Zamówienia handlowców

Niezastąpione wsparcie w codziennej pracy


Wsparcie handlowców pracujących w terenie


Zamówienia handlowców to kolejna niezwykle przydatna funkcjonalność systemu Automico B2B. Pomimo decyzji o wdrożeniu platformy B2B w firmie, na pewno od razu nie zrezygnujesz z indywidualnej obsługi klientów. Twoi handlowcy z pewnością długo jeszcze będą składać odwiedziny kluczowym klientom i przyjmować od nich zamówienia osobiście. Dzięki prezentowanej funkcji handlowcy pracujący w terenie zyskają narzędzie bardzo usprawniające ich działania. Będą bowiem mieli możliwość składania zamówień w imieniu klienta w trybie online – bezpośrednio w systemie. Twoi pracownicy będą mogli dzięki temu pożegnać się z koniecznością przepisywania zamówień do systemu po każdej wizycie u klienta. To nie tylko znaczna oszczędność czasu, ale też zmniejszenie ryzyka popełnienia błędu!



Szybkie wystawianie dokumentów



Tworzenie zamówienia dla klienta w systemie Automico B2B zajmuje kilka chwil. Twoi handlowcy za pomocą kilku kliknieć mogą dodać do zamówienia odpowiednie produkty, określić ich liczbę oraz przydzielić dodatkowe rabaty.






Zamówienia handlowców, czyli sposób na klientów, którzy nie lubią zakupów online



Zamówienia handlowców to funkcjonalność sprawdzająca się również w przypadku obsługi klientów, którzy wolą składać zamówienia w taki sposób, jak zawsze – przez telefon lub mailowo. Mimo, że platformy B2B i sprzedaż hurtowa w Internecie stają się coraz bardziej popularne, nadal spotkać można klientów, którzy pozostają wierni starym metodom. To oczywiste, że nie możesz ich zaniedbać. Zamówienia dla handlowców w systemie B2B przyczynią się do sprawnej obsługi takich kontrahentów. Twoi pracownicy mogą wystawić zamówienia dla klienta już podczas rozmowy z nim, usprawniając w ten sposób swoją pracę.




Pozostałe możliwości dostępne w panelu handlowca

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz