Panel handlowca

Niezastąpione wsparcie w codziennej pracy

Panel handlowca w Automico B2B to zestaw funkcji, który wspiera ich codzienną pracę. Kartoteki kontrahentów pozwalają gromadzić wiedzę o klientach oraz łatwo odszukiwać potrzebne informacje. Dzięki Automico B2B Twoi handlowcy mogą także w łatwy sposób obsługiwać zamówienia oraz rozpatrywać zapytania ofertowe składane przez klientów. Platforma B2B automatyzuje pracę Twoich handlowców i jest niezbędnym źródłem informacji na temat współpracy z kontrahentami.

Równie ważną informacją jest to, że Automico B2B zostało zaprojektowane w technice RWD (ang. Responsive web design), która sprawia, że jej układ dopasowuje się automatycznie do rozmiaru okna przeglądarki. Co to oznacza w praktyce? Twoi handlowcy zyskają mobilną platformę B2B. W ten sposób odwiedzając klientów mają dostęp do wszystkich informacji o tym kontrahencie, a także mogą złożyć zamówienie w imieniu klienta, bez konieczności późniejszego przepisywania danych do ERP.

Zamówienia handlowców

  • Możliwość tworzenia zamówień dla klientów przez handlowców
  • Brak konieczności przepisywania zamówień przez handlowców
  • Inteligentne koszyki z funkcją zapamiętywania produktów
  • Ograniczenie ryzyka popełnienia pomyłki i oszczędność czasu
  • Szybkie wystawianie dokumentu — łatwe określanie liczby produktów i dodatkowych rabatów
Tworzenie zamówień w panelu handlowca.

Kartoteki kontrahentów

  • Spójna baza wiedzy o Twoich kontrahentach
  • Oszczędność czasu i bezpieczeństwo danych
  • Sprawne wyszukiwanie kontrahentów w bazie
  • Łatwa weryfikacja klientów, którzy założyli konta w Twojej platformie
Dostęp do kart kontrahenta w panelu handlowca.

Zapytania ofertowe i negocjacje cen

  • Wygodne rozpatrywanie zapytań ofertowych składanych przez klientów
  • Negocjacja cen za pośrednictwem platformy
  • Pełen zakres informacji ułatwiający handlowcom rozpatrywanie zapytań ofertowych
  • Przyjmowanie lub odrzucanie zapytania ofertowego za pomocą jednego kliknięcia
Rozpatrywanie zapytań ofertowych w panelu handlowca.

Analiza sprzedaży

  • Łatwy i wygodny dostęp do raportów sprzedażowych
  • Aktualizacja danych na bieżąco
  • Analiza aktywności klientów na platformie zawsze pod ręką
Dostęp do raportów w panelu handlowca.

Materiały how-to

Jak używać panelu pracownika?

Z materiału dowiesz się:

  • jakie informacje znajdują się w systemie,
  • jakie informacje posiadają karty kontrahentów,
  • jak stworzyć własną zakładkę na pulpicie,
  • jak złożyć zamówienie w imieniu klienta,
  • jak skorzystać z szybkiego wyszukiwania,
  • jak przesłać klientowi dostęp do platformy,
  • jak skorzystać z komunikatora.

Pozostałe możliwości dostępne w panelu handlowca

Usprawnij codzienne działania Twoich handlowców!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje