zostało zaprojektowane w technice RWD (ang. Responsive web design), która sprawia, że jej układ dopasowuje się automatycznie do rozmiaru okna przeglądarki. Co to oznacza w praktyce? Twoi handlowcy zyskają mobilną platformę B2B. W ten sposób odwiedzając klientów mają dostęp do wszystkich informacji o tym kontrahencie, a także mogą złożyć zamówienie w imieniu klienta, bez konieczności późniejszego przepisywania danych do ERP.
Zamówienia handlowców
- Możliwość tworzenia zamówień dla klientów przez handlowców
- Brak konieczności przepisywania zamówień przez handlowców
- Inteligentne koszyki z funkcją zapamiętywania produktów
- Ograniczenie ryzyka popełnienia pomyłki i oszczędność czasu
- Szybkie wystawianie dokumentu — łatwe określanie liczby produktów i dodatkowych rabatów
Kartoteki kontrahentów
- Spójna baza wiedzy o Twoich kontrahentach
- Oszczędność czasu i bezpieczeństwo danych
- Sprawne wyszukiwanie kontrahentów w bazie
- Łatwa weryfikacja klientów, którzy założyli konta w Twojej platformie
Zapytania ofertowe i negocjacje cen
- Wygodne rozpatrywanie zapytań ofertowych składanych przez klientów
- Negocjacja cen za pośrednictwem platformy
- Pełen zakres informacji ułatwiający handlowcom rozpatrywanie zapytań ofertowych
- Przyjmowanie lub odrzucanie zapytania ofertowego za pomocą jednego kliknięcia
Analiza sprzedaży
- Łatwy i wygodny dostęp do raportów sprzedażowych
- Aktualizacja danych na bieżąco
- Analiza aktywności klientów na platformie zawsze pod ręką
Materiały how-to
Jak używać panelu pracownika?
Z materiału dowiesz się:
- jakie informacje znajdują się w systemie,
- jakie informacje posiadają karty kontrahentów,
- jak stworzyć własną zakładkę na pulpicie,
- jak złożyć zamówienie w imieniu klienta,
- jak skorzystać z szybkiego wyszukiwania,
- jak przesłać klientowi dostęp do platformy,
- jak skorzystać z komunikatora.
Pozostałe możliwości dostępne w panelu handlowca
Usprawnij codzienne działania Twoich handlowców!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.