System B2B dla Enova

sposób na sprawną pracę

Automico B2B to system, który pomoże Ci zwiększyć sprzedaż hurtową w Twojej firmie. Dzięki zaawansowanym funkcjom wspomagającym automatyzację sprzedaży, samoobsługę klienta, pracę handlowców czy komunikację masz szanse na usprawnienie kluczowych działań. Automico B2B wyróżnia się ponadto brakiem limitów w zakresie liczby zamówień, produktów i kontrahentów. Nie ograniczaj się – wybierz odpowiednią platformę B2B!

Automico B2B to idealny system B2B dla Enova. Zapoznaj się ze szczegółami integracji, które znajdują się poniżej. Jeśli natomiast jesteś zainteresowany integracją z innym oprogramowaniem, sprawdź, z jakimi jeszcze systemami współpracuje Automico B2B.



System B2B dla Enova — jakie problemy rozwiązuje integracja?



  • Brak konieczności importu danych podczas wdrożenia systemu oraz przenoszenia ich w trakcie jego użytkowania — dzięki integracji Automico B2B z systemem Enova każdy import danych odbędzie się automatycznie, a następnie podczas cyklicznych synchronizacji dane te będą aktualizowane, tak aby zapewnić Twojej firmie i Twoim klientom zawsze aktualne informacje
  • Dwustronność – dane nie tylko są importowane do systemu Automico B2B, ale są również przenoszone do systemu Enova. Możesz być pewien, że żadne ważne dokumenty czy informacje się nie zawieruszą.
  • Dzięki automatyzacji przenoszenia danych, nie ma potrzeby, aby ktokolwiek przenosił je ręcznie. Oznacza to ogromną oszczędność czasu, który można wykorzystać w zdecydowanie lepszy sposób. Oznacza to także ograniczenie popełnienia pomyłki do minimum.



System B2B dla Enova — jak działa integracja?

Integracja systemu Automico B2B z oprogramowaniem Enova jest całkowicie zautomatyzowana. Informacje, które podlegają synchronizacji są przenoszone bez konieczności podejmowania żadnych działań ze strony użytkownika systemu. Nie ma potrzeby przepisywania jakichkolwiek danych, znika więc ryzyko popełnienia jakiejkolwiek pomyłki. Z systemu Enova do platformy B2B trafiają dane o kontrahentach, ofercie produktowej czy stanach magazynowych. Przenoszone są również dokumenty magazynowe, dokumenty sprzedaży i zakupu oraz dokumenty płatności. Realizując swoje usługi, zapewniamy wysoki poziom bezpieczeństwa. Wszystkie integracje przebiega zgodnie z najwyższymi standardami. Przekonaj się, jak wiele możesz zyskać!



System B2B dla Enova — podstawowe obszary integracji



  • Kartoteki klientów (nazwa, NIP, adres, limit, poziom cenowy, grupa kontrahencka, domyślna forma płatności)
  • Ceny i rabaty
  • Oferta produktowa (drzewko kategorii produktowych, nazwy, kody, jednostki miary, stawki vat, opisy, ceny, grupy produktowe, zdjęcia produktów)
  • Stany magazynowe
  • Dokumenty magazynowe
  • Dokumenty sprzedaży i zakupu
  • Dokumenty płatności

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO