Obsługa zapytań ofertowych

zapewnij komfort swoim kontrahentom


Obsługa zapytań ofertowych


Automico B2B to platforma zapewniająca automatyzację sprzedaży hurtowej w wielu kluczowych obszarach. Funkcje naszej platformy B2B pozwalają zapewnić Twoim klientom komfort zakupów, zawsze aktualne informacje, a także zwiększają ich lojalność wobec Twojej firmy. Obsługa zapytań ofertowych to kolejna możliwość, którą docenią Twoi klienci!



Zapytania ofertowe online



Automatyzacja w obszarze obsługi zapytań ofertowych powoduje, że Twoi klienci mogą składać zapytania ofertowe, kiedy tylko zechcą. Złożone przez nich zapytania ofertowe trafią do Twoich przedstawicieli handlowych, którzy będą mogli je rozpatrzyć. Kiedy już to nastąpi, klienci w łatwy sposób będą mogli wygenerować zamówienie z poziomu zapytania ofertowego.

Dzięki tej funkcji zarówno Twoi klienci, jak i Twoi przedstawiciele handlowi będą mogli zaoszczędzić swoj cenny czas. Obsługa zapytań ofertowych w platformie B2B jest bowiem bardzo intuicyjna. Umożliwi Twoim klientom sprawniejsze dokonywanie zakupów hurtowych, a Twoim handlowcom pozwoli na lepszą organizację pracy. Zamówienia ofertowe w szybki sposób mogą zostać przeniesione na nowe zamówienie.





Negocjacja cen



Obsługa zapytań ofertowych w systemie Automico B2B jest ściśle powiązana z możliwością negocjacji cen. Negocjacje z wykorzystaniem platformy B2B są znacznie łatwiejsze niż te prowadzone przez telefon. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że przedstawiciel handlowy może spokojnie przeanalizować propozycję klienta. Na sprawność negocjacji za pośrednictwem systemu B2B ma wpływ dostęp handlowca do wszystkich komentarzy klienta i zaproponowanych przez niego cen, łatwa edycja dokumentu oraz możliwość przyjęcia lub odrzucenia zapytania ofertowego za pomocą jednego kliknęcia.



Pozostałe możliwości dostępne w zakresie automatyzacji sprzedaży


Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz