Automatyzacja sprzedaży
Usprawnij pracę i zwiększ sprzedaż
Automatyzacja sprzedaży hurtowej to podstawowe zadanie platfromy B2B. Automico B2B wypełnia je doskonale! Sprawdza się w najbardziej podstawowej sferze, jaką jest bez wątpienia obsługa zamówień hurtowych. Pozwala także Twoim handlowcom na profesjonalną obsługę zapytań ofertowych składanych przez Twoich klientów. Co jeszcze? Ofertowanie klienta oraz obsługa kontraktów, które z pewnością zwiększą lojalność Twoich klientów. I w końcu — faktury i rozliczenia. Zawsze aktualne dzięki integracji z programem handlowo-magazynowym. Zawsze dostępne dla Twoich klientów i łatwe do odnalezienia. Sprawdź, jak przebiega automatyzacja sprzedaży w naszej platformie B2B.
Zamówienia hurtowe
- Możliwość sprzedaży 24h na dobę, 7 dni w tygodniu
- Łatwe składanie zamówień hurtowych
- Wiele koszyków produktów z funkcją zapamiętywania produktów
- Automatyczny eksport zamówień do programu handlowego
- Wygodna wyszukiwarka zamówień
- Szybkie ponawianie zamówień
- Łatwa edycja parametrów płatności i dostawy
- Obsługa kompletów i opakowań zbiorczych
- Promocje, rabaty i indywidualne cenniki
- Kredyty kupieckie
Zapytania ofertowe
- Możliwość składania zapytań ofertowych przez klientów
- Negocjacja cen za pośrednictwem platformy
- Pełen zakres informacji ułatwiający handlowcom rozpatrywanie zapytań ofertowych
- Łatwe przekształcanie zapytań ofertowych w zamówienia klienta
- Wygodna wyszukiwarka zapytań ofertowych
Ofertowanie klienta końcowego
- Umożliwienie kontrahentom sprawnego ofertowania ich klientów
- Możliwość rozszerzenia współpracy z klientami
- Szansa na zwiększenie lojalności Twoich klientów
- Zachęcenie do zakupu większej ilości produktów
- Wygodna wyszukiwarka ofert
Obsługa kontraktów
- Możliwość gromadzenia wszystkich danych o kontraktach w jednym miejscu
- Zyskanie pewności, że klienci dokonają zakupu ustalonej wcześniej liczby produktów
- Pełna historia realizacji kontraktu
- Łatwe wystawianie zamówień z poziomu kontraktu
- Automatyczne przeliczanie stawek i liczby produktów pozostałych do całkowitej realizacji kontraktu
Faktury i rozliczenia
- Stały dostęp klientów do faktur i rozliczeń
- Zawsze aktualne dane rozliczeniowe dzięki synchronizacji z programem handlowo-magazynowym
- Możliwość wysłania wiadomości do opiekuna handlowego bezpośrednio spod dokumentu
- Wygodna wyszukiwarka dokumentów
Minimum logistyczne
- Zmniejszenie kosztów realizacji zamówień oraz wysyłki
- Proste określenie opłacalnego przedziału cenowego
- Oszczędność czasu na negocjacjach z klientem
- Usprawnienie procesu składania oraz zbierania zamówień
- Optymalizacja procesu planowania i realizowania zamówień