Powiadomienia mailowe
Popraw przepływ informacji
Jak działają powiadomienia mailowe w platformie B2B?
Automatyczne powiadomienia mailowe to kolejna z przydatnych możliwości platformy Automico B2B. Masz możliwość wskazania w systemie dowolnych zdarzeń, po których nastąpi wysyłka powiadomień. Powiadomienia mailowe mogą być kierowane do Twoich klientów, ale też do pracowników Twojej firmy, a ich treść może zostać dowolnie zmodyfikowana. Twoi klienci otrzymają powiadomienia mailowe po zdarzeniach takich jak rozpatrzenie zapytania ofertowego czy wystawienie faktury. W przypadku pracowników są to między innymi: dodanie nowego zamówienia, dodanie nowego kontrahenta lub dodanie nowego zapytania ofertowego. Możesz również wskazać powiązanie, które wyświetli się w mailu, np. powiązanie z istniejącym w systemie zamówieniem lub fakturą.
Elastyczność
Tworzenie powiadomień mailowych w naszej platformie B2B jest nieskomplikowane i pozwala Ci dostosować tę funkcjonalność do Twoich preferencji. Możesz dowolnie edytować wygląd powiadomień i wysyłać je do wielu odbiorców.
Korzyści dla Ciebie i Twoich klientów
A co możesz zyskać dzięki funkcji powiadomień mailowych w platformie B2B? Czas i satysfakcja klientów to chyba najważniejsze korzyści. Zapomnij o nieustannym sprawdzaniu zamówień czy zapytań ofertowych – zajmij się tym, co naprawdę ważne, a system poinformuje Cię o nowych zdarzeniach. Tak samo, jak poinformuje Twoich klientów o rozpatrzeniu ich zapytania czy wystawieniu faktury. Wszystko odbędzie się automatycznie i żaden z Twoich pracowników nie będzie musiał zaprzątać sobie tym głowy!
Materiały how-to
Jak ustawić automatyczne powiadomienia mailowe?
Jak przygotować szablony powiadomień?
Pozostałe możliwości dostępne w zakresie komunikacji
Dbaj o efektywne informowanie klientów oraz pracowników!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.