Faktury i rozliczenia
Zawsze aktualne informacje
Faktury i rozliczenia dostępne dla klienta
W Automico B2B Twoi klienci mogą mieć dostęp do zestawień faktur, które do tej pory wystawiła dla nich Twoja firma. Faktury można szybko odnaleźć z pomocą zaawansowanej wyszukiwarki. Twoi kontrahenci mają także możliwość poznania danych na temat swoich rozliczeń. Dane te są oczywiście w zautomatyzowany sposób pobierane z Twojego programu handlowego i na bieżąco uaktualniane.
Ważne informacje w jednym miejscu
System Automico B2B zapewnia możliwość łatwego pobierania faktur w formacie PDF. Zapewnia także informacje o innych powiązanych z konkretną fakturą dokumentach, stanie jej rozliczenia czy dołączonych do niej uwagach.
Zarówno od strony administratora, jak i klienta istnieje możliwość przeglądu wszystkich faktur na przejrzystej liście dedykowanej temu aspektowi. Handlowiec ma dostęp do faktur całej firmy, a kontrahent widzi tylko te przypisane do jego działalności. Opcje konfiguracji filtrów oraz kolumn sprawiają, że jako administrator przegląsz w swojej pracy tylko najważniejsze dane, a swoim klientom dostarczasz tylko niezbędnej wiedzy. Lista wszystkich faktur stanowi również wsparcie działalności wykonywanej poza systemem B2B, ponieważ posiada opcję eksportu jej zawartości do pliku xlsx.
Kontakt z przedstawicielem handlowym
W systemie Automico B2B klient ma możliwość szybkiego skontaktowania się ze swoim opiekunem handlowym nawet wtedy, gdy przegląda swoje faktury i rozliczenia. Wystarczy jedno kliknięcie i wszystkie wątpliwości zostaną rozwiane. Sprawna komunikacja znacznie skraca czas wyjaśniania ewentualnych nieporozumień i powinna być dostępna w każdej nowoczesnej platformie B2B. Zdajemy sobie z tego sprawę, dlatego zapewniamy ją w ramach systemu Automico B2B.
Pozostałe możliwości dostępne w zakresie automatyzacji sprzedaży
Dbaj o sefektywny proces fakturowania i rozliczeń z klientami!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.