Zamówienia handlowców

Niezastąpione wsparcie w codziennej pracy

Wsparcie handlowców pracujących w terenie

Zamówienia handlowców to kolejna niezwykle przydatna funkcjonalność systemu Automico B2B. Pomimo decyzji o wdrożeniu platformy B2B w firmie, na pewno od razu nie zrezygnujesz z indywidualnej obsługi klientów. Twoi handlowcy z pewnością długo jeszcze będą składać odwiedziny kluczowym klientom i przyjmować od nich zamówienia osobiście. Dzięki prezentowanej funkcji handlowcy pracujący w terenie zyskają narzędzie bardzo usprawniające ich działania. Będą bowiem mieli możliwość składania zamówień w imieniu klienta   trybie online – bezpośrednio w systemie. Twoi pracownicy będą mogli dzięki temu pożegnać się   koniecznością przepisywania zamówień do systemu po każdej wizycie u klienta. To nie tylko znaczna oszczędność czasu, ale też zmniejszenie ryzyka popełnienia błędu!

Tworzenie zamówień handlowców w platformie B2B.

Szybkie wystawianie dokumentów

Tworzenie zamówienia dla klienta w systemie Automico B2B zajmuje kilka chwil. Twoi handlowcy za pomocą kilku kliknieć mogą dodać do zamówienia odpowiednie produkty, określić ich liczbę oraz przydzielić dodatkowe rabaty.

Sprawny wgląd we wszystkie zamówienia

Zamówienia składane zarówno przez Twoich klientów jak i handlowców zobaczysz na jednym przejrzystym widoku – elastycznej liście zamówień. Dowolnie skonfigurowane przez Ciebie kolumny oraz filtry pozwolą na szybkie i efektywne przeglądanie tylko tych danych, które są istotne dla charakterystyki Twojej działalności. Znacznie ułatwi, a przede wszystkich przyśpieszy Twoją pracę. Dodatkowo chcąc spojrzeć na listę zamówień w zewnętrznym programie lub po prostu na papierze, możesz skorzystać z opcji szybkiego eksportu jej zawartości do pliku xlsx.

Zamówienia handlowców - lista wszystkich zamówień w Automico B2B.

Zamówienia handlowców, czyli sposób na klientów, którzy nie lubią zakupów online

Zamówienia handlowców to funkcjonalność sprawdzająca się również w przypadku obsługi klientów, którzy wolą składać zamówienia w taki sposób, jak zawsze – przez telefon lub mailowo. Mimo, że platformy B2B i sprzedaż hurtowa w Internecie stają się coraz bardziej popularne, nadal spotkać można klientów, którzy pozostają wierni starym metodom. To oczywiste, że nie możesz ich zaniedbać. Zamówienia dla handlowców w systemie B2B przyczynią się do sprawnej obsługi takich kontrahentów. Twoi pracownicy mogą wystawić zamówienia dla klienta już podczas rozmowy z nim, usprawniając w ten sposób swoją pracę.

Pozostałe możliwości dostępne w panelu handlowca

Szybko twórz zamówienia podczas pracy w terenie!

Testuj za darmo przez 30 dni. Bez żadnych zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Konsultacja online
  • Bezpieczeństwo
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • Dofinansowania
  • FAQ
  • RODO
  • Dla partnera

Na początek

Wiedza o B2B

Integracje