Wdrożenie systemu B2B

Przekonaj się, jak pracujemy

Wdrożenie systemu B2B

System Automico B2B został przygotowany z myślą o błyskawicznym rozpoczęciu pracyi eksploatacji. Wdrożenie systemu B2B w naszym wykonaniu składa się z trzech kroków, a proces ten jest bardzo krótki.


Krok 1 – Instalacja systemu na serwerze

Proces wdrożenia rozpoczyna się od zainstalowania naszego systemu na serwerze. Na podstawie Twojej decyzji system może zostać zainstalowany na Twoim serwerze lub na serwerze, który będzie dzierżawiony od nas. Szacunkowy czas trwania tego kroku to jeden dzień.


Krok 2 – Uruchomienie modułu integracji z programem handlowym

Kolejny dzień wdrożenia przeznaczony jest na uruchomienie i konfigurację modułu integracyjnego z wykorzystywanym w Twojej firmie programem magazynowo-handlowym.


Krok 3 – Szkolenie

Ostatni krok to szkolenie, które pozwoli Ci na sprawne i szybkie poruszanie się w naszym systemie oraz zarządzanie nim zgodnie z Twoimi potrzebami. Całe szkolenie to zaledwie jeden dzień roboczy. Od tego momentu zarówno Ty, Twoi pracownicy jak i klienci mogą korzystać z w pełni funkcjonalnego systemu B2B. Ważną zaletą jest fakt, iż system Automico B2B może być konfigurowany w dalszym ciągu zgodnie z pojawiającymi się potrzebami. Z obszarami, w których możliwa jest dalsza konfiguracja oraz rozwój systemu możesz zapoznać się tutaj.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz