Ofertowanie klienta końcowego
Zyskaj lojalność Twoich klientów
Obsługa zapytań ofertowych
Wdrożenie platformy B2B pozwoli zautomatyzować sprzedaż hurtową w Twojej firmie. Będziesz mógł sprzedawać online przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Oznacza to, że Twoi klienci będą mogli dokonywać zakupów nawet poza godzinami pracy Twojego biura. Platforma B2B pomoże Ci też z pewnością przyciągnąć nowych klientów. To bardzo ważne, ale ważne w sprzedaży hurtowej jest także budowanie lojalności obecnych klientów. Pozyskiwanie nowych klientów jest bowiem bardzo kosztowne, a nakłady poświęcane na rozwój współpracy z obecnymi klientami nie muszą być aż tak wysokie. Jednym ze skutecznych sposobów na rozszerzenie współpracy z obecnymi partnerami biznesowymi jest ofertowanie klienta końcowego w platformie B2B.
Jak sprawić, by Twoi klienci kupowali więcej?
Ofertowanie klienta końcowego to dobra metoda na zachęcanie do zakupu większej ilości produktów. Jest to funkcja, która umożliwi Twoim kontrahentom sprawne ofertowanie ich własnych klientów. Zapewnione w ramach systemu Automico B2B ofertowanie klienta końcowego pozwoli Twoim partnerom biznesowym przygotować ofertę produktową w zaledwie kilka minut. I to bez konieczności każdorazowego wpisywania produktów. Wystarczy, że wybiorą oni odpowiednie produkty z Twojej oferty, ustalą satysfakcjonujące ich marże i oferta gotowa! Mogą ją pobrać w formacie PDF i przesłać do swojego klienta.
Dbaj o Twoich klientów
Ofertowanie klienta końcowego to przede wszystkim sposób na zwiększenie lojalności Twoich klientów. Dając im narzędzie wspomagające proces ofertowania ich własnych klientów, masz gwarancję, że będą kupowali u Ciebie chętniej i więcej. Funkcja ta pozwala Ci dbać o interesy Twoich kontrahentów, a tym samym o Twoje własne. Przekonaj się, ile możesz zyskać!
Pozostałe możliwości dostępne w zakresie automatyzacji sprzedaży
Sprawne tworzenie ofert dla klientów końcowych!
Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.